باربیکیو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سپس می‌توانید بر اساس ویژگی‌هایی که از این محصول در ذهن خود دارید ، بهترین آنها را انتخاب کنید. قدمت باربیکیوهای چدنی به دوران باستان برمی‌گردد و معمولاً کباب‌پزهای هیباچی نامیده می‌شوند. در فرهنگ‌ آسیایی، از هیباچی به طور سنتی برای پخت گوشت‌های خرد شده و مرغ و سبزیجات کبابی استفاده می‌شود. سنگی یا فلزی، آجری یا سیمانی این اصطلاحات می‌تواند بحث مفصلی را در جمع علاقه‌مندان به کباب به وجود بیاورد. مواد به کار رفته در ساخت باربیکیو می‌تواند یک موضوع مورد بحث باشد.

با گذشت زمان افراد شروع به پخت غذاهای دیگری به جز گوشت به همین روش کردند، این امر سبب شد تا کلمه‌ی باربیکیو رواج پیدا کرده و تبدیل به وسیله‌ای برای کباب کردن شود. البته نظافت فقط محدود به باربیکیو ذغالی نمی‌باشد ، بلکه تمام باربیکیو و کباب پس نیاز به نظافت دارند . زمانی که شما از باربیکیو برای پخت و پز یا آماده کردن کباب استفاده می کنید ، چربی ها و باقی مانده های غذا که بر روی کباب پز باقی می ماند ، می تواند آلودگی های زیادی به وجود آورد .

باربیکیو گازی ذغالی ساحل

شما می‌توانید با استفاده از یک باربیکیو به راحتی انواع مواد غذایی را کباب کنید. باربیکیو انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید بسته به سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب کرده و خریداری کنید. باربیکیو یا همان کباب‌پز براساس نوع سوختی که مصرف می‌کنند انواع مختلفی از جمله گازی، زغالی، برقی و هیزمی دارند. شما می‌توانید طبق فضایی که دارید مثلا خانه، ویلا و یا حیاط یکی از انواع آن‌ها را انتخاب کنید. بوی دودی باربیکیوهای زغالی و عطر و طعم خاصی که به غذا می‌دهند و سرعت باربیکیوهای گازی به یک اندازه محبوب و جذاب هستند.

باربیکیو مسقف

برای تهویه هوا در مکان های سرپوشیده میتوانید از انواع مختلف فن استفاده کنید . کباب پز ویلایی در واقع یک محصول برای کاربردهای خانگی می باشد . این نوع محصولات عمدتاً به صورت ایستاده طراحی و تولید می شوند .

آنها یک پایه بتنی دارند و آجرها با استفاده از تکنیک‌های سنتی با ملات چیده می‌شوند. گریل گودال آجری یا باربیکیو آجریبه صورت U شکل ساخته می‌شود. ناحیه مرکزی دارای یک توری برای زغال یا چوب است و یک توری برای غذا که حدود 30 سانتی‌متر بالاتر است، خرید باربیکیو هستند. و با نام‌های دیگری مانند باربیکیو ، بارباکوا ، باربیکیو ، ب-بی-کو (B-B-Que)، بار-بی-کی (Bar-B-Q)، بار-بی-کو (Bar-B-Que)، یا بار-ب-کیو (Bar-B-Cue) شناخته شده است. در قدیم روش کباب‌پز کردن اینگونه بود که گوشت با یک چوب، شمشیر یا نیزه سیخ می‌شد و در بالا یا نزدیک منبع گرمایی می‌چرخید. معرفی محصولانبر باربیکیو کاگلن مدل Telescoping Fork، از ابزار کاربردی جهت پخت و کبابی کردن انواع استیک، مرغ، گوشت، ماهی، سیب‌زمینی و …

به همین دلیل است که بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح می‌دهند . همچنین گاهی از اوقات ساختارهای خرید اینترنتی اطمینان کامل را برای خریدار به وجود نمی‌آورد . چند تجربه ناموفق خرید اینترنتی ، می‌تواند تا حدود زیادی افراد را از خرید اینترنتی منصرف کند . به همین دلایل است که همچنان بسیاری از افراد خرید حضوری را ترجیح می‌دهند . اما اگر خرید اینترنتی به صورت درست انجام گیرد ، می‌تواند تا حدود زیادی در صرفه‌جویی زمان و هزینه تاثیرگذار باشد .

  • از مزیت های باربیکیو های ذغالی می توان این گونه گفت که باربیکیوهای زغالی غذا را آهسته می پزد و همین مورد سبب نرم تر شدن کباب ها می شود.
  • برای اینکه بتوان یک باربیکیو برای خود بسازید ابتدا باید ، کمی تخصص و آشنایی در این زمینه داشته باشید .
  • این فن باعث اکسیژن‌رسانی بهتر و سوختن بهتر زغال به کار می‌رود.
  • مدیران و کادر مجرّب و متخصص شرکت جهت تولید محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و توجه به نیاز و جلب رضایت مشتریان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند.

باربیکیو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

کباب و یا گوشتی که بر روی باربیکیو زغالی تهیه می شود از طعم بسیار دلپذیر تری برخوردار است و اکثر افراد کباب هایی که بر روی ذغال درست می شوند را بیشتر دوست دارند. در روش گریل یا کباب کردن، گوشت در معرض مستقیم حرارت آتش قرار می گیرد. اما در باربیکیو غذا در معرض حرارت مستقیم نیست و زمان طولانی تری برای پختن آن نیاز است. جدا از طرح، اندازه و دیگر ویژگی‌های آن، کباب پز را در حالت کلی به دو دسته‌ی گازی و ذغالی تقسیم بندی می‌کنند. اغلب مردم از کباب پز در فضای روباز باغ و یا ویلای خود استفاده می‌کنند، به همین دلیل در اینجا سعی داریم به بررسی بیشتر کباب پزهای متناسب با فضای باغ و ویلا بپردازیم. کباب پز متناسب با نحوهٔ استفاده از آن‌ها، در انواع مختلفی وجود دارند.

در واقع باربیکیو های اولیه فقط چند عدد سنگ بودند که در کنار یکدیگر قرار می گرفتند . باربیکیو وسیله‌ای برای کباب کردن انواع مواد غذایی بر روی میله‌های داغ در فضای بازمانند باغ، ویلا، بالکن، فضای باز رستوران و … است. در حالت کلی می‌توان باربیکیو را روش پخت گوشت با حرارت و سرعت پایین تعریف کرد. باربیکیوها متناسب با نحوهٔ استفاده از آن‌ها، در انواع مختلفی وجود دارند.

باربیکیو گازی