آموزش آرایش صورت از صفر تا صد یک میکاپ حرفه ای آموزشگاه آرایشگری شیما وفایی-زیبایی

کرم پودری را انتخاب کنید که هماهنگی کاملی با پوست شما داشته باشد و با استفاده از (اسفنج آرایشی) یا برس کرم پودر روی صورت خود بمالید تا پوست شما یکدست شود. حتی اگر مهارت زیادی در آرایش ندارید و در عین حال نمی خواهید برای آرایش زیبا به آرایشگاه بروید، باز هم می توانید آرایشی ساده و زیبا را تنها با چند مرحله در خانه انجام دهید. در زیر آموزش آرایش خانگی را خواهیم داشت که کافی است ده مرحله معرفی شده در آن را انجام دهید یا برخی از آنها را حذف کنید. ، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید. برای پاک کردن آرایش می توانید از یک پد مرطوب یا پاک کننده های آرایشی و حتی روغن بچه استفاده کنید.

استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رنگی که در ترکیبات خود ضد آفتاب هم دارد، می تواند انتخابی عالی به عنوان کرم پودر باشد؛ چراکه خاصیت مراقبتی برای پوست را هم دارد. استفاده از قلم موی بادبزنی می تواند بهتری انتخاب برای پاک کردن پودرهای احتمالی ریخته شده در زیر چشم باشد. پس اگر از پودر سایه یا هر پودر آرایشی زیر چشم ریخته شد، می توانید با کمک قلم موی بادبزنی به راحتی آن را پاک نمایید.

بعضی تمایل دارند رژ لب شان با شال و روسری و لباس ست باشد اما برخی دیگر به هارمونی آن با سبک آرایش لایت، غلیظ و برنز و… همانطور که میدانید خط چشم حالت قشنگ تری به چشم ها و خط رویش ابروها می دهد. البته اگر موهای روشن و بلوندی دارید خط چشم قهوه ای هم انتخاب خوبی است. می توانید خط چشم را پایین چشم هم بکشید و این بستگی به سبک آرایش دارد. معمولا روشن ترین رنگ به انتهای پلک و لبه ی ابروها زده می شود. رژگونه های براق پودری که با برس روی گونه اعمال می شوند را فراموش کنید.

اکنون که کار شما با خطوط کانتورینگ و هایلایت ها تمام شده است نوبت به محو کردن که میتواند کمی برایتان دشوار باشد می رسد. با استفاده از یک براش کوچک و کرکی مخصوص کانتورینگ ضربات کوچک به پیشانی خود بزنید تا هایلایتر را پخش کنید. از یک براش بزرگ مخصوص کانتورینگ برای نواحی کانتور شده استفاده کنید. از قسمت پیشانی شروع کنید و کمی رنگ را به سمت پایین هدایت کرده و آن را کاملا محو کنید.

اگر لب های خشک دارید کمی برق لب یا چرب کننده لب بزنید تا لطافت خود را بازیابند. سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید. برای اینکه رژ بیشتر روی لب ها دوام داشته باشند، یا با انگشت روی لب بمالید یا لب ها را چند بار به هم بمالید تا رژ به خورد لب ها برود. یک بار دیگر به چهره‌تان دقت کنید و آرایش‌تان را دقیقا بررسی کنید. نگاه کنید که جایی از صورت رنگ اضافه نباشد و آرایش‌تان پاک نشده باشد.

خط لب بکشید

سپس به سراغ خط چشم رفته و در نهایت چشمانتان را با یک ریمل مناسب تکمیل کنید. ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید. از یک براش سایه (یا در صورت لزوم از انگشت) برای سایه زدن پلک‌ها استفاده کنید، از وسط نزدیک به خط مژه شروع کرده و آن را به سمت بیرون پخش کنید.

استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود. بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید.

  • محصولات آرایشی مورد علاقه‌مان به ما کمک می‌کند تا ظاهر زیبایی را که دوست داریم را داشته یاشیم، ظاهر خود را بهبود بخشیم و به تعریف شخصی‌مان از زیبایی دست پیدا کنیم.
  • از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید.
  • استفاده از پرایمر مزایای متعددی دارد از جمله اینکه باعث می‌شود آرایش شما مدت بیشتری دوام پیدا کند و همچنین، باعث بهبود ظاهر پوست و رفع ایرادات ظاهری آن می‌شود.
  • علاوه بر این باعث می شود کرم های آرایشی بهتر روی پوست بخوابد و در اثر عرق کردن و هوای گرم و عوامل دیگر ماسیدگی ایجاد نکند.
  • دقت کنید که همه ی لوازم و ابزار لازم برای آرایش را داشته باشید.

در هنگام محو کردن حرکت دست شما باید رو به سمت بالا باشد تا ظاهر کار لطیف تر و طبیعی تر شود. آموزش آرایش صورت یکی از متداول ترین درخواست های کاربران از گوگل است! در هر صورت یک خانم مدرن و امروزی باید تا حدی با اصول آرایش صورت آشنا باشد.

۲. از خط لب استفاده کنید.

در این نوع آرایش صرفاً هدف از بین بردن عیب­ های صورت و به رخ کشیدن زیبایی طبیعی چهره می ­باشد. برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد. دلیل اینکار این است که کشیدن خط صاف بر روی پوست شل کار سخت و دشواری است و نتیجه دلخواه را به ما نمیدهد.

ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. شروع به زدن برق لب از وسط لب های مجله خبری میکاپ خود کنید و این کار را در طول دهان خود ادامه دهید. سعی کنید از کشیدن هرگونه براق بالای خط طبیعی لب خودداری کنید و لب های خود را به آرامی صاف کنید تا اطمینان حاصل شود که لب شما به تمام قسمت ها و گوشه های لب شما می‌رسد.

آموزش هایلایت بنفش زیبا بر روی موها