آموزش آرایش صورت در خانه آرایش جدید، آرایش ساده،آرایش صورت، آرایش چشم-زیبایی

همانقدر که پاک کردن صورت پیش از آرایش مهم است، شستشوی آن در پایان روز هم اهمیت دارد. خوابیدن با پوست مملو از آرایش موجب می شود که منافذ پوست بسته شده و تنفس پوستی به خوبی انجام نشود. در نتیجه پس از مدتی پوست با انواع عوارض مانند چین و چروک، لک و جوشهای چرکی و زیر پوستی درگیر خواهد شد. برای یک آرایش ساده و طبیعی خط چشم خیلی ضخیم برای پایین چشم خود نکشید، می‌توانید یک خط داخل چشمانتان بکشید. با زدن کرم پودر تیره تر درست روی برآمدگی و هایلایت کردن دو طرف بر آمدگی با کرم پودر روشن تر می توان بر آمدگی روی بینی را پنهان کرد.

  • یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید.
  • به عنوان مثال اگر مژه‌های کوتاهی دارید، از ریمل بلندکننده استفاده کنید و یا اگر تار مژه‌های شما نازک است از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید.
  • رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد.
  • این یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید زیرا باد به شما در حفظ و مراقبت از پوست کمک می کند.
  • اگر سایه چرب روی پلک شما حرکت می کند و به اصطلاح سایه می ریزد، از فیکساتور برای دوام بیشتر سایه استفاده کنید.

از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید. اگر خطوط مشخص و باریک می‌خواهید، از خط چشم‌های مایع استفاده کنید. در اطراف خط مژه، با نقطه‌هایی محل خط چشم را مشخص کنید و بعد این نقطه‌ها را به هم وصل کنید تا خطی ممتد و کامل داشته باشید.

رژ گونه

با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید. در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت بعد از اینکه کرم زدن به پایان رسید و پوست کاملا یکدست و یک رنگ شد، باید به صورت تان فرم بدهید و با سایه روشن کمی خطای دید ایجاد کنید. هایلایتر کرمی یا پودری بخش های عمیق تر پوست را روشن کرده و ظاهر بهتر و جذاب تری به فرم صورت می دهد. نواحی مانند زیر ابرها، گوشه داخلی چشم، گودی کنار استخوان گونه و فرو رفتگی بالای لب از جاهایی است که می توانید از جادوی هایلایتر برای بهتر نشان دادن آن کم بگیرید. در ترتیب صحیح آرایش صورت بعد از این مرحله می توانید هر فرمی از کرم پودر مایع، پودری و کرمی را به دلخواه، به طور یکنواخت روی صورت بمالید تا کاملا یکنواخت شود.

در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. در ترتیب درست مجله خبری میکاپ، پس از تمام شدن آرایش چشم استفاده از اسپری فیکس توصیه می شود. بالاتر از این سایه قهوه ای می توانید با توجه به رنگ مو یا رنگ چشم از سایه سبز، شرابی یا سایه های نود استفاده نمایید. شینیون خطی یکی از جدیدترین مدل های آرایشی مو است که ظاهر فوق‌العاده شیکی به… بهترین حالت خوابیدن، خوابیدن به پشت است زیرا از چین و چروک صورت جلوگیری می‌کند. ممکن است کار سختی به نظر برسد ولی بعد از کمی تمرین حتما عادت خواهید کرد.

اشتباهات آرایش ابرو

آرایش روزانه اعتماد به نفس زنان امروزی را برای رویارویی با جهان پیرامون بهبود می‌بخشد. برای این‌که کانسیلر روی پوست شما طبیعی‌تر جلوه کند مقداری کانسیلر روی قسمت پایین پیشانی، پل بینی و چانه بزنید و با اسفنج آرایشی تخم‌مرغی آن را یکدست پخش و محو کنید. ابتدا صورت خود را با یک شوینده مخصوص صورت بشویید و با آب سرد بشویید تا اثرات آرایش قبلی و پف کردگی کاملا از بین برود. سپس صورت خود را با ریش تراش یا تیغ مناسب ابرو بتراشید تا پراکندگی موهای زائد اثر کرم پودر یا پنکیک را روی پوست ناخوشایند نکند. اگر می خواهید بدانید آرایش خانگی چگونه می تواند نتیجه ای عالی و حرفه ای داشته باشد، این مرحله یک راز است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار