آموزش آرایش صورت در خانه آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم-زیبایی

اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم مجله خبری میکاپ و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

  • اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود.
  • اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود.
  • آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید.
  • با کانتورینگ می‌توانید به صورت خود فرم بدهید مثلا می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید.

یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

یک سایه تیره می­تواند زیبایی خاصی به چشم­ های شما ببخشد. یک سایه گرم و طبیعی مانند قهوه ­ای روشن برداشتن و روی پلک پایینی بکشید و بعد با یک براش آن را محو کنید تا پوست طبیعی به نظر برسد. بیس کار آرایش لبنانی، یک کرم پودر سنگین و چرب است و خط چشم نیز در این آرایش به صورت پهن و گربه­ای است و در زیر چشم نیز کشیده خواهد شد. ترکیب این رنگ از تون زردی که در پایه هر موستی قرار دارد و کمی سبزی که تنها مختص این گروه می باشد، تشکیل شده است. بریا برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میکشیم.

کرم پودر فتو فوکوس وت ان وایلد مدل Wet n Wild Classic Beige ا Wet n Wild Photo Focus Foundation Classic Beige

سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید. مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک.

بنابراین با توجه به نیاز و مهارت خود می توانید خط چشم خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توان بینی را کوچکتر نشان داد، یا گونه‌ها را برجسته‌تر کرد. یکی از ترفندهای آرایش صورت لاغر، استفاده از کانتور است.

با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.

چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است. تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود. با ترفندهایی می توانید با کمک سایه و خط چشم چشمانتان را درشت تر نشان دهید.

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

با استفاده از قلم سه گوش از پودر رنگ ابرو به جهت رویش موها، روی آن بزنید. از اغراق آمیز کردن شکل ابرو با قوس دادن به آن یا بلندتر کردن آن خودداری کنید. سعی کنید همیشه آرایش را بر صورتی پاکیزه و تمیز انجام دهید.

مژه ها را ریمل بزنید