آموزش آرایش صورت در خانه آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم-زیبایی

قبل از اینکه ریمل بزنید، از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها بیشتر حالت بگیرند. برای بیرون آوردن ریمل هیچوقت آن را درون تیوب پمپ نکنید؛ زیرا با این کار هوا وارد ریمل شده و آن را خشک می‌کند. به جلو نگاه کنید و ریمل را از ریشه مژه‌ها به سمت بالا بکشید. می‌توانید برای تاثیر بیشتر یک لایه دیگر ریمل هم بیافزایید.

با یک قلم مو خطوط را محو کنید تا لبه نداشته باشد توجه داشته باشید كه سایه چشم برای خانم های جوان است چون خانم های مسن را پیرتر نشان میدهد. رعایت هماهنگی بین آرایش و لباستان یک اصل مهم در آرایش است. اگر لباس پر زرق و برقی انتخاب کرده‌اید آرایش ملایمی در نظر داشته باشید. استفاده همزمان آرایش زیاد و لباس شلوغ ترکیب قشنگی برای شما نیست. آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید. پوست شما ارزشمند است و حفاظت و آرایش آن کار هرکسی نیست.

این روزها آرایش اروپایی یا لایت یکی از پرطرفدارترین انواع آرایش است. تا جایی که اکثر عروس­ خانم­ها نیز برای شب ازدواج خود این آرایش را انتخاب می­کنند. در این نوع آرایش همه چیز در حد ملایم به کار برده شده و با یک رژی مات یا صورتی کدر تکمیل می­شود. نکته این است که محدودسازی بیش از حد نوجوانان باعث می شود آنان خواسته های والدین را منطبق با نیازهای روانشناختی و شرایط اجتماعی امروزی ندانند، در این صورت آنها در غیاب والدين و در خارج از خانه از لوازم آرایس استفاده می کنند. در کنار همه اینها باید توجه داشته باشید که مخالفت و ستیزه جویی نه تنها تغییری در رفتار نوجوانان ایجاد نمی کند بلکه او را شعله ورتر و گستاخ تر می کند، نوجوان شما باید بتواند تفحص دهد که منظور از ربما عندنا. زدن ماست دروغین بر چهره و سعی در برتری جویی و جلب توجه دیگران نیم.

برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید. به نرمی آن را به پوست اطراف این مناطق بمالید و همیشه اطمینان حاصل کنید که با لایه ی اولیه پوشیده می‌شود. تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد.

  • اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا پوست خشک در آرایش باعث می شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما به نظر برسد.
  • در این نوع آرایش، تمرکز زیادی بر روی برجسته نشان دادن لب و گونه خواهد شد.
  • با کشیدن یک خط صاف، نوک تیز و بالدار با خط چشم،.بهتر است خط چشم شما فرمولاسیون ضد انتشار داشته باشد و سریع خشک شودتا پشمانی دلربا برای شما بسازد.
  • در آرایش چشم این نوع آرایش، بیشتر از رنگ­ های تیره کمک گرفته می­شود.

برای پخش کردن کانسیلر روی ناحیه مورد نظر، از نوک انگشتان خود استفاده کنید. می‌توانید روی پیشانی، اطراف بینی و چانه هم از کانسیلر استفاده کنید و حتی بالای لب. برای پخش کردن کرم پودر روی صورت می‌توانید از براش‌های مخصوص یا از اسفنج آرایشی مرطوب استفاده کنید.

مثلا نواحی گود چشم را با رنگ تیره‌تر بپوشانید و پشت پلک و زیر ابرو را سایه روشن‌تر بزنید. در مجموع، نحوه استفاده از رنگ‌های تیره و روشن و سایه زدن چشم، به مدل سایه و فرم چشم و ظاهر نهایی که مد نظر دارید، بستگی دارد. رژ لب میتواند چهره شما را تغییر دهد و نقش مهم در زیبایی چهره شما دارد. سعی کنید از رنگ‌های طبیعی و متناسب پوستتان برای رژ استفاده کنید. اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید.

چندین ترفند جالب برای ارایش صورت دخترانه ملایم

پوست صورت را با یک کرم پودر متناسب با نوع پوست خود، پوشش دهید. حتماً در انتخاب نوع کرم پودر به تناژ پوستی خود توجه داشته مجله خبری میکاپ باشید تا آرایش کاملاً طبیعی و زیبا باشد. این روزها به لطف آموزش میکاپ صورت این کار به کاری بسیار آسان تبدیل شده است.

تن رنگ پوست شما چیست؟ روش عملی و ساده