ماتیک فیلم ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-زیبایی

وی قبل از شروع مشارکت با پالی گان، به عنوان مدیرعامل Scope Weaver و مدیر فنی گروه Welspun فعالیت کرده بود. وی به عنوان مدیر تولید در IRIS Business ، SNL Financial، Dexter Consultancy و Cognizant Technologies فعالیت داشته است. MATIC، توکن بومی پالی گان، یک توکن ERC-20 است که بر بستر بلاکچین اتریوم اجرا می شود. از این توکن برای خدمات پرداخت در پالی گان، به عنوان یک رمزارز تسویه حساب کار می کنند. کارمزدهای تراکنش در زنجیره های جانبی پالی گان نیز با توکن های MATIC پرداخت می شود. با استفاده از پالی گان، می توان زنجیره های رول آپ آپتیمیستیک، زنجیره های رول آپ ZK ، زنجیرهای مستقل یا هر نوع اطلاعات دیگر را که مورد نیاز توسعه دهندگان نرم افزار های مبتنی بر بلاک چین است ، ایجاد نمود.

محصولات آرایشی ماتیک بیوتی

ارز دیجیتال پالیگان برای اولین بار در اکتبر سال 2017 توسط اشخاصی به نام جاینتی کانانی، ساندیپ نایلوال و آنوراگ آرجون وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. البته این ارز در ابتدا فعالیت خود را تحت نام شبکه ماتیک آغاز نمود، ولی پس از گذشت چند سال نام آن به پالیگان تغییر پیدا کرد، اما همچنان ماتیک نام توکن این شبکه است. روش دوم خرید ارز دیجیتال ماتیک استفاده کنید، یعنی خرید استیبل کوین تتر یا بیت کوین در صرافی های ایرانی و سپس انتقال آن ها به صرافی های معتبر بین المللی (مانند کوینکس و کوکوین) و در نهایت تبدیل آنها به ارز ماتیک.

پالیگان نیز یک راه حل لایه 2 برای شبکه اتریوم است که برای رفع مشکلات، چالش‌ها و بهبود خدمات و کارایی این شبکه سنتی عرضه شد. همونطور که میدونین انتخاب یک روش درست برای سرمایه گذاری و کسب درآمد اهمیت زیادی داره. ارز های دیجیتال در چند سال اخیر با عملکرد مطلوب خودشون تونستن سود زیادی رو عاید سرمایه گذار ها و معامله گراشون بکنن.

رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند. این پروتکل‌ها همچنین هویت افراد استفاده کننده از رمز‌ ارز‌ها را مخفی نگه می‌دارد و ردیابی و پیدا کردن آن‌ها را برای هر کسی و هر دولتی دشوار می‌کند. این به آن معناست که تمام فعالیت‌ها و ارزش‌های این بازار توسط همان کد‌های پیچیده کنترل و ارزیابی می‌شوند و بانک‌ها و یا مقامات دولت ها کنترلی روی آن‌ها ندارند. ارزهای دیجیتال امکان معامله شدن توسط ارزهای واقعی را نیز دارا می‌باشند و شما می‌توانید در بعضی از مارکت های خاص و صرافی های شناخته شده، مانند بایننس ، ارز‌های دیجیتال خود را با دلار، پوند، یورو و غیره جایگزین کنید.

  • موضوع بسیار مهمی که افراد در زمان انجام معامله ارز دیجیتال ماتیک با آن مواجه می‌شوند، قیمت ارز ماتیک است.
  • پلتفرم پالیگان، با تکیه بر مکانیزم اجماع و بر پایه الگوریتم اثبات سهام فعالیت دارد.
  • جز اصلی آن Polygon SDK است که یک چارچوب مدولار و انعطاف پذیر است که از ساخت انواع مختلف برنامه ها بر روی شبکه بلاک چین پشتیبانی می کند.
  • ارز پالیگان با نماد اختصاری MATIC در رتبه 10 ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار دارد.
  • به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند.
فروش و خرید مجله خبری میکاپ پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. همه این ها این بازار را به یک سرمایه گذاری بسیار پر بازده و در عین حال بسیار پر ریسک تبدیل نموده است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. پلتفرم پالیگان، با تکیه بر بلاکچین اتریوم کار می‌کند و پروژه‌های مبتنی بر شبکه اتریوم را به یکدیگر متصل می‌کند.

از جمله مزایای مهم ارز دیجیتال ماتیک می توان به این موارد اشاره نمود:

قبل از خرید matic کیف پول با پشتیبانی از ارز دیجیتال Matic Network را بسازید تا هنگام خرید آدرس کیف پول خود را وارد نمایید. یکی از ویژگی‌هایی که برای ارز دیجیتال ماتیک می‌توان در نظر گرفت این است که این ارز با استفاده از امنیت دوگانه پلاسما و ماتیک در نظر دارد که ظرفیت توان و یو ایکس را افزایش دهد. پالیگان Polygon شبکه ای مبتنی بر بلاک چین است که ارائه دهنده ارز دیجیتال Matic است. این شبکه از یک سری زنجیره جانبی استفاده می کند و Matic برای حفظ امنیت این زنجیره و پرداخت هزینه های مرتبط با تراکنش ها در شبکه مورد استفاده قرار می گیرد. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند.