کرم پودر دائم چیست و چه عوارضی دارد؟ الانزا-زیبایی

مقدار ماندگاری این سرم، بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است این درمان می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد. همچنین این محصول برای افرادی که آلرژی‌ پوستی، بیماری‌های پوستی مانند کلویید، سرطان پوست، دیابت و از این قبیل بیماری‌ها را دارا هستند پیشهاد نمی‌شود و برای تزریق مزووایت بهتر است با پزشک مخصوص پوست مشورت کنید. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد. حتی پزشک ممکن است به جای تزریق کرم پودر، روش جایگزین سازگارتری را برای شما توصیه کنند. ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت.

معرفی کرم مرطوب کننده کامان مدل Normal

آموزش کرم پودر دائم ابتدا باید بدانید که کرم پودر دائم برای چه مواردی استفاده می شود، در بخش زیر مواردی که این نوع کرم پودر مورد استفاده قرار می گیرد را نام خواهیم برد. مزووایت هم یکی دیگر از اسم‌های کرم پودر دائم است که ممکن است کمتر شناخته ‌شده باشد مزووایت هم با تزریق به لایه درم پوست و افزایش رنگ‌ دانه پوست و بهبود کیفیت و ظاهر پوست صورت انجام می‌شود و نام دیگر مزووایت میباشد. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. کرم پودر دائم به‌منظور کاهش لکه‌هایی نظیر کک‌ومک و روشن شدن پوست، از بین بردن قرمزی، بهبود رنگ‌دانه و پوشاندن نقص جزئی پوست طراحی شده است.

لیست مراکز کرم پودر دائم در شیراز

در صورتی که درباره این بحث سوالات بیشتری داشتید با کارشناسان دکتر تاتو ایران ارتباط برقرار کنید. متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند. اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است.

برای جلوگیری از خشکی پوست و حفظ رطوبت، از کرم های مرطوب کننده و آبرسان استفاده نمایید. باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

  • این سوزن ها به صورت عمیق وارد نمیشه و به اپیدرم پوست آسیب نمیزنه .
  • و تا حدودی باعث شرمساری شما می‌شود مفید باشد، برای از بین‌بردن تیرگی زیر چشم، دور لب ها، زانو و آرنج مورد استفاده می‌باشد.
  • اگر لوازم آرایشی دارید که تا به امروز بدون استفاده باقی مانده، با قیمت مناسب در اپلیکیشن کمدا به فروش برسانید و به پول تبدیلش کنید.
  • روش میکرونیدلینگ در تزریق کرم پودر دائمی استفاده می‌شود که به کمک سوزن‌های ریز نانو رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شود.
  • لازم به ذکر است که مواد بکار رفته و ویال ها در این تکنیک مواد گیاهی و طبیعی هستند و کاملا متفاوت با مواد در روش میکروپیگمنتیشن است.

به وب سایت من، دکتر فاطمه حبشی ، متخصص و مدرس زیبایی پوست و مو خوش آمدید. شاید در عصر ما، زیبایی همان چیزی باشد که اکنون به دنبال آن هستیم. ما با برگزاری دوره های آموزش آرایشگری مجله خبری میکاپ و ارائه خدمات آرایشگری در بهترین آرایشگاه تهران، میزبان هنرجویان و زیبارویان عزیز هستیم. خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد.

کرم پودر دائم یا مزووایت در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس