آموزش کاشت ناخن با تیپ کامل‌ترین راهنمای تیپ ناخن-زیبایی

خانم‌ها به دلایل مختلفی کاشت ناخن را انجام می‌دهند؛ برخی صرفا برای زیبایی و برخی دیگر به دلیل مشکلات ناخن‌هایشان، بطور مثال برای پوشاندن ناخن‌هایی که به گفته خودشان رنگ و روی زیبایی ندارند. استفاده از این ناخن ها برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند و همچنین افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند بسیار مناسب است چون مانع آنها می‌شود. این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد. طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد.

اگر عقب زننده کوتیکول نداشتید می توانید با استفاده از یک چوب بستنی این کار را به راحتی انجام دهید. دقت داشته باشید که باید قبل از مرتب کردن کوتیکولها با استفاده از روغن کوتیکول آنها را نرم و مرطوب کنید و یا دست‌های خود را مجله خبری میکاپ در آب گرم قرار دهید تا کوتیکول‌ها نرم شده و سپس آنها را مرتب کنید. به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود.

سوهان‌کشی بیش از حد یکی از عوامل است که موجب ترک خوردن ناخن‌ها می‌شود. ناخن‌های خیلی بلند ممکن است یکی از مهم‌ترین ترندهای دنیای مد امروز باشند، اما مطمئن باشید که این پنجه‌های غیرنرمال و عجیب غریب ارزش این همه هزینه و سختی نگهداری را ندارند. کاشت ناخن در دوران بارداری مانعی برای زیباتر شدن و فانتزی شدن ناخن های بانوان عزیز نیست.

آموزش مانیکور ناخن

کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت از طرف خانم ها بیشتر مورد استقبال قرار گرفته . در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می‌چسبد و به اندازه‌ دلخواه کوتاه می‌شوند. سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند. بعد از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. در کاشت ژله ای ،مواد ژله‌ای به صورت آماده قابل خریداری است که بعد از ضد قارچ مواد ژل را روی ناخن ها گذاشته سپس برای تسریع خشک شدن مواد، دست در دستگاه UV قرار می‌ گیرد.

آموزش کاشت ناخن به روش ماربل

کاشت ناخن به دليل اين که بوسيله مواد شيميايي بسيار قوي به منظور افزايش ميزان مقاومت و طول عمر عمر ناخن کاشت شده انجام مي شود منجر به ضعيف شدن ناخن هاي طبيعي فرد خواهد شد . مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است. ۳ ماه پس از کاشت، به شخص کاربلد مراجعه تا برای رسیدن هوا به ناخن، مدت کوتاهی آن را از روی ناخن طبیعی شما بردارد. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند.

پس از خشک شدن مواد، قالب را به آرامی از روی ناخنها بردارید. اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید. کاشت ناخن در واقع فرایند آرایش و زیباسازی ناخن با استفاده از تجهیزات مخصوص، مواد مختلفی را با دوام بالا بر ناخن طبیعی شما قرار میدهند و شما تا زمان رشد ناخن طبیعی خود از هر گونه عملی بر ناخن های خود آسوده خواهید بود. معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود.

کیفیت کم مواد پودر و یا آغشته نبودن قلمو به لیکویید می تواند موجب ترک ناخن کاشت شود. استفاده از کاشت ناخن قاب (کاشت ناخن با تیپ) می تواند در ناحیه هلال سفید ناخن فشار ایجاد کند و در دراز مدت سبب توقف یا شکستن ناخن شود. کاشت ناخن شیک و پرطرفدارلوازم آرایش ناخن را در این بخش می توانید مشاهده نمایید.

یک لایه ی لاک ژل روی ناخن بگذارید و به سرعت دست را در دستگاه بگذارید تا خشک شود. بعد از گذاشتن هر لایه سر ناخن را برای جلوگیری از شکستن با قلم لاک ژل ببندید. این نوع از کاشت دارای معروفیت کمتری است اما برای بانوانی که علاقه به زیبایی طبیعی دارند، بسیار محبوب است.

فرمرها را باید زیر ناخن قرار دهید (نیازی به چسب یا پیدا کردن سایز نیست) و در واقع به عنوان پایه‌ای برای موادگذاری و قد دادن استفاده کنید. در کاشت‌‌های گریم نیز باید از فرمر استفاده کرد و این فصل مشترک تمام کاشت‌های گریم است. علاوه بر این، اگر نمی‌خواهید ناخن‌ها را خیلی قد دهید و قصد کاشت دارید،‌کاشت ناخن ژل و پودر بدون فرمر یا کاشت ناخن دیپ (آموزش کاشت ناخن به روش دیپینگ) روش‌‌های جایگزین دیگری هستند.

  • همین امر باعث شده که کسانی که می خواهند در منزل کاشت ناخن انجام دهند، از این نوع کاشت ناخن استقبال کنند.
  • در صورتی که شما ناخن های ضعیفی دارید بنابراین می توانید برای کاشتن ناخن اقدام کنید.
  • بعد از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و آن را داخل دستگاه UV خشک می‌کنند.
  • می توان برای مرتب سازی ناخن ها از سوهان ناخن استفاده کرد.