ارز دیجیتال ماتیک، آینده ارز ماتیک ،خرید MATIC رمز ارز یار-زیبایی

پالیگان از 4 لایه مختلف لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه پالیگان و لایه اجرایی تشکیل شده است. پالیگان توانسته است با استفاده از لایه اتریوم، یکی از امن‌ترین بلاک چین‌های بازار، امنیت شبکه حداکثری را ارائه دهد. این لایه نقش مهمی در اجرای وظایف اساسی مانند چک پوینت، استیکینگ و ارتباط و ارسال پیام بین پروژه‌های مختلف دارد. در حال حاضر ماتیک باارزش بازار ۹.۹۴ میلیارد دلار در رتبه ۱۶ بازار قرار دارد.

اخبار ارز ماتیک

به همین جهت در سال 2021 شاهد بودیم که همزمان با رشد درخواست مشتریان برای افزایش خدمات، محبوبیت پالی گان هم افزایش پیدا کرد. خب تا اینجا با پروژه پالیگان و کاربرد های اون به خوبی آشنا شدیم، در ادامه خواهیم پرداخت به بررسی تاریخچه و بنیان گذاران این پروژه، کاربرد های پالی گان و همچنین قیمت لحظه ای متیک به عنوان مجله خبری میکاپ ارز اختصاصی این پروژه. نکته مهم بعدی که درباره ارز دیجیتال پالی ‌گان باید به بررسی آن بپردازیم شرایط و روش نگهداری از این رمز ارز برای طولانی مدت است. برای این منظور شما حتماً باید از ایمن‌ترین و مطمئن‌ترین کیف پول‌های موجود در بازار استفاده کنید تا امکان از بین رفتن سرمایه‌های شما به حداقل میزان ممکن برسد.

این امر می‌تواند به طور قابل توجهی بار تراکم را از بلاکچین اصلی (اتریوم) بردارد که منجر به کاهش تراکم در شبکه و در نتیجه افزایش سرعت تراکنش و کاهش کارمزد یا گس می شود. در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱، بنیانگذاران این پلتفرم اعلام کردند که قصد دارند نام آن را از ماتیک نتورک بهپالیگانتغییر دهند. پالیگان، همزمان با تغییر نام خود، دری به رویدنیای متاورسنیز گشود و از پذیرش پروژه‌‌های متاورس و پشتیبانی ازتوکن غیر مثلی ‌خبر داد.

فوم شستشو براش دار شیر گاو بلیانلیان حجم ۱۵۰ میل

فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال پالی گان در صرافی تبدیل دقیقاً مطابق با مکانیزم عرضه و تقاضا صورت گرفته و نوسانات قیمت این رمز ارز نیز مطابق با نوسانات آن در بازار جهانی پیش می‌رود. یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مشخصات شبکه ارز دیجیتال پالی ‌گان امنیت فوق العاده بالای آن است. این شبکه از لایه‌های امنیتی مختلفی برای ایجاد یک زنجیره کاملا ایمن و مطمئن استفاده می‌کند و به همین دلیل تاکنون هیچگونه نفوذی در شبکه آن به وجود نیامده است. این الگوریتم که به Matic PoS معروف از شبکه پالی ‌گان را تبدیل به یکی از انشعابات زنجیره اصلی اتریوم کرده و امنیت بالای اتریوم را برای خود شبکه نیز به ارمغان آورده است.

  • این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید.
  • در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شاردینگ، می تونید به مقاله تخصصی در این زمینه با عنوان شاردینگ چیست، در بخش مقالات آموزشی وب سایت آکادمی ارزسنج مراجعه کنید.
  • در این روش شما می‌بایست بنا به تحلیل خود از نحوه نوسان قیمت این رمز ارز برای انتخاب بهترین قیمت اقدام نمایید.
  • امکان برداشت ارز دیجیتال پالی گان بعد از خرید این رمز ارز را در کمترین زمان ممکن در اختیار خواهید داشت.
طبق تحلیلی که در سایت CoinQuora ارائه شده است، قیمتMATICنتورک تا اواخر سال ۲۰۲۲ به عدد ۷.۵ دلار خواهد رسید. اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است. در زمان نوشتن این مقاله ارزش کل بازار پالی گان به حدود 86 میلیون دلار میرسه و با قرار گرفتن در رتبه 113 مارکت سهم 0.01 درصدی از کل بازار ارز های دیجیتال رو به خودش اختصاص داده.

چهارمین تفاوت پالی‌گان و اتریوم: اتریوم شبکه ای با امنیت بالا