آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین قبولی تضمینی

وب سایت‌های برتر باید دارای تیم تخصصی برای بررسی و ویرایش همیشگی سوالات است. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت‌هایی است که امکان مرور سوالات با موبایل و تبلت را فراهم می‌کند. این نمونه سوالات هم اون قدر زیاد نیستن که بهونه نداشتن وقت رو بگیرید. (البته اگه گول تبلیغات کاذب بعضی از برنامه ها رو نخورید!!!) کافیه بعد از خوندن کتاب و رسیدن به یه دانش اولیه، نمونه سوالاتی ببینید و خودتون رو آماده کنید. لازم میدانم بابت این سایت مفید وارزشمندتان به شما تبریک بگویم. که البته این نشان از آگاهی و اشراف بالای شما به موضوع آموزش است.

شما ضمن مطالعه کتاب باید نسبت به انواع سؤال های مطرح شده در تست آیین نامه رانندگی آگاهی داشته باشید و نکات خاص تستی را به خاطر بسپارید. همینطور در حین مطالعه سوالات تستی آیین نامه ۱۴۰۱ متوجه می شوید که کدام موارد برای شما گنگ است. بیش از 45 آزمون رانندگی آنلاین و مشابه آزمون های آیین نامه رانندگی برای کاربران طراحی شده که این آزمون ها میزان تسلط داوطلبین بر مطالب آموزشی را می سنجد. کاربران می توانند قبل از شرکت در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی با شرکت در آزمون های شبیه سازی شده سامانه، ضریب موفقیت خود را در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی افزایش دهند.

آزمون آیین نامه رانندگی آنلاین برای پیش آمادگی جهت شرکت در آزمون های مقدماتی و اصلی رانندگی ارائه شده است. به طور کلی در تمام حوزه های مختلف، استفاده از آزمون های آنلاین، پیش از شرکت در آزمون اصلی، می تواند بسیار کارآمد بوده و با شبیه سازی شرایط آزمون اصلی، سطح آمادگی بالا به وجود بیاورد. به همین دلیل در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره تست آزمون رانندگی یا آزمون آنلاین آیین نامه که کمک بسیار زیادی برای قبولی در آزمون گواهینامه می‌کند را معرفی کنیم. برای شرکت در آزمون آنلاین آیین نامه، بهترین کار اینست که ابتدا با تمرکز کامل به سوالات جواب بدهید و هرگز برای دیدن پاسخ ها عجله نکنید. پس از اینکه به تمام سوالات آزمون پاسخ دادید، بهتر است مروری بر پاسخ های خود داشته باشید تا اگر نیاز است آن ها را تغییر دهید.

برای دانلود بسته طلایی آیین نامه اینجا کلیک کنید

پیشنهاد می کنم بعد از مطالعه منبع اصلی کتاب، این سوالات تستی را شرکت کرده و هر کدام که اشتباه انتخاب کردید را یاد بگیرید. همه اینها سوالهایی است که ذهن همه هنرجویان و متقاضیان دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی را به خود مشغول کرده است. این کار باعث میشود تا علاوه بر آشنایی با سوالات خود را قبل از رو به رو شدن با آزمون اصلی به صورت جدی محک بزنید و همچنین با سوالات پر تکرار بیش از پیش آشنا شوید.

آزمون آنلاین آيین نامه از شماره ۶ تا ۱۰

کاربران گرامی اگر میخواهید به راحتی در آزمون اصلی قبول شوید به شما بسته طلایی را پیشنهاد میکنیم فقط کافیه بسته طلایی را مطالعه کنید دیگر نیاز به کتاب آیین نامه و یا جزوه های مختلف ندارید فقط با چند ساعت مطالعه بسته طلایی قبولی شما تضمین می شود. توجه داشته باشید از این نمونه تست ها دقیقا در آزمون آیین نامه رانندگی اصلی 1401 داده می شود. البته لازم به ذکر است که در هر حال نکات آیین نامه تغییرات زیادی ندارد اما نحوه طراحی سوالها ممکن است در طی سالیان مختلف متفاوت باشد.

ویژگی های گواهینامه پایه یک

بخشی از سوالات آیین نامه اصلی به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان گذاشته driving می‎شود. این سوالات به بسیاری از هنرجویان کمک می‎کند تا خود را محک بزنند و پیش از آزمون از میزان تسلط خود آگاهی پیدا کنند. البته در صورتی که می‌خواهید صد در صد نتیجه دلخواهتان را با کمترین زمان تلف شده بگیرید به مجموعه‌ای جامع نیاز خواهید داشت. در این وب سایت آزمون‌های آیین نامه رانندگی در دسترس قرار گرفته است. این وب سایت سوالات جامعی را گردآوری کرده است و کاربران به راحتی توانایی دستیابی به مجموعه کاملی از سوالاتی که در آزمون‌های ۱۴۰۱ طرح می‌شود گردآوری شده است. یکی از مزیت‌های این وب سایت، ارائه سوالات فنی آیین نامه به صورت مجزا است.

  • سوالات سایت شما نسبت به سایتهای دیگه که دیدم خیلی کاملتر و به روزتر هستن.امیدوارم که با این سوالاتی که خوندم بتونم به راحتی در آزمون فنی بشم .
  • مواجهه شما با تست آیین نامه 1401 پیش از شرکت در آزمون اصلی می تواند به زمانبندی شما نیز کمک کند.
  • در سوالات اغلب دو گزینه نزدیک به هم داده می‌شود و شما را به شک می‌اندازد.
  • همین امر باعث شده بسیاری از هنرجویان دچار استرس شوند و تنها چاره این حالت شرکت در آزمون‌های آزمایشی آیین نامه اصلی است.
شاید نخواهید راننده حرفه‌ای شوید و یا به صورت مداوم رانندگی کنید. پاسخ صحیح به هر سوال همان لحظه نشان داده می شود.درصد نتیجه کامل در پایان آزمون مشخص می شود. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. افسران با تجربه ما دقیقا می‌دانند که هنرجویان در کدام مباحث بیش‌تر دچار ایراد و اشکال هستند؛ حتی با استفاده از آمار می‌دانند که کدام سوالات امکان بیش‌تری برای رسیدن به پاسخ اشتباه را خواهد داشت .

آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین قبولی تضمینی