آموزش آرایش صورت مركز سالن زيبایی شانی نو آرایشگاه عروس سالن آرایش سهروردی-زیبایی

می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. پرایمر کمک می‌کند که آرایش ما برای مدت بیشتری باقی بماند. اگر ممکن است عرق کنید، بدوید یا هر مشکلی دیگری پیش بیاید که آرایش‌تان را خراب کند، در این صورت حتما باید از پرایمر استفاده کنید.

به هر حال رنگ ملایم یا تند آن باید با رنگ رژ و سایه همخوانی داشته باشد. رژگونه را روی برجستگی گونه ها و با هماهنگی با فرم صورت به سمت شقیقه اجرا کنید. بهتر است رژگونه کمرنگ و ملایم باشد تا طبیعی به نظر برسد. مرحله بعدی پر کردن ابروهاست اما این مرحله برای همه ضروری نیست. اگر با روش های هاشور ابرو، فیبروز یا میکروپیگمنتیشن و…

دقت کنید که همه ی لوازم و ابزار لازم برای آرایش را داشته باشید. برای چک کردن دقت آرایش می توانید از آینه های ذره بینی استفاده کنید. چون به کرم پودر شما کمک می کند که بر روی پوست شما بنشیند. اما هدف اصلی از پودر زدن این است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود.

مدل آرایش عروس عربی حرفه ای | ۶۵ عکس آرایش خلیجی جدید

ریمل قهوه‌ای‌رنگ هم یکی از گزینه‌های مناسب برای چهرههای بور است و همینطور کسانی که عاشق یک آرایش ملیح و زیبا هستند. اگر ابروی کم پشت و باریکی دارید و تمایل دارید که آن را پرتر نشان دهید با مداد ابرو یا هاشور ابرو هماهنگ با رنگ طبیعی ابروها به آرامی خطوط ریزی داخل ابرو بکشید. بعد از این مرحله می توانید با ژل ابرو، فرم مجله خبری میکاپ ابرو را به سمت بالا حالت دهید. برای زیرسازی مناسب پوست و پذیرش مواد آرایشی باید از پرایمر با کیفیت استفاده کنید. پرایمر ظاهر پوست را یکدست و صاف می کند و دوام آرایش را روی پوست بیشتر می کند. علاوه بر این باعث می شود کرم های آرایشی بهتر روی پوست بخوابد و در اثر عرق کردن و هوای گرم و عوامل دیگر ماسیدگی ایجاد نکند.

مرحله 1: آماده سازی و آموزش آرایش صورت

اسفنج ابزاری بسیار مناسب در آرایش به شمار می رود که برای یکدست کردن مواد مصرفی روی صورت کاربردی عالی دارد. پوشش دهنده ها زیر کرم پودر زده می شوند و برای مخفی کردن جوش و لک های پوستی استفاده می شوند، بوشش دهنده ها در تیوب ها و بطری هایی به شکل مایع وجود دارند و برای پوست های خشک مناسب هستند. این نوع مانند لایه نازکی بر روی پوست می نشیند و یا به شکل فشرده و چسبنده که لایه ضخیم تری بر روی پوست ایجاد می کنند و برای پوست های چرب تر مناسب هستند. پوشش دهنده ای را انتخاب کنید که کمی از پوست طبیعی شما روشن تر باشد.

اگر پوست خشکی دارید، حتما قبل از آرایش از مرطوب کننده استفاده کنید، زیرا پوست خشک در آرایش باعث می شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما به نظر برسد. این یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید زیرا باد به شما در حفظ و مراقبت از پوست کمک می کند. با استفاده از کمی مرطوب کننده روی پوست تمیز (قبل از آرایش) ظاهری سالم تری خواهید داشت.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید که آرایش شما از پیشانی تا چانه پوشانده شده است، ابتدا اسپری را به شکل X در سراسر صورت خود بزیند، سپس با اسپری کردن شکل T ادامه دهید. اگر لب‌های شما خشک شده و ترک خورده است، حتما از یک نرم کننده لب ملایم استفاده کنید تا پوست مرده را از روی لب ها بردارید. در مرحله بعد از نرم کننده یا مرطوب کننده لب برای نرم کردن بیشتر لب ها استفاده کنید. بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید.

  • وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است.
  • مدل ابروها نیز در آرایش صورت دخترانه ساده و شیک نیز مهم می باشد.
  • رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد.
  • رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد.