آموزش تصویری و قدم به قدم آرایش ساده صورت در منزل و ارایش چشم رزبان-زیبایی

البته بعضی ها با رنگ چشمانشان ست می‌کنند و بعضی ها با رنگ لباسشان. برای لباس‌های شب با رنگ تیره، سایه چشم ترکیبی، مشکی طلایی خیلی زیباست و جلوه ای خاص به چشمان شما می‌بخشد. اما همان طور که گفتیم، کانتورینگ و هایلایت و رژگونه کاملا به فرم صورت شما بستگی دارند و در آموزش آرایش صورت مهم است که این مراحل را با توجه به فرم صورت‌تان انجام دهید.

در حالیکه کانتور برای پوشاندن معایب صورت و زاویه‌دار کردن آن می‌باشد. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. حال که صورت خود را خوب شستشو دادین از یک مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید که وقتی از کرم زیر سازی استفاده می کنید کرم روی پوست شما بعد از چند ساعت ترک نخورد و تا آخر روز همانند دقیقه های اول آرایشتان باقی بماند. و اگر تون رنگی پوست شما متوسط است و گندمی هستید، دست‌تان برای انتخاب طیف رنگی مختلف کانتور باز است و می‌توانید رنگ‌های متفاوتی را امتحان کنید.

مرحله 3: آموزش آرایش لب

برای استفاده از کانسیلر هم حتما ار براش استفاده کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید. استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد. البته اگر وقت شما برای آرایش کردن اندک است و می‌خواهید یک آرایش ساده صورت در منزل انجام دهید که در عین حال خیلی سریع باشد، می‌توانید از مرحله کانسیلر عبور کنید. این دقیقا به این بستگی دارد که شما چه چیزی را می‌خواهید در آرایش خود برجسته کنید.

برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. برای یک آرایش ساده و ملیح، یک رنگ ملایم را برای رژگونۀ خود استفاده کنید، اگر ته‌مایۀ رنگی صورت مجله خبری میکاپ شما به زردی می‌زند از تم‌های صورتی رژگونه و اگر پوست شما به صورتی می‌زند رنگ‌های گرم مانند نارنجی برای پوست شما مناسب است. همانند کرم‌پودر، کانسیلر را هم هماهنگ با رنگ پوست صورت خود انتخاب کنید.

چندین ترفند جالب برای ارایش صورت دخترانه ملایم

نواحی مانند زیر ابرها، گوشه داخلی چشم، گودی کنار استخوان گونه و فرو رفتگی بالای لب از جاهایی است که می توانید از جادوی هایلایتر برای بهتر نشان دادن آن کم بگیرید. برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند.

  • یکی از پرکاربرد ترین خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی میکاپ و گریم می باشد.
  • برای قسمت هایی که می‌خواهید عمیق‌تر به نظر برسند می‌توانید از روش کانتورینگ استفاده کنید.
  • به هیچ عنوان نباید از خط لبی که از رژتان خیلی روشن‌تر است استفاده کنید؛ چرا که در این صورت لب‌ها باریک‌تر به نظر می‌رسند.
  • براش میکاپ برای فیس براش‌های لرزشی و چرخشی استفاده می‌شود.
  • در نهایت این کار باعث می‌شود چهره‌تان درخشان و سرحال‌تر از همیشه به نظر برسد.
مقداری از آن را در قوس کوچک داخل گوشه ی چشمانتان بمالید. با استفاده از انگشت با قلم مو، آن را به سمت خارج صاف کنید. توجه کنید که فقط در قسمت هایی که خودتان می خواهید از مات کننده استفاده کنید و از پخش شدن آن به قسمت های دیگر جلوگیری کنید. می توانید از مات کننده روی پشت پلک چشم ها نیز استفاده کنید، چون باعث می شود تیره بودن خود را از دست داده و سایه بهتر روی آن بنشیند. برای مات کردن اختلال رنگ های پوست مثل کک مک ها، خال ها و لکه های قرمز، از مات کننده استفاده کنید که به رنگ پوست خودتان یا فقط کمی روشنتر از آن باشد. پس همیشه بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که چهره‌ی طبیعی شما را زیباتر کند.

۲-     رژ گونه بزنید

شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین. خواهید دید که برونزر سایۀ فوق‌العاده زیبایی در صورت شما ایجاد می‌کند و هایلایتر نواحی که می‌خواهید بدرخشد را برای شما شفاف می‌کند. اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.