آرایش صورت + آموزش آرایش صورت ساده و زیبا آموزشگاه شفیع رسالت-زیبایی

با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.

اگر می‌خواهید کمی بیشتر به رنگ و طراوت به چهره خود اضافه کنید، کلید آن ممکن است سرخی گونه باشد. برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید.

سایه‌ی تیره تر را در چاله پلک خود، دقیقاً زیر استخوان ابرو بکشید. مالیدن سایه را در حدود مرکز پلک خود متوقف کنید، زیرا نمی‌خواهید گوشه‌های داخلی را تیره کنید. یک برس سایه تمیز بگیرید مجله خبری میکاپ و دو سایه را در محل تلاقی با هم مخلوط کنید. اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک.

با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.

مرحله 2: آموزش آرایش چشم

بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد. از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند. یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است.

مراحل زیرسازی آرایش صورت

بنابراین با توجه به نیاز و مهارت خود می توانید خط چشم خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توان بینی را کوچکتر نشان داد، یا گونه‌ها را برجسته‌تر کرد. یکی از ترفندهای آرایش صورت لاغر، استفاده از کانتور است.

دیدگاه در “آموزش میکاپ صورت یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد. هدف استفاده از خط چشم این است که خط مژه را پرتر جلوه بدهد. بنابراین برای خط چشم باید رنگی را انتخاب کنید که هماهنگ با رنگ مژه‌ها باشد. اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

ابزار و وسایل دوره آموزش آرایش صورت شامل فون، کرم مرطوب کننده، رژ لب، خط چشم، ریمل، سایه، مداد ابرو، پیش بند و هد بند، رژ، ژگونه، پرایمر، براش، پالت های کرم پودر، پالت های کانتور، پالت های سایه، قلمو و ..می باشد. ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای) سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد.

با استفاده از قلم سه گوش از پودر رنگ ابرو به جهت رویش موها، روی آن بزنید. از اغراق آمیز کردن شکل ابرو با قوس دادن به آن یا بلندتر کردن آن خودداری کنید. سعی کنید همیشه آرایش را بر صورتی پاکیزه و تمیز انجام دهید.

  • بعد از عمل بخور می توان دانه های سر سیاه و جوش های صورت را فشار داد.
  • برای استفاده از کانسیلر ابتدا باید نوع کانسیلر خود را انتخاب کنید.
  • وقتی برای اولین بار با استفاده از یک دکمه ورود به سیستم، وارد سیستم می شوید، براساس مشخصات حریم خصوصی شما، اطلاعات نمایه عمومی حساب شما را که توسط ارائه دهنده ورود به سیستم اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کنیم.
  • می توانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم.

این کار باید در نهایت دقت و با دستمال کاغذی انجام گیرد و نباید برای این کار از ناخن ها استفاده کرد. جوش های صورت را تا حد امکان با دست لمس نکنید و در مورد انواع عفونی آن اجازه دهید تا جوش ها خشک شوند و سپس آنها را فشار دهید. مقداری از پودر فیکس را زیر چشم بزنید و پاک نکنید این کار باعث میشود هنگامی که شما سایه میزنید زیر چشم لکه ایجاد نشود. برای این منظور بهتر است از رنگی دقیقا شبیه به رنگ اصلی ابروهایتان استفاده کنید تا رنگ موهایتان با رنگی که تصور میکنید به چهره ی شما بیشتر می آید.