آرایش صورت دخترانه تماشا-زیبایی

اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. از گوشه داخلی مژه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون ریمل بزنید. برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید.

در بازار وجود دارد که می توانید متناسب به نوع مژه هایتان یکی را انتخاب کنید. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود. بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید.

اگر هایلایتر ندارید، یک سایه روشن و براق روی پوست بزنید. سپس یک نقطه کوچک از کرم پودر را به سایه بزنید و آن را مخلوط کنید. اگر می‌خواهید آرایشتان طبیعی به نظر برسد، پودر را خشک روی پلک بزنید، اما اگر می‌خواهید آرایشتان غلیظ‌تر و چشمگیرتر به نظر برسد، باید آن را مرطوب روی پلک بزنید.

لوازم آرایشی مانند مواد اولیه و کرم پودرها باعث خشکی پوست می شوند و به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده ضروری است. به این ترتیب می توانید از آسیب های ناشی از استفاده از لوازم آرایشی بر روی صورت جلوگیری کنید. علاوه بر این، حفظ رطوبت صورت می تواند چربی صورت را کنترل کند. خشک کنید و کمی مرطوب کننده روی صورت و گردن بمالید.اجازه دهید لوسیون جذب شود سپس کرم پودر بزنید.

همچنین می توانید از برق لب برای برجسته کردن لب ها استفاده کنید. قدم بعدی در آرایش ما، استفاده از کانسیلر جادویی برای پوشاندن سیاهی دور چشم، جوش ها و هرگونه لکه روی صورت است. شاید خانم‌های بسیاری را دیده باشید که با وجود کک و مک در صورت‌شان بعد آرایش چهره‌ای زیبا و جذاب دارند؛ زیرا ترفندهای جالب برای آرایش صورت ملایم و جذاب وجود دارد که به ترتیب در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم. اگر چشم‌های‌تان خاکستری رنگ است، از رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری سیر نقره‌ای و مشکی برای سایه چشم خود کمک بگیرید. حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید. به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید.

  • برای پاک کردن آرایش می توانید از یک پد مرطوب یا پاک کننده های آرایشی و حتی روغن بچه استفاده کنید.
  • از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند.
  • در این سن آنها به دنبال یافتن راهایشان هستند و با یافتن جواب آنها به تصویری هندی از خود می رسند.
  • پس از انجام کار کرم زیرسازی و مات کننده، نوبت به پودر می رسد.
  • برای آرایش طبیعی و ملایم روزانه گونه‌ها رنگرژگونهمی‌بایست متناسب با فرم چهره و ترکیب رنگ بقیه آرایش انتخاب شود.
  • برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد.

برخی از خانم ها برای پوشاندن لک ها از کرم پودر استفاده می کنند که اشتباه است و برای این کار باید از کانسیلر استفاده کنند. برای زیباتر نشان دادن چشمان خود از ریمل حجم دهنده استفاده کنید. همچنین بهتر است از یک برس ریمل تمیز دیگر برای پاک کردن محصول اضافی مجله خبری میکاپ روی مژه ها پس از زدن ریمل استفاده کنید تا طبیعی تر به نظر برسد. یکی از مهم ترین مراحلی که برخی از افراد گاهی از آن غافل می شوند، آماده سازی صورت با پرایمر است. اگرچه این مرحله ممکن است ساده به نظر برسد، اما ممکن است از ماندگاری آرایش خود متعجب شوید.

۴. آرایش چشم را با ریمل تکمیل کنید.

این موضوع در مورد افرادی که تجربه زیادی برای آرایش ندارند و در مواجهه با محصولات آرایشی گوناگون سردرگم می شوند بیشتر صدق می کند. با خط لبی که رنگ آن کاملا مشابه رژلب باشد، محدوده لب را مشخص کنید. خط لب را با تراش مخصوص تیز کنید تا خط‌هایی باریک‌تر و دقیق‌تر بکشید. با خط لب تیز، می‌توانید محدوده طبیعی لب را بهتر مشخص کنید. با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید.

همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم. اگر زیر چشمان شما کمی تیره یا گود رفته است بهتر است قبل از زدن کرم‌پودر از یک کانسیلر مناسب استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر از رنگی استفاده کنید که یک یا دو درجه از پوست شما روشن‌تر باشد. سه نقطه از کانسیلر را در داخلی ترین قسمت گوشه زیرچشم، زیر مردمک چشم و قسمت خارجی زیر چشم قرار داده، سپس به آهستگی و بدون فشار، نقاط را ماساژ داده و کانسیلر را با اسفنج تخم‌مرغی پخش کنید.

اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید.

جدیدترین مدل آرایش صورت عربی مجلسی (۶۰ مدل آرایش خلیجی)