خرید پولیگان ماتیک, فروش پولیگان ماتیک, قیمت پولیگان ماتیک-زیبایی

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد. سانديپ نايوال، بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات پالی گان، یک برنامه نویس و کارآفرین حوزه بلاکچین است.

ارز پالی‌گان (ماتیک) چیست ؟

تعداد واحدهای در گردش پالیگان ۸.۷۳ میلیارد و تعداد کل واحدهای آن ۱۰ میلیارد خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن پالیگان معامله می‌شود، صرافی Binance با سهم %۲۰.۷۶ از حجم معاملات روزانه است. امکان انجام معامله به صورت حرفه‌ای در بازار پالی گان به تتر در صرافی تبدیل در اختیار دارید. Polygon با استفاده از نقاط بازرسی Proof-of-Stake که بر روی زنجیره اصلی اتریوم و پلاسمای بیشتر قابل دوام آن، گونه‌ای از شبکه پلاسما، ساخته شده‌اند، به این مهم دست می‌یابد. ارز ماتیک قابلیت استیکینگ هم داشته و از این طریق کاربران می توانند در افزایش امنیت شبکه سهیم باشند.

بازار آنلاین رمزارزها

نوامبر سال 2021 راه حل مقیاس‌پذیری جدید Polygon Miden راه‌اندازی شد و سپس در اواخر سال 2021، راه حل مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم Polygon Zero رونمایی شد. در ادامه تمرکز پالیگان به سمت وب 3 و آینده اینترنت و خدمات جلب و Polygon ID را راه‌اندازی شد که خدمات احراز هویت ساده و آسان را ارائه می‌دهد. این پروژه در آغاز با عنوان MATIC Network یا شبکه ماتیک شروع به کار کرد و قرار بود به ارائه یک راه‌حل لایه دو بپردازد اما بعداً با گسترش و بزرگ‌تر شدن این پروژه و تبدیل به شبکهٔ شبکه‌ها ، به پالیگان تغییر نام داد. رمز ارزی هستش که با هدف حل یکسری از معضلات و مشکلات کریپتوکارنسی طراحی و ارائه شد و تا حدودی تونسته به اهدافش برسه تا اینجا. تو این مقاله قصد داریم براتون بیشتر از ارز ماتیک نتورک بگیم و روش های خرید MATIC همچنین فروش MATIC رو براتون شرح بدیم.

  • با توجه به اینکه شبکه پالی ‌گان از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید امکان استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد.
  • این توکن همچنین به دارندگان خود امکان شرکت در برنامه‌های حاکمیتی را هم می‌دهد تا در بهبود شبکه و تعیین بودجه در آن تصمیم‌گیری کنند.
  • در حال حاضر ارز بیت کوین جزء بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و ارزش مالی آن در بازار ۴۴،۹۰۰ دلار می باشد.
  • فروش و خرید اتریوم کلاسیک خرید و فروش اتریوم کلاسیک به عنوان یک ارز دیجیتال قدیمی و پرطرفدار در صرافی اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.

فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. همچنین ذخیره‌سازی و انتقال پالیگان بر بستر شبکه‌های KCC, MATIC و ETH در کیف پول سرمایکس امکان‌پذیر است که با استفاده از این کیف پول امن و ایرانی، دیگر خطر تحریم و هک دارایی‌های شما را تهدید نمی‌کند. توسعه‌دهندگان با استفاده از پالیگان به جامعه بزرگ اتریوم دسترسی خواهند داشت و زبان محبوب Solidity پشتیبانی شده در پالیگان، روند توسعه و ساخت برنامه‌ها را آسان می‌کند.

راه حل‌های مقیاس‌پذیری لایه 2 یا شبکه خارجی، می‌توانند به این شبکه‌ها برای رفع این مشکلات کمک کنند و بهبود‌های گسترده‌ای را با خود به همراه داشته باشند. شما می‌توانید برای خرید مجله خبری میکاپ در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد. ارز دیجیتال Matic هر ماه به اندازه مشخصی منتشر می شود و در نهایت به میزان ۱۰ میلیارد واحد تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

نمودار قیمت پالیگان و نرخ برابری تومان

این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند. بر خلاف قیمت‌های ثابت توکن شبکه قبلی، انتظار داریم که توکن Polygon بتواند سرمایه‌گذاران بسیار بیشتری را به خود جلب کند. ارز دیجیتال Polygon روی عملکرد بی‌نقص، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری و ساده‌سازی تجربه کاربری تمرکز کرده است. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است.