آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-زیبایی

اگر دوست دارید آرایش چشم جذاب و بولدی با سایه‌های متنوع داشته باشید، باید از یک رنگ ملایم برای رژتان استفاده کنید تا مخاطب به چشم‌های شما جذب شود. برای هایلایت کردن صورت می‌توانید از هایلایتر کرمی، پودری یا استیکی استفاده کنید. انتخاب نوع هایلایتر به سلیقه شما و نوع کرم پودرتان بستگی دارد؛ برای مثال اگر کرم پودر شما مایع است، چون پوست‌تان نرم می‌شود بهتر است از هایلایتر پودری استفاده کنید. و یا اگر می‌خواهید ظاهر نهایی آرایش شما براق شود، از هایلایترهای مایع یا کرمی استفاده کنید. به هر حال هایلایتر باید یک درجه روشن‌تر از رنگ پوست‌تان باشد. اگر هم می‌خواهید آرایش شما جلوه براق و جذاب‌تری داشته باشد، می‌توانید از هایلایترهای براق و اکلیلی استفاده کنید.

۱. آرایش‌های قبلی را از روی صورت پاک کنید.

با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. سرخی گونه قرن‌ها است که پایه اصلی فریبندگی و گیرایی آرایش است.

گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید. بعد از اینکه کرم پودر زدن را کامل کردید، صورت‌تان صاف و بدون عمق به نظر می‌رسد چون همه قسمت‌های آن یکدست و یک‌رنگ است. برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.

  • اگر می‌خواهید فقط از یک محصول آرایشی استفاده کنید، ریمل باید در صدر لیست شما باشد.
  • این کار باید در نهایت دقت و با دستمال کاغذی انجام گیرد و نباید برای این کار از ناخن ها استفاده کرد.
  • اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد.
  • اما هدف اصلی از پودر زدن این است که حالت بشاش و با طراوت صورت شما حفظ شود.
  • مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

در این مقاله اشتباهات آرایش صورت را برای شما بازگو می‌کنیم. با استفاده از این نکات مربوط به آرایش، ایجاد انواع ظاهرهای زیبا آسان است چه بخواید به سر کار بروید یا یک شب در شهر بیرون بروید. اسپری‌های تثبیت کننده برای همه نوع پوست طراحی شده‌اند و می‌توانند از آن برای تثبیت انواع آرایش استفاده کنید.

تنها همین که ترکیبی از رنگها در کنار هم قرار بگیرد زیبایی ایجاد می شود. اگر این طور فکر می کنید کاملا در اشتباه هستید و احتمالا نتایج ناخوشایند آن را در میکاپ بعضی افراد در مهمانی و کوچه و خیابان می بینید. آدم های با ظاهر عجیب و غریب که یا میکاپ جلفی دارند یا اینکه به دلیل نداشتن مهارت کافی آرایش بی نظم مجله خبری میکاپ یا بیش از حدی دارند که توجه شما را جلب می کند. احتمالا شما هم با افرادی مواجه شده اید که میکاپ بسیار دلنشینی دارند. ممکن است زیبایی ذاتی خیلی های دیگر از آن فرد مورد نظر بیشتر باشد اما چون او می داند چگونه و تا چه حدی آرایش کند، دقیقا از لوازم آرایش به جا و صحیح استفاده می کند و زیباییش چند برابر می شود.

از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود.

به شما کمک می‌کند زیبایی ظاهری را که می خواهید به دست آورید. © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت “عشق آرایش” تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. اگر لکه های تیره روی پوست خود دارید و می خواهید آن را بپوشانید، این مرحله بسیار مهم است. با مجموعه عشق آرایش دیگر نگران آرایش صورت زیبای خود در خانه نباشید,ما مرحله به مرحله کنار شما خواهیم بود. آرایش باید طبیعی باشد نه زیاد، زیرا فرم و صورت واقعی خود را از دست خواهید داد سعی کنید آرایش قسمت های مختلف را به صورت هماهنگ افزایش دهید.

تیم متخصص شانی نو به صورت کامل انواع متد های به روز آرایشگری را به شما آموزش می دهد. برای داشتن یک آرایش ساده و لایت بهترین حالت استفاده از رژی به رنگ ملایم مانند رژهای نود و خنثی است. البته در صورتی که علاقه دارید آرایش شما کمی بیشتر به چشم آید می­ توانید جسارت به خرج داده و با یک رژ قرمز کار را تمام کنید.

۱-      قبل از هرچیز کرم پودر بزنید