کاشت ناخن حرفه ای در مرکز تخصصی ناخن مواد خارجی و ضدقارچ-زیبایی

اگر در دوره آموزشی که شرکت می کنید این مراحل را به صورت پایه و صحیح آموزش ببینید، انجام تمامی کاشت های ناخن برای شما کاری راحت خواهد بود. برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد. در زیر، نظر 5 تن از مراجع عظام تقلید در این باره را بخوانید. شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است.

ترمیم کاشت ناخن هلویی

رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. ناخن‌های گرد از یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های ناخن به شمار می‌آیند.

لازم به ذکر است کشت ناخن نيز مانند هر مورد ديگر داراي مزايا و معايبي است که در ادامه به برخي از مهم ترين آن ها اشاره خواهيم کرد. اينكه كدام روش بهتر است متناسب با مهارت فردي كه کاشت را انجام مي دهد و نياز فرد استفاده كنند، متغير است. برای سلامت پوست و ناخن خود هرچند وقت یکبار به متخصص پوست مراجعه کنید. پوشاندن عیب‌ها و مشکلات ناخن که گاهی به‌صورت ارثی در ناخن وجود دارد، توصیه می‌شود. مهم ترین اصول برای آرایش چشم در خانه برای مبتدی ها که جذابیت چشم هایتان را دوبرابر می‌کند. خانم ها علاقه مند به ناخن های بلند هستند در حالی خیلی از آنها این شانس را برای داشتن ناخن های سالم و قوی ندارند.

رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید. در این روش مراحل کاشت پودری را انجام داده سپس ناخن را با یک لایه ژل زیباتر می کنند. برای این امر از رنگ های خاص مثل صورتی که بسیار مورد پسند دختران می باشد استفاده می کنند. همچنین می توان از طراحی های خاصی روی ناخن استفاده نمود که کاملا دخترانه باشند و مناسب روحیات دختر خانم ها باشند.

⦁ هزینه این نوع روش کاشت در مقایسه با سایر روش‌های کاشت ‌ارزان‌تر است. ⦁ این نوع روش کاشت نسبت به روش‌های دیگر کاشت مقاومت بیشتری دارد. ⦁ پودر سفید از پوشش بیشتری نسبت به سایر پودرها برخوردار است و می‌توان از آن در انواع کاشت‌ها استفاده کرد. ⦁ برای جدا کردن این نوع کاشت، باید به سالن‌های زیبایی بروید. او هم هزارتا گرفتاری داشت و نمی‌توانست برای رنگ‌کردن موهایش برود سالن بیرون.

بررسی معایب و محاسن کلی کاشت ناخن

در مرحله بعدی باید بر روی تمام ناخن ها یک لایه بیس ژل بزنید. نکته ای که در این مرحله باید به اون توجه داشته باشید این هست که بیس ژل باید فاصله خیلی کمی از گوشت اطراف ناخن داشته باشه. زیرا اگر بیس ژل روی گوشت و پوست ناخن زده بشه، باعث هوا کشیدن لمینت ناخن خواهد شد. بعد از اینکه بر روی تمام ناخن ها بیس ژل زده شد، باید ناخن ها رو به مدت 60 ثانیه در دستگاه یو وی قرار بدید تا این ژل به خوبی خشک بشه. یکی از روش‌هایی که طرفدار زیادی در بین عموم پیدا کرده است کاشت ناخن با پودر (یا اکریلیک) است.

کاشت ناخن قالبی برای افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند ، مناسب نیست زیرا در این نوع کاشت ناخن باید تمام ناخن های دو دست یک شکل باشند . روش کاشت جليش از نظر مقاومت و استحکام در مقايسه با روش کاشت پودري از مقاومت و استحکام کم تري برخوردار است ودر عوض جلا و درخشش بيشتري دارد و حاصل کار ظريف تر از کاشت پودري است . کاشت جليش نيز در صورتي که توسط ناخن کار حرفه اي انجام شود دو تا سه هفته ماندگاري دارد .

  • در دوره حرفه ای کاشت ناخن، کاور کردن ناخن هم اموزش داده میشود.
  • ناخن‌های مصنوعی علاوه بر رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شوند و شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها بر اساس سلیقه خودتان استفاده کنید.
  • شما حتی می‌توانید روی برخی از ناخن‌های خود انواع سنگ و دیزاین مشکی بچسبانید تا دیزاین ناخن مشکی مات از سادگی در بیاید و با این کار در هر مراسم و موقعیتی بدرخشید.
  • در این نوع کاشت ناخن ، روی ناخن طبیعی لاک های ژل مخصوصی می زنند .
  • برای انتخاب بهترین نوع کاشت ناخن ابتدا باید انواع کاشت ناخن را بشناسید و بتوانید هر کدام را بررسی کنید که به طور مفصل در نیل آکادمی راجب هر کدام صحبت کردیم.

اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید مجله خبری میکاپ انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند. استفاده از محصولات کاشت ناخن و چسب های ناخن های مصنوعی می تواند زمینه ساز بروز اگزمای تماسی باشد. این نوع اگزما ممکن است در بیشتر موارد نوک انگشتان یا هر ناحیه دیگری که با ناخن مصنوعی در تماس باشد، مثل چشم ها و لب ها را درگیر کند.