آموزش کاشت ناخن در منزل با 3 روش ساده با کمترین امکانات-زیبایی

ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلنفراهم کرده است. از آن جا که دريافت مدرک کاشت ناخن نشان ازتخصص و تبحر افراد در کار کاشت ناخن به واسطه شرکت در دوره هاي آموزشي کاشت ناخن معتبر دارد مي تواند شانس افراد براي ورود به بازار کار جذب هر چه بيشترمشتري افزايش دهد . پس از اینکه سطح ناخن تمیز و خشک شد، از بیس کوت بر روی سطح ناخن ها بزنید و دست را به مدت 60 ثانیه زیر دستگاه UV قرار دهید. با توجه به اینکه شما می‌خواهید اکریلیک، به ناخنهای شما بچسبد و نه به پوست شما، در نتیجه باید کوتیکول‌های خود را با استفاده از عقب زننده دهنده کوتیکول به عقب ببرید و با کمک نیپر آنها را مرتب و قیچی کنید.

آرایش لایت (7 گام ساده و 7 ویدیوی آموزشی)

احتمالا اگر تجربه کاشت روی ناخن‌هایتان داشته باشید می‌دانید که سوهان کشی‌ بیشتر روی ناخن‌ها ظاهر نهایی کار شما را ظریف‌تر و زیباتر به نظر می‌رساند. به همین دلیل احتمالا هم متخصص ناخن و هم مشتری تمایل به سوهان کشی بیشتر روی ناخن‌ها دارند. اما این را هم فراموش نکنید که زیبایی لحظه‌ای را نباید فدای سلامتتان کنید. پس به شما توصیه می‌کنیم نگذارید سوهان کشیدن ناخن‌هایتان عمق و اندازه مجاز و استاندارد را رد کند. مجله خبری میکاپ ژلیش نسبتاً بادوام است، ظاهری طبیعی روی ناخن ها ایجاد می کند و به سوهان کشی نیاز ندارد. این مدل کاشت ناخن کوتاه و طبیعی کاربرد بسیار کمی دارد.

  • 26- اگر به طراحی انواع میوه روی ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید بنا به سلیقه خود ناخن ها را با استفاده از شابلون و یا قلم طراحی طراحی نمایید.
  • کاشت ناخن براي افرادي که عادت به جويدن ناخن هاي خود دارند روشي بسيار مناسب به منظور ترک اين عادت غلط به شمار مي رود .
  • حضور در آب استخر و حوضچه‌های عمومی می‌تواند باعث تشدید امکان بروز بیماری‌های قارچی در ناحیه ناخن‌های کاشته شده شود.
  • پس از کار با مواد کثیف، دست خود را بشویید تا از ورود آلودگی جلوگیری شود.
  • و اما جدیدترین مدل کاشت ناخن را می توانید در عکس زیر مشاهده کنید که این مدل کاشت ناخن جدید و رنگ کاشت ناخن جدید در حال حاضر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.
یکی از این طراحی های فانتزی طراحی ناخن با قلب های کوچکی است که جلوه زیبایی به ناخن ها می دهد و این طراحی را از دیگر طراحی های کاشت ناخن متمایز می کند. 17- امروزه دختران نوجوان به دنبال طراحی های متفاوتی نسبت به دیگر طراحی های کاشت ناخن هستند. یکی از این طراحی ها، طراحی انواع فست فود بر روی ناخن ها می باشد چرا که توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.

افزودن به لیست مورد علاقه

شما می‌توانید از یک لاک شفاف یا لاک‌های رنگی برای زیباتر شدن ناخن هایتان استفاده کنید. از تیپ برای بلند کردن قد ناخن در کاشت ناخن استفاده می شود. تیپ به عنوان یکی از کاربردی ترین ابزارهای کاشت ناخن در رنگ های سفید، شیری و کلییر در بازار موجود است که با توجه به نوع کاشت ناخن می توانید رنگ مناسب را انتخاب کنید. سوهان برقی یکی از مهمترین ابزارهای کاشت ناخن می باشد که برای انجام تمامی خدمات ناخن کاربرد دارد. اگر شما در کار کاشت ناخن تازه کار هستید باید بدانید دستگاهی مناسب است که دسته سبک تری دارد تا دست و مچ شما آسیب نبیند.

لازم است بدانید پدیکور دسته ها و جوانب مختلفی دارد که هرکدام جهت مشکل پوستی بخصوصی انجام می شود که باید توسط متخصص انجام شود. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناک‌تر باشد. کاشت ناخن تا حد امکان توصیه نمی‌شود مگر در مواقع خاص مثل کسانی که ناخن‌شان عیب دارد. اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها درمان صورت می‌گیرد.