آرایش صورت دخترانه بانه لوکس-زیبایی

دقت کنید که همه ی لوازم و ابزار لازم برای آرایش را داشته باشید. برای چک کردن دقت آرایش می توانید از آینه های ذره بینی استفاده کنید. چون به کرم پودر شما کمک می کند که بر روی پوست شما بنشیند. اما هدف اصلی از پودر زدن این است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود.

چندین ترفند جالب برای ارایش صورت دخترانه ملایم

کسانی که پوستشان به سرعت نمی سوزد و یا در مقایسه با سایرین کمتر میسوزد، ملائين کمتری دارند. که موجب می شود ته رنگ پوستشان به بنفش، آبی – قرمز، و گلی متمایل شود. به علاوه علائم بارد دیگری نیز وجود دارد؛ وست های کلی، نشانه های مشهود قرمز دارند و یا اینکه قرمزی بر روی آنها به سرعت نمایان شده و خود را نشان می دهد. ۲) انگشت دوم و سوم هر دو دست خود را روی ناحیه پیشانی قرار دهید و از ناحیه ابرو تا گیجگاه را به صورت دایره وار و بسیار آرام ماساژ دهید.

در چه مواردی از برنزکننده استفاده می‌شود؟

فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم. زخم های کوچک، خال و لکه سیاه را با فوندیشن می توانیم بپوشانیم که بهتر است با انگشت فوندیشن را کاملا پخش کنیم تا خط فاصله ای ایجاد نشود و صورت دو رنگ نشان ندهد. برای پوشاندن لکه ههای بزرگ و خال یا لکه مولودی (اصطلاحا همان ماه گرفتگی) مسلمة وقت بیشتری باید صرف کنیم و با صبر و حوصله به قدر کافی کار کنیم. بعد از زدن فوندیشن، مواد پوشاننده را روی لکه می مالیم و مجددا لایه نازکی از فوندیشن را روی آن میزنیم و سپس تمام صورت را به طور یکنواخت پودر میزنیم. باید توجه داشته باشیم که استفاده از فوندیشن خیلی زیاد و ضخیم، بدون پخش کردن صحيح کی صورت را بدتر از آنچه که هست نشان میدهید. با آرایش ترمیمی و استفاده از رنگهای تیره و روشن فونديشن و یا پودر می توانیم ایرادهای اعضای صورت را تا حد امکان بپوشانیم.

رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید.

۱-     کرم‌پودر یا پنکیک بزنید

هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند. بله آموزشگاه هنرسرا کلاس های آموزشی را آخر هفته ها نیز برگزار می کند تا هنرجویان شاغل هم بتوانند در دوره های آموزشی شرکت کنند. اگر حداقل 5% مجله خبری میکاپ از مبحث آموزش گذشته باشد طبق قانون فنی حرفه ای مبلغ پرداخت شده ، عودت داده نمیشود. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است.

می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید.

  • رنگ خط لب باید با رنگ لب‌ها و رنگ رژی که انتخاب کرده‌اید، هم خوانی داشته باشد.
  • کانتورینگ چهره شما را از بی حالی و یکنواختی در می آورد و سایه هایی در صورت ایجاد می کند.
  • لزومی ندارد که ای بزرگتر یا بلند تر جلوه دادن لبها، خطهای خارج از لب بکشید.
  • هنگام استفاده از رژ گونه برس را از لاله گوش به سمت گونه ها حرکت دهید و در ضمن از رژ گونه های روشن استفاده کنید تا گونه های شما مشخص تر از پوست زیرین شود.
  • فوندیشن تیره را بعد از خط عمودی روی این خط فرضی به طور افقی میزنیم.