آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند-زیبایی

اولین مرحله از آرایش پوست صورت، شستن صورت از آلودگی هاست. بعد از ان باید آماده سازی صورت از یک پرایمر استفاده کرده و سپس کرم پودر مورد نظرتان را روی پوست پخش کنید. آموزش میکاپ یکی از پردزآمد ترین مشاغلی است که شما میتوانید با آن کسب درآمد کنید. این کار باعث می‌شود فضاهای خالی ابروی‌تان بیشتر به چشم بیاید. از سر ابرو شروع کنید و چند خط کوچک مومانند در این قسمت بکشید.

پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید. حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است. در یک میهمانی نه‌تنها نگاه‌ها به لباس شماست بلکه بیشترین توجه‌ها به‌صورت و آرایش موی شماست و چه مهم است انتخاب آرایش صورت که چهره شما را از این‌ رو به آن رو می‌کند. برای لب ها قبل از استفاده از رژ لب بهتر است اول یک مرطوب کننده لب همان چرب لب استفاده کنید و بعد روی آن یک رژ لب خیلی روشن و ملایم استفاده کنید رژ لب براق هم صورت شما را جذاب نشان می دهد.

  • ممکن است زیبایی ذاتی خیلی های دیگر از آن فرد مورد نظر بیشتر باشد اما چون او می داند چگونه و تا چه حدی آرایش کند، دقیقا از لوازم آرایش به جا و صحیح استفاده می کند و زیباییش چند برابر می شود.
  • طلایی کردن زیر چشم باعث می شود تا چشم براق دیده شود و تیره کردن زیر چشم فقط باعث دیده شدن تیره گی های پف زیر چشم می شوند.
  • علاوه بر تمام اینها زیرسازی ماندگاری آرایش صورت شما را هم بالا می‌برد.
  • اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد.
  • با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود.

با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید. اگر مژه‌های باریک و کم‌پشتی دارید از ریمل‌هایی استفاده کنید که حجم‌دهنده هستند. اگر ابروی باریک و کم‌پشت دارید می‌توانید آن را پرتر نشان دهید. رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید.

از زدن کرم پودر و دیگر کرم ها به مقدار زیاد اجتناب کنید؛ چراکه آرایش صورت را از حالت طبیعی خارج می کند و هم می تواند ماندگاری آرایشتان را کمتر کند. اگر به زاویه سازی صورت علاقه دارید، در این مرحله می توانید این کار را انجام دهید. کمی از کانتور تیره بردارید و از بخش استخوان فک بالا و گوشته صورت شروع نمایید. تا گوشه های صورت و گونه کمی تیره شود و رژ گونه به خوبی گونه های شما را برجسته کند.

برای این کار کافی است انگشت اشاره را وارد دهان کنید، دهانتان را ببندید و انکشت را سریعا بیرون بکشید. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند. اگر می‌خواهید از خشک شدن و پوسته شدن لب‌هایتان در ساعت آتی روز جلوگیری کنید، حتما از بالم لب استفاده کنید. ولی خط چشم کشیدن در پلک پایین، بستگی به نوع آرایش و ظاهر نهایی که مدنظرتان است بستگی دارد.

قدم دوم: زیرسازی پوست برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه

کمی ریمل بر روی مژه­ها بزنید تا زیبایی خود را نشان دهند. به کمک یک مرطوب­کننده، رطوبت لازم را به پوست رسانده تا به یک درخشش طبیعی دست پیدا کند. آرایش عربی همیشه یک آرایش غلیظ و پررنگ است و در آن رنگ­ های گرم و تیره خود را به خوبی نشان خواهند داد. آرایش عربی را می­توان یکی از شلوغ­ ترین و پرکارترین نوع آرایش به شمار آورد. در این نوع آرایش، تمرکز زیادی بر روی برجسته نشان دادن لب و گونه خواهد شد. اغلب در این میکاپ رژ قرمز یا زرشکی و سایه­ های لایت استفاده می­شود.

اشتباهات رایج در کرم پودر زدن که بهتر است ترک کنید

اگر قصد دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این بخش از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد. اگر پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید مجله خبری میکاپ بدون اینکه قبل از آن پرایمر زده باشید، ممکن است آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود. ممکن است متوجه شده باشید که پس از گذشت مدت زمانی سایه چشم شما محو می‌شود یا چرب به نظر می‌رسد و یا روی چین و چروک پلک‌های‌تان جمع می‌شود. استفاده از پرایمر از ایجاد چنین مشکلاتی جلوگیری خواهد کرد.

پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند. علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند. هدف استفاده از کانسیلر در آموزش آرایش صورت این است که تمام قرمزی‌ها، جوش‌ها و همچنین تیرگی دور چشم پوشانده شود.

اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید. دور خط لب را هم می‌توانید با مداد سفید یک خط کمرنگ بکشید تا لب‌ها برجسته‌تر به نظر برسند. اگر لب‌های‌تان درشت و گوشتی است، ترجیحا از رژلب‌های تیره‌تر استفاده کنید.