آموزش آرایش صورت به شکل طبیعی-زیبایی

دقت کنید که همه ی لوازم و ابزار لازم برای آرایش را داشته باشید. برای چک کردن دقت آرایش می توانید از آینه های ذره بینی استفاده کنید. آموزشگاه آرایشگری هنرسرا پک تجهیزات را به طور رایگان در اختیار هنرجو قرار می دهد.

قدم دوم: پرایمر یا لایه‌ی زیرین

از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید. سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. از هایلایترهای پودری یا کرمی می‌توانید برای روشن‌تر کردن نواحی عمیق پوست، استفاده کنید. اگر هایلایتر کرمی دارید، باید قبل از پودر فیکس از آن استفاده کنید. گوشه‌های داخلی چشم، زیر ابروها، مرکز گودی بالای لب و بالا و کنار استخوان گونه جاهایی است که می توانید هایلایتر بزنید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است.

خط لب بکشید

بعد این نقطه های کرم را به خوبی روی سطح پوست و حتی پشت پلک چشم ها مالیده و پخش کنید و بعد با استفاده از اسفنج، پوست را خوب صاف و هموار کنید تا کرم کاملا به بافت پوست نفوذ کند. دقت کنید که به هیچ عنوان از این کرم بر روی گردن و زیر چانهه نکنید. اسفنج ابزاری بسیار مناسب در آرایش به شمار می رود که برای یکدست کردن مواد مصرفی روی صورت کاربردی عالی دارد. برای اینکه به نگاه و چشمان خود عمق و جذابیت بیشتری ببخشید، بهتر است از سایه های طلایی یا مسی روی سایه پایه استفاده کنید.

ابتدا سیب گونه را پیدا کنید و برای این منظور می توانید لبخند بزنید تا گونه هایتان برجسته و گردی آن مشخص شود. کمی رژ یا کرم قرمز رنگ روی گونه قرار دهید و با انگشتان آن را در گردی گونه محو مجله خبری میکاپ کنید. ترجیحا این کار را بسیار طبیعی انجام دهید و با توجه به رنگ پوست خود، رنگ قرمز یا گل‌بهی انتخاب کنید. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید.

  • اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید.
  • کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد.
  • در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید.
  • هایلایتر کرمی یا پودری بخش های عمیق تر پوست را روشن کرده و ظاهر بهتر و جذاب تری به فرم صورت می دهد.

برای بهتر انجام دادن آرایش خود ما برای شما چند ویدیوی آموزشی نیز در اینجا قرار می‌دهیم تا هر چه بهتر بتوانید آرایش ملایم خود را انجام دهید. بعد ازپایان یافتن هایلایتر روی نقاط مناسب پوست، آن را با استفاده از نوک انگشتان یا اسفنج بمالید. برای به حداکثر رساندن تأثیر هایلایتر، لایه‌ای با پودر یا مایع هایلایتر را بر روی مناطقی که می‌خواهید تاکید بیشتری کنید، بمالید. هایلایت مناسب کمی از لعاب و درخشش به هر نوع آرایش می‌افزاید.

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. می‌توانید از براش کوچک‌تر برای افزودن کرم‌پودر به مناطقی که دچار لک است یا از سایر قسمت‌های پوست تیره‌تر است استفاده کنید. برای داشتن یک آرایش صورت شیک حتماً از خط چشم استفاده کنید. شما می­توانید برای زیبایی هر چه بیشتر چشم ­ها می­توانید یک خط چشم دنباله­ دار یا گربه­ ای بکشید.

سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند. اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید. این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. اولین گام در آموزش کانتور صورت آماده سازی پوست و ایجاد لایه نازک به کمک کرم پودر به عنوان زیرسازی کار شما است. با این کار شما به راحتی متوجه فضاهای خالی ابرو خود میشوید و به راحتی میتوانید قسمت های خالی ابرو خود را پر کنید. همچنین از قیچی برای مرتب کردن و یکدست کردن ابرو خود میتوانید استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری داشته باشید.

جدیدترین مدل آرایش صورت عربی مجلسی (۶۰ مدل آرایش خلیجی)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار