آرایش صورت دخترانه بانه لوکس-زیبایی

این کار باید در نهایت دقت و با دستمال کاغذی انجام گیرد و نباید برای این کار از ناخن ها استفاده کرد. جوش های صورت را تا حد امکان با دست لمس نکنید و در مورد انواع عفونی آن اجازه دهید تا جوش ها خشک شوند و سپس آنها را فشار دهید. مقداری از پودر فیکس را زیر چشم بزنید و پاک نکنید این کار باعث میشود هنگامی که شما سایه میزنید زیر چشم لکه ایجاد نشود. برای این منظور بهتر است از رنگی دقیقا شبیه به رنگ اصلی ابروهایتان استفاده کنید تا رنگ موهایتان با رنگی که تصور میکنید به چهره ی شما بیشتر می آید.

برای این منظور مقداری از کرم پودر را روی اسفنج مخصوص ریخته و مقداری از آن را به صورت نقطه نقطه و یک دست روی صورت بگذارید. بعد این نقطه های کرم را به خوبی روی سطح پوست و حتی پشت پلک چشم مجله خبری میکاپ ها مالیده و پخش کنید و بعد با استفاده از اسفنج، پوست را خوب صاف و هموار کنید تا کرم کاملا به بافت پوست نفوذ کند. دقت کنید که به هیچ عنوان از این کرم بر روی گردن و زیر چانهه نکنید.

آرایش صورت به سبک لبنانی

برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. مدل‌های مختلفی آرایش صورت وجود دارد که هرکدام ترفندهای خاص خود را دارند. برای مثال در آرایش کلاسیک بیشتر بر آرایش چشم و لب تاکید می‌شود و همان طور که اشاره‌ای داشتیم، باید یکی از این دو عضو را بولد کرد.

  • پوشش دهنده ای را انتخاب کنید که کمی از پوست طبیعی شما روشن تر باشد.
  • اگرچه این مرحله ممکن است ساده به نظر برسد، اما ممکن است از ماندگاری آرایش خود متعجب شوید.
  • کسانی که پوستشان به سرعت نمی سوزد و یا در مقایسه با سایرین کمتر میسوزد، ملائين کمتری دارند.
  • در صورت شما تقریبا ۱۶ عضله، تعداد زیادی استخوان و عروق خونی وجود دارد که به شما کمک می کند که کلیه این حرکات را با صورت خود انجام دهید.
بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید. پاسخی قطعی و اندازه و سایز مشخصی برای محل استفاده از رژ گونه وجود ندارد. از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند. یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است.

با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.

اشتباه در آرایش صورت با پوست خشک