ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار-زیبایی

اصلی ترین هدف تعریف شده برای خلق پالی گان توسط تیم توسعه دهنده این رمز ارز بهبود عملکرد بلاک چین اتریوم در زمینه های مختلفی مانند امنیت و مقیاس پذیری و البته کاهش کارمزد ها است. بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید.

اخبار ارزهای دیجیتال

در این مقاله یکی از مشکلات اساسی اتریوم تحت عنوان مقیاس پذیری کم و ترافیک بالای شبکه مطرح شد و متعاقبا پروژه پالی گان به عنوان یک راه حل لایه دوم برای کم رنگ تر کردن این معضل مطرح و شرح داده شد. شبکه پالی گان در ابتدا برای این طراحی شد تا مجله خبری میکاپ ترافیک تراکنش های اتریوم رو کم تر کنه و در حال حاضر ضمن کمک به این مسئله، پیشرفت های زیادی هم در حوزه های دیگه داشته. به علاوه ارز دیجیتال بومی شبکه پالی گان با نام متیک هم از لحاظ روند قیمتی و نحوه خرید و فروش اون مورد بررسی قرار گرفت.

وانایی پردازش سریع تراکنش‌ها؛ مکانیزم اجماع شبکه پالیگان، تاییدیه هر کدام از بلاک‌ها را به صورت جداگانه پردازش می‌کند. و در نهایت لایه اجرا، همانطور که از نام آن پیداست، وظیفه اجرای تمامی تراکنش‌های تأیید شده لایه‌های قبلی را بر عهده دارد. براساس این فناوری و لایه‌ها، پالیگان توانسته است مزایا و خدمات مختلفی را به توسعه‌دهندگان و کاربران ارائه دهد. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود. شما می‌توانید تمامی اطلاعات دراین‌رابطه را در جدول کارمزدهای نوبیتکس پیدا کنید. از نظر وبسایت دنیای ترید بعید به نظر می رسد که این ارز تا سال 2027 به 10 دلار برسد، ولی امکان این رشد رد نمی شود.

محصولات آرایشی صورت

فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است. البته، دسترسی به سیستم های پرداخت در ایران در برخی اوقات مشکل ساز خواهد شد اما با پلتفرم معاملاتی کافه ارز می توانید معادل ریالی ارز دیجیتال خود را در کارت بانکی خود دریافت کنید. شما می‌توانید از کیف پول‌های سخت‌افزاری مانند لجر به‌عنوان امن‌ترین گزینه نگهداری ماتیک استفاده کنید. هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید. قیمت پالی گان (ماتیک نتورک) را خریداران و فروشندگان واقعی این ارز در صرافی ها مشخص میکنند. پروژه پالی گان به عنوان یک راه حل لایه دوم، قصد داره تا این مشکل رو تا حدود مرتفع کنه.

  • میانگین مدت زمان لازم برای انجام تراکنش ‌در پالی‌گان ​​4 دقیقه است که بسیار سریع‌تر از اتریوم با میانگین 10 دقیقه است.
  • استفاده از ماتیک در صنعت بازی، توکن های غیر متمرکز و دیفای در این موضوع تاثیر گذار بوده است.
  • راه حل های لایه اول، ارتقا هایی هستن که روی بلاکچین اصلی اعمال میشن تا مقیاس پذیری شبکه رو بهبود بدن.
  • این اهداف و کاربردها و همچنین شرایط پلتفرم پالی گان است که باعث می‌شود تا سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه گذاری بر روی این رمز ارز تمایل داشته باشند.
نوامبر سال 2021 راه حل مقیاس‌پذیری جدید Polygon Miden راه‌اندازی شد و سپس در اواخر سال 2021، راه حل مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم Polygon Zero رونمایی شد. در ادامه تمرکز پالیگان به سمت وب 3 و آینده اینترنت و خدمات جلب و Polygon ID را راه‌اندازی شد که خدمات احراز هویت ساده و آسان را ارائه می‌دهد. کانانی برای عملی کردن ایده خودش، با سندیپ نیلوال که به عنوان یک توسعه ‌دهنده بلاکچین کار می کرد و همچنین آنوراگ آرجون همکاری کرد. تا اینجا که با ماهیت شبکه پالی گان و کاربرد اون آشنا شدیم، بد نیست که مروری هم داشته باشیم بر تاریخچه و بنیان گذاران این پروژه. پلتفرم متیک رو سه مهندس هندی با نام های جاینتی کانانی ، سندیپ نیلوال و آنوراگ آرجون طراحی و پیاده سازی کردن و هدف شون هم از این کار، برطرف کردن مشکل مقیاس ‌پذیری در اتریوم بود.