آرایش صورت دخترانه تماشا-زیبایی

با یک قلم مو خطوط را محو کنید تا لبه نداشته باشد توجه داشته باشید كه سایه چشم برای خانم های جوان است چون خانم های مسن را پیرتر نشان میدهد. رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست.

برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید.

  • برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید.
  • می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد.
  • سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و …
  • روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است.
  • اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد.
  • پس از ایجاد حساب کاربری خود،می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

مقداری از آن را در قوس کوچک داخل گوشه ی چشمانتان بمالید. با استفاده از انگشت با قلم مو، آن را به سمت خارج صاف کنید. توجه کنید که فقط در قسمت هایی که خودتان می خواهید از مات کننده استفاده کنید و از پخش شدن آن به قسمت های دیگر جلوگیری کنید. می توانید از مات کننده روی پشت پلک چشم ها نیز استفاده کنید، چون باعث می شود تیره بودن خود را از دست داده و سایه بهتر روی آن بنشیند. برای مات کردن اختلال رنگ های پوست مثل کک مک ها، خال ها و لکه های قرمز، از مات کننده استفاده کنید که به رنگ پوست خودتان یا فقط کمی روشنتر از آن باشد. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.

ژل شستشو لافارر

برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای یک آرایش ساده و ملیح، یک رنگ ملایم را برای رژگونۀ خود استفاده کنید، اگر ته‌مایۀ رنگی صورت شما به زردی می‌زند از تم‌های صورتی رژگونه و اگر پوست شما به صورتی می‌زند رنگ‌های گرم مانند نارنجی برای پوست شما مناسب است. همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید.

پخش شدن آرایش چشم

هدف شما از استفاده کرم پودر این است که تمام دورنگی های سطحی پوست خود را از بین برده و تمام رنگ را یکنواخت کرده و آنها را به نوعی بی رنگ کنید و به یک رنگ تقریبا زرد کمرنگ برسید. حتی به میزان خیلی کم اضافه کردن جنیں سایه هایی به کرم پودر به رها شما را زیبا جلوه نمی دهد، بلکه تا حد بسیار ربادی چهره شما را مصنوعی کرده و زیبایی های طبیعی بات را نیز از بین می برد. یکی از مهم ترین و پر دقت ترین قسمت آموزش آرایش ساده دخترانه، کشیدن خط چشم است. چشم‌ها در زیبایی صورت تاثیر زیادی دارند و مهم ترین گزینه برای ارتباط موثر هستند. چند مدل خط چشم داریم؛ یکی خط چشم مایع و مویی است که کشیدن آن نیاز به مهارت و دقت کافی دارد.

قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند. به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید.

برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید. به نرمی آن را به پوست اطراف این مناطق بمالید و همیشه اطمینان مجله خبری میکاپ حاصل کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد.

پوست صورت را با یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود، پوشش دهید. حتماً در انتخاب نوع کرم پودر به تناژ پوستی خود توجه داشته باشید تا آرایش کاملاً طبیعی و زیبا باشد. این روزها به لطف آموزش میکاپ صورت این کار به کاری بسیار آسان تبدیل شده است.