آرایش یاب آرایش صورت مجله آرایش یاب-زیبایی

کرم پودر را در نواحی مختلف صورت به شکلی نقطه ای قرار دهید. درنهایت، با بیوتی بلندر و حرکات ضربه ای سعی کنید کرم پودر صاف و یکدست شود. بهتر است بیوتی مجله خبری میکاپ بلندر را مرطوب نمایید و آبگیری کنید سپس به طور ضربه ای کرم پودر را یکنواخت نمایید. اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم اسپری آبرسان روی صورت بزنید.

آموزش نحوه آرایش صورت

اگر نیاز است تا گردن و زیر گوش خود را نیز با کرم پودر بپوشانید. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید. اگر قبلا آرایش نکرده باشید، وجود محصولات متعدد آرایشی، ممکن است باعث سردرگمی شما شود. آموزش آرایش صورت مرحله به مرحله به شما نشان می‌دهد که باید از کدام محصول استفاده کنید و چطور یک آرایش کامل داشته باشید.

  • ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد.
  • همانقدر که پاک کردن صورت پیش از آرایش مهم است، شستشوی آن در پایان روز هم اهمیت دارد.
  • اگر تمایل دارید از کانسیلری کمی روشن تر از رنگ پوست استفاده کنید.
  • اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود.

اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید. پلایمر کمک می کند آرایش بهتر روی صورت شما بنشیند و به نظر یک صفحه صاف و صیقلی برای آرایش در اختیار شما باشد. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت “عشق آرایش” تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. هایلایتر صورت شما را بسیار زیبا می کند و قسمت هایی از صورت شما را برجسته تر نشان می دهد. رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای، آجری، قرمز و نارنجی تیره برای کسانی که تیره و سبزه هستند، مناسب است.

قدم دوم: زیرسازی پوست برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه

هنگام شب، برای براقیت بیشتر، از برق یا اکلیل لب استفاده کنید. پیش از رژ زدن، یک تکه یخ را روی لب های خود بکشید تا رژ برای مدت طولانی تر روی لب ها دوام بیاورد. هر جایی از صورت که ایرادی مشاهده می‌شود، آن قسمت را با گوش پاک کن و پاک کننده آرایش پاک کنید و آرایش همان قسمت را اصلاح کنید.

در تصویر این خطوط را قرمز می بینید اما این کرم با رنگ روشن تر هم ترکیب شده است و رنگی تیره تر یا روشن تر از گردن ایجاد نمی کند. برای پوشاندن لکه ها و سیاهی های اطراف چشم به آرایشگاه رفتن نیازی نیست. همین مراحلی که ما در ادامه برایتان ذکر کرده ایم را اجرا کنید تا صورتی صاف و زیبا داشته باشید. برای زیبا شدن لازم نیست زیر و روی چشم را سیاه و پوست را تیره کنید. با آرایش صورت ملایم و استفاده از کمترین مواد آرایشی هم می توان زیبایی طبیعی داشت. برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید.

مرحله 2: آموزش آرایش چشم

درست متوجه شدید آرایش صورت مراحل مشخصی دارد و برای داشتن میکاپ بی عیب و جذاب باید به این مراحل پایبند باشید. آرایش صورت مراحل مختلف و پشت سرهمی را شامل می شود که با زیر سازی آرایش استارت می خورد. پس از اینکه ترتیب صحیح آرایش صورت را یاد بگیرید می توانید خیلی ساده تر و ماهرانه تر میکاپ خیره کننده ای خلق کنید.

اگر پوست‌تان خشک است، باید از پرایمر حاوی مرطوب کننده استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید، حتما پرایمری را تهیه کنید که بدون چربی و مات باشد. در صورتی هم که پوست شما حساس است، به دنبال پرایمری باشید که کمترین ترکیبات شیمیایی مانند انواع چربی‌ها، پارابن و … را دارد. آرایش کردن روی میکاپ قبلی یکی از اشتباهات رایج خیلی از خانم هاست و باعث می شود نتیجه جالبی از آرایش نگیرند. اگر می خواهید بعد از آرایش کاملا چهره ای شاداب و جذاب داشته باشید و به عبارتی آرایش روی پوست تان بخوابد باید پوست را کاملا پاکیزه کنید. البته این کار مزایای دیگری هم برایتان دارد مثلا از شر جوش و التهاب پوستی و منافذ باز پوست راحت می شوید.