آموزش کاشت ناخن در منزل با 3 روش ساده با کمترین امکانات-زیبایی

دقت کنید که فرمر باید به صورت زاویه‌دار و کمی شیب‌دار قرار بگیرد. کمی چسب به لبه داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخنتان بچسبانید. دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود.

کارشناس ارشد روانشناسی بالینی

یکی از روش‌های زیبا کردن ناخن‌ کاشت ناخن است؛ روشی که امروزه مورد توجه بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته و افرادی آموزش دیده و متخصص در این زمینه وجود دارند که ان کار را به روشی اصولی و حرفه‌ای انجام می‌دهند. در میان روش های گوناگون کاشت ناخن، کاشت ناخن پودری به نوعی می توان گفت کاشت مادر است و دوام بیشتری نسبت به روش های دیگر دارد. البته دوام هر کدام از روش های کاشت ناخن به نحوه کاشت ناخن و مواد اولیه مرغوب دارد. اگر در مناطق شرجی زندگی می کنید، روش کاشت ژله ای برای شما مناسب تر است و حدود یک ماه دوام دارد. از محبوب ترین و پر استفاده ترین انواع کاشت ناخن، مدل کاشت پودری می‌باشد که انواع کاشت ناخن پودری به پودر کاشت کریستالی، پودر کاشت پینک یا صورتی، پودر کاشت کاور یا پوشاننده، پودر کاشت رنگی تقسیم بندی می شود.

3- طراحی رنگارنگ ناخن ها جلوه زیبا و شادابی به ناخن ها می دهد. اگر شما طرفدار طراحی ناخن ها رنگی هستید می توانید رنگ های مورد علاقه خود را با یک دیگر ترکیب کرده و به شکل ستاره ناخن ها را طراحی نمایید. طراحی رنگارنگ ناخن ها در فصل تابستان بسیار مورد علاقه دختران قرار می گیرد. وقتی موضوع صحبت درباره عوارض کاشت ناخن باشد، احتمالا شما از داشتن عوارض این کار خیلی هم متعجب نخواهید شد. زیرا همانطور که می‌دانید تمام کارهایی که با آنها به صورت مصنوعی قصد تقویت یا زیباتر شدن داریم، در کنار فوایدشان عوارض و مضراتی هم خواهند داشت.

قیمت کاشت ناخن

البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد کاشت ناخن مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت ناخن عروس و کاشت ناخن دخترانه از خدمات دیگر سالن زیبایی بیوسا می باشد. فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد.

بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد.

  • مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است.
  • نسبت به لاک های عادی و دیگر لاک ها از دوام خوبی برخوردار است.
  • سوالات خود را مطرح فرمایید در حد توان پاسخ خواهم داد.
  • این مدل کاشت ژل ناخن به افرادی که عادت جویدن ناخن دارند بسیار توصیه می شود چرا که این افراد به دلیل بد مزه بودن و کنده نشدن ناخن به سرعت عادت جویدن ناخن را از یاد می برند.
  • هرچه ناخن کاشته شده بلندتر باشد، احتمال بلندشدن ناخن از یستر بیشتر می شود.
  • ریمو ناخن را با مشورت ناخن‌کار خود در خانه نیز می‌توانید انجام دهید.

بنا به سلیقه خود، می‌توانید در میان موادگذاری رنگ‌ها روی ناخن، روی بخشی از صدف ورق طلا یا پولک ناخن قرار دهید تا جلوه زیباتری داشته باشد. بنا به سلیقه خود می‌توانید یک لایه تاپ کت بزنید و خشک کنید یا از رنگ‌های متنوع لاک ژل استفاده کنید. این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با کاشت ناخن، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند. در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود.

مرحله زیرسازی و تیپ گذاری با بقیه موارد مجله خبری میکاپ یکسان است. دو مرحله زیر سازی و تیپ گذاری در همه موارد کاشت ناخن یکسان است. قلم را به لیکوئید آغشته کنید و سپس آن را در پودر کاشت سفید قرار دهید و یک توپ کوچک روی ناخن بگذارید. به ترتیب این کار را با رنگ‌های دیگر نیز بکنید و سپس در انتها پودرها را با هم ترکیب کنید. مواد را با قلم در وسط ناخن بگذارید و به سمت لبه آزاد ببرید.

کنده شدن کاشت