آموزش قدم به قدم “آرایش صورت ملایم لایت” مجله اکالا-زیبایی

مقداری پودر روی سطح فرچه مالیده، اضافه ی آن را بتکانید و در جهتی موافق با جهتی که کرم پودر را مالیدید، آن را روی پوست پخش کنید. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را می‌توانید با تجه به فرم صورت، به شکل‌های مختلفی روی صورت اجرا کنید.

باید از کرمی استفاده کنید که دقیقا همرنگ پوست طبیعی شما باشد. این که گاهی گفته می شود زیر چشم خود را با کرمی که یک یا دو درجه روشن تر است بپوشانید به هیچ عنوان درست نیست و اصلا حالت طبیعی به صورت نمی بخشد. بنابراین کرمی به رنگ پوست انتخاب کنید و با انگشتان اشاره آنها را زیر چشم بمالید. البته توجه داشته باشید که خیلی هم دست نکشید تا موجب قرمزی یا ورم زیر چشم نشود. می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید.

  • مانند یک صفحه نقاشی تمیز، تا به راحتی آرایش روی آن بنشیند.
  • تصاویر و مدل های زیر مربوط به آرایش صورت های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید.
  • همیشه سعی کنید از مارک خوب لوازم آرایش استفاده کنید، چراکه بسیاری از مارک‌های ارزان و تقلبی، آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد می‌کنند.
  • مقداری از آن را در قوس کوچک داخل گوشه ی چشمانتان بمالید.
  • هدف یک پنکیک خوب محو کردن پایه آرایش و جلوگیری از تعریق آن است.
اما انجام اینکار در حد یکی دوبار در هفته به پوست شما کمک زیادی می‌کند، منافذ آن را باز می‌کند و خود همین باعث شادابی و شفافیت پوست می‌شود. یکی از راه های پاک کردن پوست، بخور دادن آن است که به وسیله آن منافذ پوست باز شده و آماده تغذیه از ماسک های مورد نظر می گردد. بعد از عمل بخور می توان دانه های سر سیاه و جوش های صورت را فشار داد. این کار باید در نهایت دقت و با دستمال کاغذی انجام گیرد و نباید برای این کار از ناخن ها استفاده کرد. جوش های صورت را تا حد امکان با دست لمس نکنید و در مورد انواع عفونی آن اجازه دهید تا جوش ها خشک شوند و سپس آنها را فشار دهید.

کرم پودر بزنید

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش است. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، مجله خبری میکاپ ریمل خود را در دست بگیرید. برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید.

اگر موهای بلوند دارید می توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید. با کانتورینگ، سایه‌هایی در صورت شما ایجاد می‌شود که با کرم‌پودر وجود ندارد. بعد از کانتورینگ می‌توانید با افزودن برنزر، کمی رنگ بیشتر به صورت خود اضافه کنید. برای ثابت نگه داشتن کرم پودر و کانسیلر از فیکساتور یا پودر فیکس استفاده کنید.

هرگز صورت خود را با آب داغ نشویید، چراکه باعث خشک شدن پوست صورت شما می‌شود و در بعضی پوست‌ها منجر به بروز حساسیت می‌شود. ‏اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. اكنون پودر fix را که به زیر چشمتان زده اید میتوانید پاک کنید. هنرجویان با استعداد و برگزیده توسط آموزشگاه هنرسرا، جهت اشتغال به آرایشگاه ها معرفی می شوند. به دلیل شرایط ویژه جامعه و شیوع ویروس کرونا، امکان آموزش این دوره به صورت مجازی از طریق برنامه اسکایپ نیز توسط هنرسرا برای هنرجویان فراهم شده است.

آموزش سایه چشم

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار