آموزش کاشت ناخن در منزل با 3 روش ساده با کمترین امکانات-زیبایی

بعد از انجام مراحل بالا، اصلی ترین مرحله کاشت ناخن آغاز می‌شود. در این مرحله شما باید تیپ یا ناخن مصنوعی متناسب با ناخن طبیعی خود را انتخاب کنید. اگر ناخن مصنوعی، هم اندازه و متناسب با ناخن شما نبود از سوهان ناخن استفاده کنید تا به اندازه ناخن شما در بیاید. سپس چسب ناخن را بر روی قسمت داخلی ناخن مصنوعی بزنید و به آرامی بر روی ناخنهای خود فشار دهید و بگذارید 5 الی 10 ثانیه بماند و بعد از آن، نوک ناخنها را با استفاده از قیچی ناخن به اندازه مورد نظر خود برش زده و شکل دهید. دست‌های زیبا داشتن یکی از نشانه‌های آراستگی است و مکمل این زیبایی، داشتن ناخن‌های خوش‌فرم، محکم و زیبا می باشد. بعضی از خانم‌ها به دلایلی چون بد رنگ بودن صدف ناخن، ایجاد تغییر و تنوع یا به دلیل ضعیف و شکننده بودن جنس ناخنشان تصمیم به انجام کاشت می‌گیرند تا از این طریق ناخن‌های خود را زیبا کنند.

کاشت ناخن اکلیلی

29- از دیگر طراحی های ناخن دخترانه می توان به این طراحی اشاره کرد. لاک ژل سفید هیچوقت از سکوی ترندهای ناخن پایین نخواهد آمد. زیرا رنگ سفید همیشه چیزی برای اضافه کردن به استایل شما دارد. چه کاشت شما با لاک سفید ساده همراه باشد و چه با طراحی حرفه‌ای ناخن، رنگ و طرح خاصی را داشته باشد، در هر صورت توجه چشم‌ها را به سوی خود جلب خواهد کرد. اگر قبلا کار کاشت ناخن را انجام داده باشید حتما می‌دانید که یکی از مهم‌ترین مراحلی که باید آن را انجام دهید استفاده از محلول ضد قارچ برای زیر مواد کاشت است. این محلول از سلامت ناخن‌تان مراقبت می‌کند و نمی‌گذارد در صورت حساس بودن ناخن‌تان هیچگونه قارچ یا حساسیتی برایتان پیش بیاید.

ساختن چال گونه با آرایش به شیوه ای ساده

برای استفاده از پودرها دیپینگ تنها به بیس کت ژل، تاپ کت و دستگاه یوی یا ال ای دی نیاز دارید. البته کاشت دیپینگ را می‌توان به روش دیگری نیز انجام داد. در این روش نیازی به لیکوئید و دستگاه یووی نیست؛ ولی باید از اکتیویتر و بیس و تاپ مخصوص دیپ استفاده کنید. سپس پودر کاشت صورتی را روی صدف ناخن قرار دهید و موادگذاری را انجام دهید. چندی پیش دو نمونه سرطان پوست در انگلیس گزارش شد که دقیقا مرتبط با کاشت ناخن بود.

علل، علائم و راههای درمان زانتلاسما (توده چربی گوشه چشم)

ضمنا برای خانم هایی کارمند و یا افرادی که از شهرستان تشریف می آورند، امکان برگزاری کلاس ها در آخر هفته ها، روزهای تعطیل و ساعت های عصر نیز وجود دارد. در مرحله چهارم، چند مدل طراحی ناخن کاربردی را یاد می گیرید. سپس مربی به توضیح در مورد انواع روش های مجله خبری میکاپ می پردازد. قلم دانتینگ یک ابزار بسیار راحت برای انواع طراحی ها می­باشد. با کمک این قلم می توانید به راحتی طرح‌های مورد نظر خود را روی ناخن و کاشت طراحی کنید. ناخن بیضی مربع، فرم طبیعی تری نسبت به بقیه ی مدل ها دارد.

این کار سبب نازک شدن لایه سطحی ناخن و ضعیف و آسیب پذیر شدن آن می شود. در این شرایط زمانی که مواد شیمیایی ناخن مصنوعی روی سطح نازک ناخن قرار می گیرد، احتمال جذب این مواد سمی از روی سطح ناخن و پوست بالا می رود. کاشت ناخن قالبی به افرادی که ناخن های پراکنده و یک شکل ندارند اصلاً توصیه نمی شود. به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت ناخن، باید تمام ناخن های دو دست به یک شکل باشند، در غیر این صورت کاشت ناخن به شکل مرتبی انجام نخواهد شد. به دلیل ضخیم بودن این نوع ناخن، کار از حالت طبیعی خود خارج می‌شود.

  • سپس مواد به ضد قارچ و در نهایت به مواد کاشت آغشته می‌شوند.
  • این کار در چند مرحله انجام می‌گیرد و در نهایت سوهان کشی می‌شود.
  • اگر خودتان نمی‌توانید این کار را انجام دهید بهتر است که به ناخن‌کار‌تان مراجعه کنید و از اعمال فشار به ناخن‌های خود خودداری کنید، این کار ممکن است موجب آسیب به ناخن‌‌های طبیعی شما شود.
  • 25- یکی از دیزاین های طراحی کاشت ناخن دیزاین پودر کروم می باشد که جلوه ای آیینه ای و زیبا به ناخن ها می دهد.
  • پس از خشک شدن لاک با استفاده از روغن کوتیکول دور ناخن را چرب کنید.