آرایش مرحله به مرحله صورت دترلند-زیبایی

همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید. کانسیلر را باید دودرجه روشن تر از رنگ طبیعی پوست خود انتخاب کنید. اگر زیر چشمان شما سیاه و گود افتاده است، تنها کانسیلر است که به داد شما می‌رسد.

بهترین شوینده(ژل) شستشوی صورت برای پوست چرب

ولی اگر از سایه‌های روشن‌تر برای آرایش استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید. اگر چشم‌های آبی و موهای بور دارید اصلا از خط چشم مشکی استفاده نکنید. برای پر نشان دادن ابروهایتان می‌توانید به کمک مداد ابرو و یا سایه‌ی ابرویی که همرنگ و یا یک درجه روشن‌تر از رنگ موی شما می‌باشد این کار را انجام دهید. برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است.

مراحل زیرسازی آرایش صورت به طور گام به گام

رنگ استخوانی باعث بلند دیده شدن پشت چشم می شود و اگر اصطلاح نکرده باشید، ابروهای تمیز نشده را نیز می پوشاند و نشان نمی دهد. برای پوست های سبزه و تیره از رنگ زرد مایل به قهوه ای استفاده کنید. اگر دوست دارید پشت چشم براقی داشته باشید لایه داخل چشم را نیز سایه بزنید.

  • به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد.
  • حتما و اکیدا آنرا روی صورت خود امتحان کنید و اصلا به پوست دست‌های خود اعتماد نکنید.
  • آموزش آرایش صورت یکی از متداول ترین درخواست های کاربران از گوگل است!
  • ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد.
  • پس از انجام کار کرم زیرسازی و مات کننده، نوبت به پودر می رسد.
BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد. روزها وقتی از خواب بیدار می شوید از یک شستشو دهنده ملایم استفاده کنید. حتی اگر از یک سایه بسیار ملایم استفاده کنید، اگر راه درست محو شدن را ندانید، غیرطبیعی به نظر می رسد.

با استفاده از برس‌های بزرگ و با حرکات دورانی روی استخوان گونه، گونه‌ها برجسته‌تر دیده می‌شوند. لوازم آرایشی مانند مواد اولیه و کرم پودرها باعث خشکی پوست می شوند و به همین دلیل استفاده از مرطوب کننده ضروری است. به این ترتیب می توانید از آسیب های ناشی از استفاده از لوازم آرایشی بر روی صورت جلوگیری کنید. علاوه بر این، حفظ رطوبت صورت می تواند چربی صورت را کنترل کند.

اگر که کرم پودر شما باعث شده است پوست شما برق بزند می‌توانید از پودر جامد و یا پنکیکی که چربی صورت شما را جذب می‌کند استفاده کنید تا آرایش صورت ملایم شما زیباتر دیده شود. امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد. اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود. اسپری را به فاصله حداقل ۸ اینچ از صورت خود نگه دارید، سپس چند بار اسپری بزنید تا مطمئن شوید که تمام قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است.

آموزش آرایش صورت در خانه

مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. یک سایه تیره می­تواند زیبایی خاصی به چشم­ های شما ببخشد. یک سایه گرم و طبیعی مانند قهوه ­ای روشن برداشتن و روی پلک پایینی بکشید و بعد با یک براش آن را محو کنید تا پوست طبیعی به نظر برسد. در این بخش می توانید مدل های زیبا و جذاب انواع آرایش های صورت دخترانه و ملایم را مشاهده نمایید و با توجه به آنها انتخاب مناسبی داشته باشید. این سبک آرایشها اغلب به چهره کمرنگ و ملایم انجام می گیرد و در عین سادگی، زیبایی و جذابیت خاصی به چهره می بخشد.

برای دیدن بهترین سالن زیبایی تهران اینجا را کلیک کنید. پس از کانتورینگ گونه، در بخش برجسته گونه می توانید کمی رژ گونه بزنید تا صورت جلوه ای شاداب تر پیدا کند. در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز زیر ابرو ، خطوط ابروی شما منظم و زیباتر جلوه دهد. از یک هایلایتر برای کل پلک خود استفاده نکنید بلکه از یک رنگ تیره‌تر برای استخوان ابرو و از رنگ‌های روشن‌تر در پشت پلکتان استفاده کنید که در نور خورشید جلوه بیشتری دارند.

در گوشه‌های داخلی و بیرونی چشم رنگ سایه را با رنگ پوست‌تان محو کنید تا رد هیچ خط مشخصی باقی نماند و آرایش طبیعی‌تر به نظر برسد. خب در این مرحله از ترتیب صحیح مجله خبری میکاپ، آرایش پایه انجام شده و حالا باید به سراغ رنگ و لعاب اصلی آرایش بروید. رژگونه معمولا با توجه به رنگ پوست و نوع آرایش مشخص می شود.

آموزش هایلایت مو یکی از مهم ترین مهارت هایی است که هر آرایشگری باید به… اسپری و پودر تثبیت کننده می‌تواند مرحله نهایی برای آرایش روتین شما باشد. اگر می‌خواهید آرایش شما در تمام طول روز باقی بماند، بدون اینکه چرب یا چروک و خراب شوند، مهم است که در یک راه حل تثبیت کننده‌ی کیفیت سرمایه گذاری کنید. هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است.