اخبار ماتیک آستیریک آکادمی-زیبایی

پالی گان دارای حداکثر 65 هزار تراکنش در ثانیه در یک زنجیره جانبی، همراه با زمان تأیید بلاک کمتر از دو ثانیه است. این ساختار همچنین امکان ایجاد اپلیکیشن های مالی غیرمتمرکز جهانی را در یک بلاکچین بنیادی واحد فراهم می کند. ساختار پلاسما به پالی گان این امکان را می دهد که تعداد نامحدودی از اپلیکیشن غیرمتمرکز را در زیرساخت های خود بدون اینکه ایراد خاصی در بلاکچین های اثبات کار ایجاد شود، مستقر کند. پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود. این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است.

  • بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است.
  • حال می‌توانید سفارش خرید یا فروش پالیگان را با بهترین قیمت و کمترین کارمزد ثبت کنید تا معامله شما انجام شود.
  • دقت داشته باشید که خرید و فروش ارزهای دیجیتال از طریق کیف پول‌ها امکان‌پذیر است؛ اما به ‌شرط آن که کیف پول انتخابی شما ارز دیجیتال را پشتیبانی کند.
  • در حال حاضر ارز بیت کوین جزء بهترین ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود و ارزش مالی آن در بازار ۴۴،۹۰۰ دلار می باشد.
  • پالیگان همچنین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و توسعه‌دهندگانی که به ساخت برنامه در شبکه اتریوم و زبان Solidity عادت دارند می‌توانند به راحتی از پالیگان نیز استفاده کنند.

برای درک بهتر آینده این ارز، می‌توانیم نگاهی به رقبای آن در دنیای ارزهای دیجیتال بیندازیم. آینده به شکلی پیش خواهد رفت که بهترین راه حل برای افزایش مقیاس ‌پذیری بلاک چین‌ها انتخاب شده و راه‌حل‌های دیگر به حاشیه رانده می‌شوند. توجه داشته باشید، رمز ارزهایی که در ساختار خود الگوریتم اثبات کار یا PoW دارند، از جمله رمزارزهایی به شمار می‌آیند که شما می‌توانید آن‌ها را استخراج کنید. حال در رابطه با رمز ارز ماتیک باید گفت که به این شکل نیست و در ساختار آن از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده شده است. بنابراین باید گفت که این ارز قابلیت استخراج ندارد و تنها راه برای معامله آن خریدوفروش از طریق صرافی است.

همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های مجله خبری میکاپ مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید.

پالی‌گان از چه نوع زنجیره هایی پشتیبانی می کند؟

اصلی‌ترین مزیت خرید مستقیم ارز دیجیتال پالی گان عدم نیاز به پرداخت کارمزد‌ها است و همچنین عیب بزرگ این روش نیز وجود کلاهبرداری‌های بسیار زیاد و زمان بر بودن پیدا کردن فروشندگان این رمز ارز در پلتفرم‌های مختلف است. رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند.

تعداد واحدهای در گردش پالیگان MATIC هم اکنون 8,965,469,069 واحد است این یعنی چه تعداد واحد MATIC در بازار و در دست مردم گردش می‌کند. مثلا دارایی‌های قفل شده که تاثیری روی قیمت بازار نمی‌گذارند جزو واحدهای در گردش محاسبه نمی‌شوند. فروش و خرید ELON ارز دوج ایلان مارس که بعضا آن را با نام ارز الون نیز می‌شناسند را به آسانی معامله کنید. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند.

چهارمین تفاوت پالی‌گان و اتریوم: اتریوم شبکه ای با امنیت بالا