آرایش صورت + آموزش آرایش صورت ساده و زیبا آموزشگاه شفیع رسالت-زیبایی

برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید. BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد.

با این استفاده افراطی از عطر ممکن است شاهد عوارضی چون سردرد و آلرژی باشید. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است. نیازی به مالش اسپری یکبار مصرف نیست، زیرا طی چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید.

در مدل آرایش لایت یا اروپایی، از رنگ‌های ملایم‌تری استفاده می‌شود و بیشتر، هدف پوشاندن نواقص چهره است. در مقابل، در آرایش سبک شرقی از رنگ‌های شاد، مانند سبز و صورتی و آبی برای آرایش چشم استفاده می‌شود. غلیظ‌تر از این سبک، مدل آرایش صورت عربی است که در آن از رنگ‌های گرم و تیره در تمام اجزای صورت استفاده می‌شود. مشابه این حالت مدل آرایش خلیجی است که در آن هم رنگ‌های براق و خط چشم‌های غلیظ جایگاه ویژه‌ای دارند. یک سبک جدیدتر آرایش صورت هم سبک هالیوودی است که مشخصه آن ابروهای طبیعی و بدون آرایش، خط چشم و سایه تیره و برق لب یا رژ بسیار ملایم است. آرایش کمک می‌کند نقایص چهره خود را بپوشانیم، به ظاهر زیبایی که دوست داریم نزدیک‌تر شویم و در نهایت با اعتماد به نفس بیشتری در مجالس مختلف ظاهر شویم.

هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید.

سعی کنید به جای ایجاد محدودیت، مرزها را به فرزندانتان بیاموزید. با زدن کرم پودر تیره تر درست روی برآمدگی و هایلایت کردن دو طرف بر آمدگی با کرم پودر روشن تر می توان بر آمدگی روی بینی را پنهان کرد. صورتی هلویی رنگ چهره را جوانتر نشان داده و به هر فردی در هر سنی می آید.

  • برای این کار باید آرایشی را انتخاب کنید که هم در روز و هم در شب بتوانید از آن استفاده کنید و بتواند صورت شما را اصلاح کند و زیبایی آن را افزایش دهد.
  • برای پرپشت شدن مژه‌ها ترفندهایی را در این مقاله آموزش دادیم.
  • تعيين رنگ پوست، معمولا زمان انتخاب کرم پودر و بن کک مورد توجه قرار می گیرد، زمانی که رنگ های مختلف کرم پودر را تست می کنید، به طور قطع باید رنگ کلی و دقیق پوست خود را پیدا کرده تا با توجه به آن بتوانید رنگ مناسبی پیدا کنید.
  • هنرجو با گذراندن دوره تخصصی آموزش صورت (آموزش گریم و میکاپ) و دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای به راحتی وارد بازار کار شده و منبع درآمدی خوبی از تخصص خود داشته باشد.
  • خیلی از بازیگران و آرایش‌های طبیعی که به نظرتان خیلی شیک و ساده به نظر می‌رسند، به دلیل همین مرحله زیرسازی آرایش است که اینطور زیبا جلوه می‌کند.
می توانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این کار دقت نكيم، این لکه های تیره و روشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشود که متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم. برای زیرسازی آرایش از کرم پودر یا پنکیکی به رنگ اصلی پوست خودتان استفاده کنید.

سایه زدن:

برای این کار می توانید برس آرایش خود را کمی مرطوب کنید. ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد. با استفاده از بیوتی بلندرها می توان مجله خبری میکاپ نقاط دور از دسترس مانند اطراف چشم را بخوبی پوشش داد زیرا دارای لبه می‌باشد که انجام این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند و باعث می‌شود کرم پودر به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت پخش گردد.

رنگ خط لب می‌تواند همرنگ رژ و یا کمی تیره‌تر از آن باشد. به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند. به یاد داشته باشید که ریمل زدن آخرین مرحله آرایش چشم است که در بخش بعد به آموزش آن می‌پردازیم. اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد.

روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید. برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید.

مراحل کلی که قبل از آرایش صورت باید انجام دهید