صفحه نخست فروشگاه آنلاین ماتیک مارکت-زیبایی

ارز دیجیتال پالی گان یکی از کاربردی ترین شبکه های بلاک چین را در اختیار دارد و از این گذشته تیم توسعه دهنده و پشتیبان قدرتمند آن نیز به صورت دائم در حال پشتیبانی از شبکه این رمز ارز می باشد. در بازار ارزهای دیجیتال داشتن یک تیم پشتیبان قدرتمند و فعال می تواند بهترین پشتوانه برای یک ارز دیجیتال باشد و البته آینده درخشانی نیز برای آن به وجود آورد. ارز دیجیتال پالی گان از این جهت شرایط خوبی داشته و به همین دلیل است که درصد قابل توجهی از سرمایه گذاران بازار روی آینده پالی گان بسیار خوشبین هستند.

آیا برای انتقال ارز پالی‌گان (ماتیک) کارمزد می گیرید؟

در حال حاضر شبکه بلاک چین اتریوم به عنوان پر کاربرد ترین و محبوب ترین شبکه بلاک چین در بازار ارز دیجیتال فعالیت می‌کند و اکوسیستم اتریوم توانسته درصد قابل توجهی از کاربرد های مربوط به بلاک چین را به خود اختصاص دهد. افزایش استفاده کاربران از بلاک چین اتریوم باعث بروز چالش های بسیار زیادی برای آن از جمله کاهش مقیاس پذیری و البته افزایش کارمزد ها شد. در این بین رمز ارز های بسیار زیادی با هدف بهبود شرایط بلاک چین اتریوم کد نویسی و توسعه یافتن پالی گان نیز یکی از این رمز ارزها است. اصلی ترین هدف تعریف شده برای خلق پالی گان توسط تیم توسعه دهنده این رمز ارز بهبود عملکرد بلاک چین اتریوم در زمینه های مختلفی مانند امنیت و مقیاس پذیری و البته کاهش کارمزد ها است. لازم به توضیح است که شبکه بلاکچین مورد استفاده در لایه دوم اتریوم بایستی از نظر قدرت و شرایط به گونه ای باشد که امکان ارائه خدمات لایه اصلی را داشته و از نظر امنیتی نیز در شرایط ایده آل قرار بگیرد.

اصلی ترین و مهمترین دلیلی که باعث محبوبیت و معروف شدن ارز دیجیتال پالی گان و شبکه ها نشده کیفیت و کارایی فوق العاده ویژه این رمز ارز است. تقریباً هیچ کدام از بلاک چین های تعریف شده در لایه دوم اتریوم کارکرد مجله خبری میکاپ های پالی گان را نداشته و شبکه پالی گان در این زمینه یک تافته جدا بافته است. همین مزیت ها و کاربردها کم کم باعث افزایش استفاده از آن در میان کاربران شده و در نهایت محبوبیت آن را در بازار به دنبال داشت.

البته صرافی نوبیتکس امن است؛ اما همیشه امن‌ترین مکان برای ذخیره‌سازی سرمایه شما یکی از کیف پول‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری معتبری است که کلید خصوصی حساب شما را در اختیار خودتان قرار می‌دهد. این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید. در بازار ارزهای دیجیتال شما قطعاً به مکان امنی برای ذخیره‌سازی دارایی‌تان نیاز دارید. برای نگه داری امن و مطمئن ارز هایی که خریداری میکنین لازمه که اطلاعاتی در مورد کیف پول های نگه داری ارز دیجیتال، مزایا و معایب هر کدومشون و همین طور درجه امنیتشون داشته باشین. شما می توانید با ارزهای دیجیتال داد و ستد کنید و می توانید در آینده به عنوان یک سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال نگاه کنید و از آن استفاده کنید. در حقیقت می‌توان گفت پلاسما به پیشنهاد Vitalik Buterin و Joseph Poon مورد استفاده قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از آن مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را برطرف کنند.

در حال حاضر ارز دیجیتال Matic در جدول رمزارزها رتبه ۳۵ را به خود اختصاص داده است و در چند ماه اخیر با رشد قیمت همراه بوده است. مهم ترین هدف Polygon افزایش سرعت تراکنش های مبتنی بر استاندارد ERC-20 است که بسیاری از توکن ها از آن استفاده می کنند و باعث ایجاد همکاری بین سایر برنامه های غیر متمرکز می شود. این شرکت با استفاده از قواعد پلاسما شرایطی فراهم نموده است تا توسعه دهندگان بتوانند برنامه های غیر متمرکز را به آسانی تولید کنند.

  • اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد.
  • هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت.
  • شبکه‌های مبتنی بر الگوریتم اثبات سهام که به صورت سنتی کار می‌کنند، برای رسیدن به مکانیزم اجماع، تعدادی زیادی از بلاک‌ها را به صورت همزمان پردازش می‌کنند؛ اما در پالیگان قضیه متفاوت است.
  • یعنی در نهایت تمامی اپلیکیشن های غیر متمرکز توسط این رمز ارز یکپارچه سازی شوند.
با توجه به اینکه شبکه پالی ‌گان از الگوریتم اثبات سهام استفاده می‌نماید امکان استخراج ارز دیجیتال وجود ندارد. پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند. البته باید متذکر شد که خود این لایه نیز از دو زیر لایه تشکیل شده است که این دو زیر لایه را می‌توان ماشین مجازی و منطق اجرایی در نظر گرفت که امور مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. این لایه یکی از مهم‌ترین و موثرترین لایه‌های در نظر گرفته شده برای شبکه ماتیک است؛ چراکه زنجیره‌های پالیگان در این لایه وجود دارند و باعث افزایش امنیت این شبکه می‌شوند. از طرفی کنترل بخش‌های گوناگون پلتفرم Polygon مانند بخش تراکنش‌ها و استیکینگ نیز بر عهده این لایه است.

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. در صورت نیاز به نگهداری از ارز دیجیتال پالی گان در حساب صرافی تبدیل بالاترین سطح امنیت برای شما فراهم آمده است. درب بلاک چین پالی گان از الگوریتم اثبات سهام برای تایید تراکنش ها استفاده می شود که خود شبکه اتریوم نیز در حال حاضر بعد از مرج به چنین شرایطی تغییر کاربری داده است.

آموزش خرید پالی گان (ماتیک نتورک) – چطور پالی گان (ماتیک نتورک) بخرم؟

با تحلیل دامیننس پالیگان و بررسی کاهش یا افزایش آن متوجه می‌شوید که میزان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال افزایش داشته یا کاهش یافته است. پالیگان توسط دو توسعه دهنده بلاک چین و یک مشاور کسب و کار هندی به نام‌های Jaynti Kanani، Sandeep Nailwal و Anurag Arjun در اکتبر ۲۰۱۷ خلق شد. این تیم قبل از اینکه شبکه اختصاصی پالیگان را ایجاد کنند نقش مهمی در توسعه پلتفرم اتریوم داشتند و روی محصولاتی مثل Plasma MVP، پروتکل والت کانکت WalletConnect و… فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. رشد ادامه دار پالیگان توجه مارک کوبان را جلب کرد و این سرمایه‌گذار معروف آمریکایی در می‌سال 2021 در این پروژه سرمایه‌گذاری کرد و ارزش بازار آن به بیش از 10 میلیارد دلار رسید. در فوریه سال 2021، ماتیک به پالیگان تغییر نام داد که همچنان هدف ارائه خدمات مقیاس‌پذیری خود را ادامه می‌دهد و قصد دارد نقشی مهم و بنیادی در رشد، توسعه و تأمین زیرساخت‌های فناوری بلاک چین و برنامه‌ها داشته باشد.