آرایش یاب آرایش صورت مجله آرایش یاب-زیبایی

کمی از کانسیلر را به بیوتی بلندر خود زده و آن را به دقت زیر چشم­ها پخش کنید. سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند. استفاده از مطالب سايت آرایش یاب با ذکر منبع بلامانع است. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

این برند آرایشی به گواه مصرف‌کنندگان با کیفیتی همسان با برترین برندهای اروپایی پیش می‌رود. یکی از مهم ترین مراحلی که برخی از افراد گاهی از آن غافل می شوند، آماده سازی صورت با پرایمر است. اگرچه این مرحله ممکن است ساده به نظر برسد، اما ممکن است از ماندگاری آرایش خود متعجب شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید.

اگر می خواهید رژ لبتان با دوام باشد و مدت زیادی بماند، مقدار زیادی از آن روی لبها اليد و با زبان آنرا پاک نکنید چون حتی قبل از اینکه از خانه خارج شوید چند لایه روی آن را می برد. می توانید بعد از استفاده از رژ لب، از مداد لب برای کشیدن خط دور لب در اطراف رژ و از قلم مو نیز برای کنترل کارتان استفاده کنید. دقت کنید که اگر لبهای مجله خبری میکاپ باریکی دارید، بهتر است حتما از قلم موی لب و اگر لبهایتان پهن هستند فقط برای چک کردن صحت کار استفاده کنید. پس از انجام کار کرم زیرسازی و مات کننده، نوبت به پودر می رسد. دقت کنید که اینکار را با برس بزرگ، پر و گرد انجام دهید. از استفاده از اسفنج یا پد خودداری کنید چون این ابزارها میزان زیادی از پودر روی صورتتان می مالد.

آرایش صورت به سبک کلاسیک

بنابرین اگر تا به حال مراحل زیر را قبل از شروع آرایش عملی نکرده‌اید، تنبلی را کنار بگذارید و حتما مراحل زیر را انجام دهید. چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. کل این مراحل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد، اما تاثیر بسیار مثبتی دارد. مشکل امروز، تنها در از بین رفتن مرزهای آرایشی و پائین آمدن سن آرایش است.

سالن عروس مریم رئوف تهران

به این صورت که به آرامی براش را از قسمت های میانی پلک بالایی به سمت گوشه های خارجی چشمان بکشید و این کار را چند بار تکرار کنید. کانسیلرهای ماتیکی بیشتر برای آرایش‌های سنگین‌تر در سطوح کوچکتر و مشخص‌تر مناسب هستند. عاقلانه‌تر آن است که روی دو رنگ کانسیلر سرمایه‌گذاری کنید.

قدم ششم: آرایش لب‌ها

پوست صورت را با یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود، پوشش دهید. حتماً در انتخاب نوع کرم پودر به تناژ پوستی خود توجه داشته باشید تا آرایش کاملاً طبیعی و زیبا باشد. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد. در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید.

  • به همین ترتیب اگر پوست شما مختلط و ترکیبی است، بهتر است برای نقاط چرب‌تر صورت (معمولا ناحیه T) از کرم پودر مخصوص پوست چرب و برای قسمت‌های دیگر از کرم مخصوص پوست خشک کمک بگیرید.
  • برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید.
  • دنیای آرایش ترفندها و باید و نبایدهای بسیاری دارد که اگر رعایت نکنید، آرایش اثر معکوسی بر زیبایی و جذابیت شما خواهد داشت.
  • در مرحله آخر کمی کانسیلر به استخوان زیر ابرو بزنید تا با پنهان کردن مو های ریز زیر ابرو ، خطوط ابروی شما منظم و زیباتر جلوه دهد.
  • هنگام آرایش کردن باید نکاتی را رعایت کنید که علاوه بر زیبایی چهره را طبیعی نشان دهد چرا که اگر آرایش به طور صحیحی صورت نگیرد، صورت و آرایش مصنوعی به نظر می رسد.

لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند. برخی از خانم‌ها از کرم پودر برای پوشاندن لکه‌ها استفاده می‌کنند که این کار اشتباه است و باید از کانسیلر برای این کار استفاده کنند. حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار