اشنایی با کاشت ناخن و انواع آن-زیبایی

کوتیکول های دور ناخن را به محلول کوتیکول ریمور آغشته کنید و ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بگذارید بماند تا کوتیکول ها نرم شود. به کمک یک سرم، آب‌، لیکوئید یا انواع روغن‌های شفاف (بچه، نارگیل و…) را در داخل تیپ بریزید. با انتهای پوشر، اکلیل، پولک یا هر دیزاین ناخن دیگری را که دوست دارید، درون تیپ آکواریومی بریزید. سوهان‌کشی نهایی را انجام دهید و روی ناخن را خط و خش بیندازید.

ساختن چال گونه با آرایش به شیوه ای ساده

چسب ناخن حساسیت‌زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در این صورت پوست آن ها دچار اگزما شده و باید هر چه سریع تر ناخن‌های مصنوعی خود را بردارند. بانوان زیادی از فرم یا رنگ ناخن های خود رضایت ندارند. گاهی هم ممکن است ناخن های شما به قدری ضعیف باشند که نتوانید آن ها را بلند کنید. شما می توانید با این روش ناخنی بلند، زیبا و مقاوم داشته باشید. ممکن است فکر کنید که کاشت ناخن ظاهر غیرطبیعی به ناخن های شما می دهد که شاید آن را دوست نداشته باشید.

برای این منظور بهتر است از یک کیت کامل لوازم کاشتن ناخن استفاده کنید. این کیت شامل همه ی چیزهایی است که شما برای کاشت ناخن هایتان به آن نیاز دارید. برای تهیه ی پودر کاشتن ناخن شما باید لیکوئید مایع و آکریلیک را با هم ترکیب نموده تا ماده ی نهایی برای تشکیل پودر ناخن را به دست آورید. همچنین اگر بخواهید از پودر ناخن کاور معمولی استفاده کنید رنگ ناخن ها تقریبا به صورت طبیعی خواهد ماند. در صورت استفاده از پودر ناخن بهتر است ابتدا آن را روی یکی از انگشتان امتحان کنید در صورتی که حساسیتی رخ نداد روی ده انگشت کار را شروع کنید. در این مرحله شما باید ناخن را قبل از هر چیزی تمیز و پاکیزه کنید.

خدمات پوست

دومين روش کاشت ناخن که روش کاشت با پودر است يکي ازروش هاي پر طرفدار کاشت ناخن به شمار مي رود . در اين روش بسته به ميزان بلندي ناخن مشتري مي توان از تيپ يا همان ناخن مصنوعي نيمه استفاده کرد و يا در صورتي که ناخن مشتري به اندازه دلخواه بلند باشد بدون استفاده از تيپ براي کاور کردن ناخن اقدام کرد . در این مرحله سطح ناخن را با استفاده از بافر یا سر سوهان کاغذی نرم خراش دهید اما دقت کنید که به صدف ناخن آسیب وارد نکنید. سپس با استفاده از استون و پد، سطح ناخنها را تمیز کنید و مطمئن شوید هیچ گونه مواد اضافی بر روی سطح ناخنها باقی نمانده است. اگر ژل ناخن یا اکریلیک ناخن قدیمی دارید با استفاده از استون خالص آنها را پاک کنید تا از بین بروند.

روش کاشت ناخن بیبی بومر، که در بین بانوان خوش سلیقه ایرانی محبوبیت بسیار زیادی دارد. این مسئله حتی در برخی بروشورهای تبلیغاتی آرایشگری نیز به چشم می‌خورد. در این مرحله با توجه به شکل و اندازه ناخن‎ها، قالب مناسب را انتخاب کنید و آنها را برای هر ناخن کنار بگذارید. در نظر داشته باشید که سایز قالب شما نباید بزرگتر یا کوچکتر از بستر ناخن طبیعی شما باشد. این مرحله، زیبا ساختن ناخن‌ها با استفاده از لاک ناخن است تا سطح ناخن صاف و یکدست شود.

برای کاشت پلی ژل می‌توانید از فرمر، تیپ یا قالب ناخن پلی ژل استفاده کنید. کار با تیپ یا فرمر با پلی ژل، مانند موادگذاری با پودر اکریلیک انجام می‌شود. روش کاشت پودری روشی است که در ۸۰ درصد موارد مجله خبری میکاپ انجام می‌شود. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.

سپس مواد کاشت را روی آن قرار می دهند و از پودرهای رنگی و ژل استفاده می کنند. در این روش، با پودرهای کاور یا پودر هلویی، صدف ناخن را طراحی می کنند. در این شیوه از کاشت ناخن، خط فرنچ به طور کاملاً جدا و مستقل از صدف ناخن طراحی می شود. در این نوع از انواع کاشت ناخن باید ناخن های هردو دست به یک شکل باشند.

  • حالا سیلک‌ها به اندازه دلخواه برش دهید و روی ناخن بچسبانید و سپس روی آن موادگذاری کنید.
  • کاشت ناخن به دليل اين که بوسيله مواد شيميايي بسيار قوي به منظور افزايش ميزان مقاومت و طول عمر عمر ناخن کاشت شده انجام مي شود منجر به ضعيف شدن ناخن هاي طبيعي فرد خواهد شد .
  • مانیکور عملی است که در راستای زیبایی و سلامت دستان، ناخن ها و همچنین خشکی پوست و عوامل مرتبط با آن ها، انجام می شود.
  • می‌توانید قبل از مراجعه به ناخن‌کار در مورد هزینه‌ی کاشت از او سوال کنید.
  • برای جدا کردن کوتیکول بهتر است ناخن ها را خیس کنید زیرا راحت تر جدا می شود.