آرایش یاب آرایش صورت مجله آرایش یاب-زیبایی

به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید. از زدن بیشتر از دو لایه ریمل خودداری کنید؛ در غیر این صورت مجله خبری میکاپ چهره‌تان حالت غیرطبیعی و عجیبی پیدا می‌کند. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید.

ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید. اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید. از یک قلم موی کوچک و یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط کشیده شده استفاده کنید و طرح خود را تکمیل کنید.

پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. با ترفندهایی می توانید با کمک سایه و خط چشم چشمانتان را درشت تر نشان دهید.

در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد. برای جذابیت بیشتر چشم ها، با کمک قلم یا مداد قهوه ای که برای ابروهای خود استفاده می کنید، پشت چشم یک خط تیره بکشید و چشم را به سمت بالا حالت دهید. سپس دو لایه از ریمل بلند و پرپشت کننده به مژه های بالا و پایین بزنید.

استفاده از زرق و برق زیاد در آرایش صورت

تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید.

(آموزش گریم و میکاپ)

برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید. این مرحله به پودر کمک می کند تا راه خود را به منافذ و خطوط برای بوجود آوردن سطح صاف‌تر باز کند. برای کاهش نقاط تیره زیر چشم به منظور بوجود آوردن یک ظاهر درخشان و روشن ،کانسیلر را زیر چشم ها با یک اسفنج مرطوب یا بورس آرایشی اعمال کنید. اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید. قبل از اینکه ۰ تا ۱۰۰ آرایش کامل خود را شروع کنید زمانی را برای آماده سازی پوست خود با یک مرطوب کننده با کیفیت صرف کنید.

علاوه بر تمام اینها زیرسازی ماندگاری آرایش صورت شما را هم بالا می‌برد. پودر بیرنگ فیکس را با قلم موی پودر زنی به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود که پشت چشم در موقع سایه زدن یکدست شود . با انگشت اشاره خود، لایه ای از سایه چرب و براق را پشت چشم قرار دهید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم مرحله به مرحله به آموزش خود آرایی صورت پرداخته و هر کدام از انها را به صورت جزئی تر شرح دهیم. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید.

خط چشمی موازی در بالا و پایین چشم در این آرایش کشیده شده و تا یک بند انگشت بعد از بخش انتهای پلک ادامه پیدا می­ کند. بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

  • البته اگر وقت شما برای آرایش کردن اندک است و می‌خواهید یک آرایش ساده صورت در منزل انجام دهید که در عین حال خیلی سریع باشد، می‌توانید از مرحله کانسیلر عبور کنید.
  • بهتر است از شوینده های ملایم ژل مانند کمک بگیرید و کف حاصل از آن را تا یک دقیقه روی پوست ماساژ دهید.
  • خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود.
  • به طور کلی توصیه می‌شود اگر ابروهای نازک یا کم پشتی دارید، آن‌ها را بکشید.
  • کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.
  • سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود.

توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار