آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟ کیوت مگ-زیبایی

حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر راه درست محو شدن را ندانید، غیرطبیعی به نظر می رسد. آرایشی که به درستی محو نمی شود بسیار مضحک به نظر می رسد. از آموزش های ویدیویی همراه با دستورالعمل استفاده کنید و از براش های با کیفیت خوب استفاده کنید. یک قاعده کلی در مدل آرایش کلاسیک این است که نباید همزمان هم چشم‌ها و هم لب‌های‌تان را بولد کنید؛ چرا که برای مثال آرایش چشم دودی به همراه رژ قرمز پررنگ، اثر یکی از این دو را خنثی می‌کند.

رنگ مو جماران؛ انواع رنگ موی شیک با تضمین کیفیت در منطقه یک

چراکه در غیر این صورت آرایش شما خوب روی چهره نمی‌نشیند و چسبندگی کرم مرطوب‌کننده اذیتتان خواهد کرد. هزینه شرکت در دوره آموزش گریم و میکاپ در اواسط همین صفحه ذکر شده است. تفاوت دوره خصوصی و عمومی در تعداد شرکت کننده ها می باشد.کلاس های خصوصی دوره آموزش گریم و میکاپبا یک تا سه نفر، و کلاس های عمومی برای سه تا پنج نفر تشکیل میشود. با ترفندهایی می توانید با کمک سایه و خط چشم چشمانتان را درشت تر نشان دهید.

  • برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید.
  • © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت “عشق آرایش” تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.
  • رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد.
  • در این مقاله مراحل آرایش ساده صورت در منزل را برایتان شرح دادیم.
یک سایه تیره می­تواند زیبایی خاصی به چشم­ های شما ببخشد. یک سایه گرم و طبیعی مانند قهوه ­ای روشن برداشتن و روی پلک پایینی بکشید و بعد با یک براش آن را محو کنید تا پوست طبیعی به نظر برسد. بیس کار آرایش لبنانی، یک کرم پودر سنگین و چرب است و خط چشم نیز در این آرایش به صورت پهن و گربه­ای است و در زیر چشم نیز کشیده خواهد شد. ترکیب این رنگ از تون زردی که در پایه هر موستی قرار دارد و کمی سبزی که تنها مختص این گروه می باشد، تشکیل شده است. بریا برجسته تر نشان دادن گونه ها، یک خط فرضی از گوشه دهان به وسط گوش و یک خط دیگر به صورت عمودی، از گوشه خارجی چشم به طرف چانه میکشیم.

امیدواریم که این نکات آرایشی برای شما مفید واقع شود و در مهمانی‌ها و مجالس بدرخشید. مرتب و زیبا بودن در همه حالت و همه جا خیلی خوب است ولی بعضی عادت‌های غلط در آرایش صورت می‌تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد. عادت استفاده مدوام از رژ باعث از بین رفتن خط لب شما می‌شود. رنگ ریمل خود را دو یا سه درجه تیره‌تر از رنگ ابروهایتان انتخاب کنید. اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است.

شما با استفاده از کانتور رنگ تیره می‌توانید کاری کنید که صورت‌تان تپل‌تر بنظر برسد. ، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید. رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد.

آرایش صورت به سبک مصری

اگر پوست معمولی یا خشک دارید، از فونداسیون مایع استفاده کنید. اینکه در چه محیطی ، زیر نظر کدام مربی و با چه سابقه ای و تحت چه شرایطی آموزش ببینید تاثیر مستقیمی بر آموزش و آینده شغلی شما خواهد داشت. هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید. اگر ابروهای پر دارید یا اینکه آن را قبلا با شیوه‌های مختلف مثلا میکروپیگمنتیشن، میکروشیدینگ یا هاشور ابرو به صورت نیمه‌دائمی آرایش کرده‌اید، نیازی به این مرحله ندارید. با توجه به نوع پوست خود، بعد از شست و شوی صورت، از یک مرطوب‌کننده مناسب استفاده کنید. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید.

پاک کننده آرایش اوردینری

اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. آموزش مجله خبری میکاپ مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید.