آموزش تصویری کاشت ناخن-زیبایی

در لمینت ناخن کار مواد گذاری باید پس از اتمام کار یک ناخن به سراغ ناخن دیگری بروید. قبل از قرار دادن دست داخل دستگاه، اگر مواد از کناره های قالب بیرون زده با قلم مواد را جمع کنید. در صورتی که از ژل بیس کات استفاده می کنید، یک لایه نازک از بیس کات روی ناخن بزنید و دست را به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه UV قرار دهید. پد کلینزر را با کلینزر خیس کنید، با قرار دادن قلم روی پد مقداری از کلینزر جذب قلم می شود و هنگام پخش کردن مواد با قلم پلی ژل به قلم نمی چسبد. دقت کنید که تیپ انتخاب شده باید هم سایز ناخن باشد و کوچکتر یا بزرگتر از ناخن نباشد. در صورتی که تیپ هم سایز ناخن پیدا نکردید می توانید از تیپی که به میزان کم، از ناخن بزرگتر است استفاده کنید و با سوهان دستی بغل های تیپ را سوهان بکشید و هم سایز ناخن کنید.

  • در لمینت ناخن کار مواد گذاری باید پس از اتمام کار یک ناخن به سراغ ناخن دیگری بروید.
  • به کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می‌شود که کاشت انجام ندهند، چون این کار باعث می‌شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند.
  • در کاشت ژله ای ،مواد ژله‌ای به صورت آماده قابل خریداری است که بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد، دست در دستگاه UV قرار می‌ گیرد.
  • برای خراش دادن سطح ناخن از سوهان دستی نرم استفاده کنید و دقت کنید صدف ناخن را نازک نکنید.
  • طراحی کاشت ناخن ها با استفاده از این رنگ ها و ترکیب آن ها با یک دیگر جلوه بسیار زیبایی به ناخن ها می دهد.

در این مطلب آموزش کامل و قدم به قدم کاشت ناخن به آسان ترین روش ها به شما آموزش داده می شود تا در منزل و با کمترین… خانم های باردار نباید کاشت ناخن انجام دهند؛ چراکه به دلیل حساسیت جنین در دوران بارداری، استفاده از مواد شیمیایی هنگام کاشت ناخن می تواند به جنین آسیب بزند. اکنون که با انواع روش های کاشت ناخن آشنا شدید، می خواهیم درباره خطر و عوارض کاشت ناخن اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. برای کاشت ناخن پودری حدود یک ساعت و نیم به زمان نیاز دارید. پیش از کاشت ناخن بهتر است با تمام شیوه های آن آشنا شوید، عوارض و معایب آن را بدانید، سپس بهترین شیوه را برای کاشت ناخن انتخاب نمایید.

این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود. تیپ ناخن قبل از گذاشتن مواد روی ناخن با چسب مخصوص چسبانده می‌شود و بلندی قد آن به اندازه دلخواه کوتاه می‌شود. اگر می خواهید بدانید چند مدل کاشت ناخن داریم، در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع مدل ناخن برای کاشت آشنا شوید. اما این تنها دلیل برای کاشت ناخن نیست، گاهی اوقات مشکلات ناخن ها از جمله بدفرمی و بد رنگی، داشتن ناخن های شکننده و ضعیف، داشتن عادت بد جویدن ناخن و بسیاری عوامل دیگر فرد را به کاشت ناخن متمایل می‌کند.

آموزش کاشت ناخن قالبی با پلی ژل در منزل

در ايران نيز مجله خبری میکاپ در زمره خدمات زيبايي بسيار پر طرف دار قرار دارد . 3- نحوه صحیح مواد گذاری و حرکت قلم امری بسیار مهم است. در دوره ی آموزشی باید نحوه صحیح حرکت قلم و ایجاد سطح درست بر روی ناخن آموزش داده شود. استفاده زیاد از سوهان برقی روی ناخن ممکن است دردناک باشد و موجب سوزش شود، یا عقب زدن کوتیکول ناخن می‌تواند منجر به خون ریزی و درد در انگشتان شما شود. البته این موارد به شکل ناخن‌های طبیعی شما و همچنین مهارت ناخن‌کار بستگی دارد.

این روش مثل کاشت پودری می‌باشد و در واقع همان نوع کاشت است. این مدل کاشت ژل ناخن به افرادی که عادت جویدن ناخن دارند بسیار توصیه می شود چرا که این افراد به دلیل بد مزه بودن و کنده نشدن ناخن به سرعت عادت جویدن ناخن را از یاد می برند. علاوه بر این افرادی که دچار اگزمای پوستی هستند نباید به هیچ عنوان از کاشت ناخن استفاده کنند. پس از اینکه مرحله تیپ گذاری به پایان رسید، نوبت مرحله موادگذاری می شود که در هریک از روش های کاشت ناخن متفاوت است.

امروزه کاشت ناخن های کوتاه طرفداران بیشتری پیدا کرده است. دلیل این امر نیز این است که در صورت کوتاه بودن، ناخن ها معقول تر به نظر می رسند و در این حالت شما می توانید از رنگ ها و طرح های جدیدی برای طراحی ناخن های خود استفاده کنید. در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید. ناخن ها کوتاه آسیب کمتری می بینند بنابراین نگهداری از آن ها نیز آسان تر می باشد.

خرید لوازم کاشت ناخن