آموزش کاشت ناخن در منزل با 3 روش ساده با کمترین امکانات-زیبایی

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که ناخن های ضعیف، شکننده و یا بدشکل دارید کاشت ناخن به شما کمک زیادی خواهد کرد. با توجه به تقاضای زیاد برای انجام کاشت ناخن، شاید شماهم به دنبال یادگیری این شغل پردرآمد باشید، در این مقاله هر آنچه که باید درباره کاشت ناخن، ابزار و موفقیت در آن بدانید را شرح داده ایم. کسانی که دارای بیماری‌های قارچی و عفونی هستند نباید کاشت ناخن انجام دهند. از طرفی مواد کاشت ناخن روی ناخن‌ها پوششی ایجاد می‌کنند که در صورت پیشرفت عفونت یا قارچ روی ناخن‌ها ممکن است دیر تشخیص داده شده و مشکلاتی را برای فرد به وجود بیاورد.

پس از خشک شدن لاک با استفاده از روغن کوتیکول دور ناخن را چرب کنید. قالب را از قسمت ریشه به آرامی روی ناخن بخوابانید و با اندکی فشار روی ناخن نگه دارید. قالب را از قسمت ریشه ناخن روی ناخن بخوابانید و قالب را روی ناخن نگه دارید. با استفاده از ناخن گیر یا قیچی قد تیپ را به دلخواه خود کوتاه کنید. تیپ را عمود به سر ناخن نگه دارید و به آرامی روی ناخن بخوابانید. با استفاده از عقب زن پوست های اضافه اطراف ناخن را به عقب برانید.

کاشت ناخن به روش گریم درواقع همان کاشت ناخن فرنچ می باشد که در این روش صدف ناخن با پودر هلویی و دیگر پودرهای کاور طراحی می شود و در آخر خط فرنچ ناخن به طور مستقل و جدا از خط صدف ناخن طراحی می شود. هر چه نازک تر شدن ناخن کاشته شده باعث طبیعی تر جلوه دادن آن می‌شود و این بسته به جنس مواد و مهارت ناخن کار می‌باشد. البته تنها ظرافت و نازکی ناخن نیست که مهارت ناخن کار را تایید می‌کند بلکه استحکام بالای آن نیز بسیار حائز اهمیت است. در این نوع کاشت نیازی به سوهان کشی نیست اگر لبه های ناخن نامنظم بود، با استفاده از سوهان دستی ناهمواری ها را از بین ببرید و فرم بغل و بالای ناخن را درست کنید. کاشت ناخن آیتک به شما عزیزان آموزش می دهد که چگونه در منزل کاشت ناخن خود را انجام داده و حتی برای دوستان و نزدیکان خود نیز این کار را انجام دهید و دست هایشان را زیبا کنید. کاشت دیپینگ نیازی به لیکوئید و سوهان‌کشی بعد از کاشت ندارد.

دوره مدیر پروژه حرفه ای دانشگاه تهران

استفاده از انواع دیزاین های ناخن باعث زیبا تر شدن طراحی کاشت ناخن می باشد. 14- یکی دیگر از انواع طراحی های کاشت ناخن دخترانه متفاوت بودن شکل طرح های هر ناخن با ناخن دیگر است. 12- به عنوان یکی دیگر از طراحی های کاشت ناخن دخترانه که زیبا و ساده می باشد می توان این طراحی را پیشنهاد کرد. برای این طراحی کاشت ناخن می توانید از یک رنگ روشن و کم رنگ برای بیس ناخن ها استفاده نمایید و با استفاده از قلم طراحی نقطه های رنگی کوچکی را به صورت دورانی در قسمت حلال ناخن طراحی نمایید. 9- یکی از زیبا ترین طراحی های کاشت ناخن دخترانه قرینه نبودن طراحی کاشت ناخن های دو دست می باشد. بعد از رسیدن ناخن با پودر به ضخامت دلخواه، بافرینگ و سوهان کشی و پولیش می کنند.

  • در صورتی که از ژل بیس کات استفاده می کنید، یک لایه نازک از بیس کات روی ناخن بزنید و دست را به مدت 60 ثانیه داخل دستگاه UV قرار دهید.
  • اگر با وجود تمام مشکلاتی که ذکر شد همچنان مایل هستید کاشت ناخن انجام دهید حتما برای این کار به آرایشگاه و افراد مجرب مراجعه کنید و به این موضوع توجه داشته باشید که ناخن کار حتما از مایع ضدقارچ و مواد مرغوب استفاده کند.
  • هنگام کاشت ناخن حتماً باید دقت کنید که از وسایل چند بار مصرف و غیراستریل برای طراحی و کاشت ناخن شما استفاده نشود؛ زیرا موجب عفونت و ایجاد قارچ می شود.
بسته به نوع کاشت ناخنی که انتخاب می‌کنید و نوع موادی که برای کاشت استفاده می‌شود و مراقبت‌هایی که خودتان بعد از کاشت ناخن انجام می‌دهد، دوام کاشت ناخن می‌تواند متغیر باشد. اگر اصول مراقبتی را رعایت کنید و برای ترمیم نیز به موقع اقدام کنید ناخن‌های کاشته شده مدت زیادی روی دست‌های شما جلوه خواهند کرد. یکی دیگر از مواردی که بهتر است قبل از کاشت ناخن در مورد آن تصمیم بگیرید اندازه تیپ ناخن یا بلندی ناخن‌های کاشته شده شما است. بلندی و کوتاهی ناخن ممکن است در زندگی روزانه شما تاثیرگذار باشد.

استون و لاک پاک کن

فراموش نکنید ناخن‌های بلند شاید باعث شوند که در کار‌های روز‌انه‌ای که انجام می‌دهید دچار مشکل شوید. احتمالا شمایی که این مطلب را می‌خوانید نیز یکی از افرادی هستید که تمایل به کاشت ناخن دارند. برای اینکه کاشت ناخن بدون دردسری داشته باشید و با خیالی راحت اقدام به این کار کنید لازم است به نکاتی که قبل از کاشت ناخن باید بدانید توجه کنید.

در این مدل آسیبی به ناخن در کاشت نمی رسد چرا که تا زمانی که ناخن رشد دارد و شخص نیاز به ترمیم ناخن دارد، به این معناست که آسیبی به ناخن وارد نشده و رشد ناخن همچنان ادامه دارد. حال سوال اینجاست که این مدل کاشت ناخون برای چه کسانی مناسب است؟ با توجه به زمانی که برای ترمیم این نوع ناخن کاشتنی درنظر گرفته شده، برای افرادی که وقت و حوصله کافی ندارند توصیه نمی شود. و اما جدیدترین مدل مجله خبری میکاپ را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید که این مدل کاشت ناخن جدید و رنگ کاشت ناخن جدید در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.