آرایش صورت دخترانه تماشا-زیبایی

ابتدا صورت خود را با یک شوینده مخصوص صورت بشویید و با آب سرد بشویید تا اثرات آرایش قبلی و پف کردگی کاملا از بین برود. سپس صورت خود را با ریش تراش یا تیغ مناسب ابرو بتراشید تا پراکندگی موهای زائد اثر کرم پودر یا پنکیک را روی پوست ناخوشایند نکند. اینکه کدام خط چشم بهتر است، بسته به سلیقه شما و میزان مهارت شما دارد. خط چشم مویی در بین خط چشم‌ها زیبایی خاصی دارد ولی نیاز به مهارت دارد.

بعضی تمایل دارند رژ لب شان با شال و روسری و لباس ست باشد اما برخی دیگر به هارمونی آن با سبک آرایش لایت، غلیظ و برنز و… همانطور که میدانید خط چشم حالت قشنگ تری به چشم ها و خط رویش ابروها می دهد. البته اگر موهای روشن و بلوندی دارید خط چشم قهوه ای هم انتخاب خوبی است.

۷ مدل ارایش چشم ساده که هر خانم زیبایی باید بلد باشد!

استفاده از کانسیلر و کانتور یکی از جذاب ترین ترفندهای آموزش کامل آرایش صورت دخترانه است و جزو لوازم آرایشی جدید می‌باشد. که امروزه استفاده از آنها زیاد شده ولی هر کسی طرز صحیح استفاده از آن را نمی داند؛ خیلی‌ها این سوال برایشان پیش می آید که آیا کانسیلر همان کانتور است. ریمل خود را به صورت رفت و برگشتی چند بار روی یک‌ مژۀ خود بمالید. وقتی از نتیجه راضی شدید و خواستید به سراغ چشم دومتان بروید، دوباره ریمل را داخل جعبه بزنید و چشم دوم را شروع کنید.

می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید. اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلكتان را هم بزنید تا خط چشم خشک شود . از مات کننده ای یک یا دو درجه روشن تر از رنگ کرم پودر تان استفاده کنید.

دوره میکاپ

آرایش کردن روی میکاپ قبلی یکی از اشتباهات رایج خیلی از خانم هاست و باعث می شود نتیجه جالبی از آرایش نگیرند. اگر می خواهید بعد از آرایش کاملا چهره ای شاداب و جذاب داشته باشید و به عبارتی آرایش روی پوست تان بخوابد باید پوست را کاملا پاکیزه کنید. البته این کار مزایای دیگری هم برایتان دارد مثلا از شر جوش و التهاب پوستی و منافذ باز پوست راحت می شوید.

کرم پودر مایع را می‌توانید با نوک انگشتان خود پخش کنید. ولی در نظر داشته باشید که این کار، پوست را در معرض باکتری‌های بیشتری قرار می‌دهد. دنیای آرایش دنیای وسیعی از ترفندهاست که با استفاده از آن می توان نواقص چهره خود را پوشانید و بر زیبایی چهره افزود. هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم. آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود مجله خبری میکاپ می‌بخشد. استفاده از کرم پودر چند لایه اصلا برای پوست شما خوب نیست و پوست شما را شبیه کیکی می کند که با لایه های زیادی کرم پوشانده شده است. استفاده از کرم پودر روی تمام نواحی صورت ضروری نیست، فقط کافی است کمی روی گونه ها و بینی بمالید.

  • بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید.
  • دیگری باید روشن‌تر از رنگ پوست شما باشد و برای روشن‌تر کردن قسمت‌های مشخصی از پوست یا ایجاد شفافیت بیشتر در آرایش شما بکار می‌رود.
  • یک دقیقه برای ماساژ صورت وقت بگذارید تا همه باکتری‌ها و سلول‌های مرده پوست که در منافذ پوست جمع شده‌اند، با آب و شوینده بیرون بیایند و کاملا تمیز شوند.
  • تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید.
  • یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید.
  • اگر پیشانی بلندی دارید و این حالت برایتان ناخوشایند است می توانید با کانتوره کردن و اضافه کردن رنگ تیره به موها و اطراف پیشانی، صورتی بلندتر و باریک تر را به تصویر بکشید.

بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود. با هر بار کشیدن آن روی پوست خود مقدار بیشتری برنزکننده روی آن قرار می‌دهید. مجله کوروش محتواهای جامع و به روزی از آموزش های آشپزی، سبک زندگی، سلامت، فیلم و سریال و علم و تکنولوژی به شما ارائه می دهد.

این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند. با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید. موهای برس را درون پودر فشار دهید، سپس برس را به روی پوست بکشید. اگر خیلی کم استفاده کنید انگار که اصلاً این مرحله را انجام ندادید و اگر بیش از اندازه استفاده شود شبیه یک کیک ترسناک خواهید شد. در جستجوی چهره بی عیب و نقص، احتمالاً ترفندهای راجع به کرم پودر شنیده‌اید. این نکات را در نظر داشته باشید تا به چهره عالی دست پیدا کنید.

۲-     کانسیلر بزنید

در این نوع آرایش صرفاً هدف از بین بردن عیب­ های صورت و به رخ کشیدن زیبایی طبیعی چهره می ­باشد. پس از انجام کار کرم زیرسازی و مات کننده، نوبت به پودر می رسد. دقت کنید که اینکار را با برس بزرگ، پر و گرد انجام دهید.