آرایش صورت دخترانه بانه لوکس-زیبایی

نواحی مانند زیر ابرها، گوشه داخلی چشم، گودی کنار استخوان گونه و فرو رفتگی بالای لب از جاهایی است که می توانید از جادوی هایلایتر برای بهتر نشان دادن آن کم بگیرید. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند.

آرایش می کنم، مرا ببين

برای استفاده از کانسیلر هم حتما ار براش استفاده کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید. استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد. البته اگر وقت شما برای آرایش کردن اندک است و می‌خواهید یک آرایش ساده صورت در منزل انجام دهید که در عین حال خیلی سریع باشد، می‌توانید از مرحله کانسیلر عبور کنید. این دقیقا به این بستگی دارد که شما چه چیزی را می‌خواهید در آرایش خود برجسته کنید.

در آموزش آرایش صورت حرفه‌ای توصیه می‌شود کشیدن ابروها را از جهت رویش مو (یعنی از پایین به بالا) انجام دهید. بعد از آن خطوط را با یک قلم موی کوچک یا پد آرایشی محو کنید. در بخش زدن کرم پودر پایه در آموزش آرایش صورت اشاره کوتاهی به رنگ مناسب کرم پودر داشتیم. اما اگر می‌خواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید نوع پوست و رنگ آن را بشناسید تا انتخاب دقیق‌تری نسبت به کرم پودر مناسب خود داشته باشید. برای زدن کرم پودر از یک براش یا اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید و اگر لازم بود آن را روی گردن و نزدیک گوش‌تان هم بزنید. کرم پودر زدن با انگشت باعث می‌شود باکتری‌های دست‌تان به پوست منتقل شوند و دچار مشکلات پوستی مانند جوش و آکنه شوید.

  • به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید.
  • برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید.
  • در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری یک آرایش ساده صورت در منزل را به شما آموزش خواهیم داد.
  • در حقیقت آرایش پوست چرب و خشک با هم متفاوت است و برای هر کدام باید از محصولات مختلفی استفاده کرد.
  • بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر میزنیم.
  • در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود.
بعضی‌ها رژلب را براساس رنگ لب انتخاب می کنند، و بعضی‌ها هم براساس رنگ لباس خود، ولی انتخاب رنگ رژلب کاملا سلیقه‌ای است و بنظر من باید رنگی را انتخاب کنید که بیشتر به چهره شما می‌آید. و رنگ صورتی مناسب برای آرایش صورت دخترانه صورتی می باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. معمولا زیر استخوان گونه‌ها روی چال گونه، دو طرف بینی و زیر خط فک کانتور می‌شوند. همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد. اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید.

اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند. برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید از رنگ های مات یا رژلب های رنگی استفاده کنید.

در حالیکه کانتور برای پوشاندن معایب صورت و زاویه‌دار کردن آن می‌باشد. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. حال که صورت خود را خوب شستشو دادین از یک مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید که وقتی از کرم مجله خبری میکاپ زیر سازی استفاده می کنید کرم روی پوست شما بعد از چند ساعت ترک نخورد و تا آخر روز همانند دقیقه های اول آرایشتان باقی بماند. و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دست‌تان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید.

البته بعضی ها با رنگ چشمانشان ست می‌کنند و بعضی ها با رنگ لباسشان. برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید.

آموزش آرایش صورت

شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین. خواهید دید که برونزر سایۀ فوق‌العاده زیبایی در صورت شما ایجاد می‌کند و هایلایتر نواحی که می‌خواهید بدرخشد را برای شما شفاف می‌کند. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.

مدل آرایش چشم حرفه ای AYEESHA مناسب عروس و مجالس