آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-زیبایی

ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید. اکثر خانم ها فکر می کنند با ارایش باید چهره شان کاملا متفاوت از آنچه هست، بشود. آن ها فکر می کنند که هرچه غلیظ تر آرایش کنند و تغییرات اساسی در چهره ی خود به وجود آورند، بهتر به نظر می رسند.

اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد آرایش صورت به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند. به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند. در نتیجه کرم پودرتان پس از مدتی چرب و روغنی نخواهد شد. در این مرحله از آموزش آرایش صورت باید لب‌های‌تان را آماده کنید. برای آماده سازی لب‌ها از مسواک مرطوب یا اسکراب‌های لب خانگی (مانند عسل و شکر قهوه‌ای) استفاده کنید تا لایه‌های اضافی لب برداشته شده و لب‌ها نرم‌تر شوند.

پریمر ها به دلیل ترکیباتی که دارند باعث یکدست شدن پلکتان شده و آنرا آماده یک میکاپ جذاب میکنند. یکی از چیزهایی که می‌تواند تعیین کند شما در آرایش صورت خود چقدر مهارت دارید استفاده به‌اندازه از مواد آرایشی است. استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود.

آرایش صورت به سبک عربی

در این دوره هنرجو با آماده سازی صورت قبل میکاپ، زیر سازی، فون زدن، کانتورینگ، انواع سایه ها، طراحی ابرو و لب و … آشنا می شود. برای استفاده از پودر فیکس می‌توانید از یک اسفنج مرطوب آرایشی استفاده کنید. اسفنج را در پودر بزنید و آن را به آرامی روی صورت زیر چشم قرار دهید. برای بقیه قسمت‌های صورت می‌توانید پودر فیکس را با براش روی صورت بزنید. این مرحله در صورتی که از کرم‌پودر مایع استفاده کنید، بسیار ضروری‌تر است. با پودر فیکس، برق صورت گرفته می‌شود و ظاهری طبیعی‌تر پیدا می‌کنید.

آموزش آرایش صورت به شکل طبیعی

اگر خط چشم خراب شد صبر کنید کمی خشک شود بعد با استفاده از گوش پاک کن آنرا پاک کنید ، پلكتان را هم بزنید تا خط چشم خشک شود . با انتخاب رنگ درست ، میتوانید کانتور کردن صورت را شروع کنید. حالا که مناطق مختلف صورت تان مشخص شده است ، با ایجاد سایه ملایم میتوانید کار خود را شروع کنید. با استفاده از براش کانتورینگ را از خط رویش موها شروع کرده و به سمت شقیقه ها بکشید. برای کانتورینگ گونه از شکل استخوان بندی طبیعی گونه های خودتان استفاده کنید و به سمت گوشه لب بروید.

انتخاب یک مرطوب کننده مناسب یک تکه حیاتی این پازل است. بهتر است در ابتدا پوست خود را بشناسید تا با توجه به پوست خود مرطوب کننده را انتخاب کنید. بهتر است از محیطی با نور طبیعی برای آرایش استفاده کنید تا در استفاده مجله خبری میکاپ از لوازم آرایشی و همچنین در انتخاب رنگ آنها دچار اشتباه نشوید. با کشیدن یک خط صاف، نوک تیز و بالدار با خط چشم،.بهتر است خط چشم شما فرمولاسیون ضد انتشار داشته باشد و سریع خشک شودتا پشمانی دلربا برای شما بسازد.

جذاب ترین مدل های بافت رنگی دخترانه با موی اضافه و کاموا

از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود.

  • برای اینکه آرایش دودی برای چشم‌هایتان داشته باشید، از خط چشم‌های مدادی استفاده کنید.
  • کانسیلر را به مثلت زیر چشم، چانه، بینی و پیشانی بزنید و با یک براش آنرا در سطح صورت پخش کنید.
  • سپس رژ متناسب با رنگ پوست بزنید و با دستمال کاغذی اطراف لب را تمیز کنید و اگر زیادی براق است یکی دوباره دستمال را روی لب ها بگذارید و بردارید.
  • بعد از سایه چشم زدن توصیه می کنیم برا طبیعی تر به نظر رسیدن چشمانتان و ایجاد بعد بهتر، آنرا محو کنید.