آموزش تصویری کاشت ناخن-زیبایی

خدمات ناخن یکی از پردرآمدترین مشاغل آرایشگاهی است و با توجه به این که مشتریان ناخن، ماهانه یا حتی بعد دو سه هفته برای ترمیم مراجعه می کنند می توان گفت که این رشته آرایشگاهی مشتریان خود را همواره در تمامی ماه های سال خواهد داشت. در صورتی که به دنبال درآمد بالاتر هستید، پیشنهاد می شود در دوره های پیشرفته کاشت ناخن نیز شرکت کنید. بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم.

آن را بعد از مواد ضدقارچ روی ناخن می‌گذارند و در دستگاه یووی قرار می‌دهند تا خشک شود. این نوع کاشت شبیه همان کاشت پودر است و فقط مواد آن‌ها با هم فرق می‌کند و نیازمند ترمیم ناخن است. انجام کاشت ناخن در صورت عدم آموزش می تواند خطر آفرین باشد. پس برای انجام کاشت ناخن ابتدا نیاز به آموزش و بررسی تمام مراحل انجام آن را دارید.

شاید این موضوع باورکردنی نباشد، اما تحقیقات علمی ثابت کرده گازهای سمی موادی که برای کاشت ناخن استفاده می شود می تواند سبب مسمومیت آرایشگر و حتی مشتری شود. این نوع از مسمومیت علائم شبیه مسمومیت الکلی دارد که در موارد شدید با علایمی از جمله بروز اختلالات روانی، خونی، کبدی، قلبی- عروقی و تنفسی همراه است. مواجهه طولانی مدت آرایشگران با این بخارهای سمی می تواند زمینه ساز آسم و حتی سرطان ریه باشد. از نگاه کلی تفاوت خاصی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است و به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.

  • این محلول از سلامت ناخن‌تان مراقبت می‌کند و نمی‌گذارد در صورت حساس بودن ناخن‌تان هیچگونه قارچ یا حساسیتی برایتان پیش بیاید.
  • اطراف ناخن را که لاک خورده اند با قلم مخصوص پاک می­کنیم.
  • احتمالا اگر تجربه کاشت روی ناخن‌هایتان داشته باشید می‌دانید که سوهان کشی‌ بیشتر روی ناخن‌ها ظاهر نهایی کار شما را ظریف‌تر و زیباتر به نظر می‌رساند.
  • به ترتیب این کار را با رنگ‌های دیگر نیز بکنید و سپس در انتها پودرها را با هم ترکیب کنید.
اما از فواید این روش این است که نیازی به کشیدن سوهان ندارد بنابراین خیلی زود کاشت ناخن های شما به اتمام می رسد. از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. همچنین این روش ناخن های شما بسیار زیباتر نشان خواهد داد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد.

ازآنجاکه بافت ناخن کاملاً با ترکیبات کاشت ناخن پوشیده می شود، خطر ابتلا به عفونت ها و قارچ در ناخن کاشت بیشتر است. کاشت ناخن قالبی نیز به دلیل اتصال به بافت اطراف ناخن و تحریک آن می تواند ناخن را سست و مستعد عفونت و قارچ کند. هنگام کاشت ناخن حتماً باید دقت کنید که از وسایل چند بار مصرف و غیراستریل برای طراحی و کاشت ناخن شما استفاده نشود؛ زیرا موجب عفونت و ایجاد قارچ می شود.

بعد از خشک شدن ناخن، پودرهای اضافی را با کمک برس پاک می کند. اگر می خواهید ناخن هایتان رنگی باشید، پودر رنگی را انتخاب کنید، بعد چسب بزنید. اکنون تاپ کت بزنید و روی ناخن را به سمت کناره های ناخن بزنید. یکی دیگر از انواع مدل کاشت ناخن جدید، کاشت ناخن فیبر یا گیاهی می باشد. جالب است بدانید که موادی که برای کاشت فیبر یا گیاهی استفاده می‌شود شبیه مواد ژله ای هستند ولی از لحاظ فرمولاسیون با ژل متفاوتند و ریشه کاملا گیاهی و بدون ایجاد حساسیت دارند.

از کندن آنها پرهیز کنید زیرا این کار به ناخن های طبیعی شما آسیب رسانده و موجب نازکتر شدن آنها می‌شود. روش کاشت ژله‌ای یکی از پرطرفدار و پرفروش‌ترین روش‌های کاشت است. جنس آن مجله خبری میکاپ یه شکلی است که باعث ترک عادت جویدن ناخن می شود چراکه مزه تلخ و بدی دارد. 4- ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد.

کلک آرایشی برای رهایی از خشکی لبها

شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد. در این روش ناخن شما آسیب نمیبیند و رشد به حالت طبیعی است و با رشد ناخن، شما نیاز به ترمیم خواهید داشت. در واقع کاشت برای کسانی که عادت به جویدن ناخن یا ناخن های شکننده و آسیب دیده دارند میتواند بهترین پیشنهاد برای زیبا کردن دست ها باشد. باید بدانید که قبل از زیبایی، سلامت ناخن‌ها اهمیت بسیاری دارد ،ناخن‌ها به جز جذابیت ظاهری که به دستان شما می‌دهند وظایف دیگری نیز دارند.

حتی این احتمال وجود دارد که این عفونت اطرافیان فرد را هم درگیر کند. راه‌های درمان بستگی به نوع آسیبی دارد که به ناخن‌ها وارد می‌شود. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد. در مورد جدا شدن ناخن از سطح هم درمان به این‌ صورت است که ناخن باید از جا در آورده شود.

حساسیت پوستی

سافت ژل‌ها را هم می‌توان روی کاشت‌های دیگر استفاده کرد و هم روی انواع لاک ژل برای مقاوم‌تر شدنشان. به همین دلیل این روش به افرادیکه وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیراکاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است. کسانی که به کاشت ناخن مبادرت می ورزند هرکدام دلایلی برای انجام این عمل دارند. نداشتن ناخن و زیباتر شدن ناخن ها، از جمله دلیل کاشت ناخن است. اما بیشتر کسانی از این روش استفاده می‌کنند که ناخن‌های طبیعی مستعدی برای رشد ندارند.

سالن زیبایی نانا