انواع مدل و روش های کاشت ناخن عکس، مزایا و معایب-زیبایی

این مدل مناسب ناخن های باریک و کشیده و انگشتان کشیده می­باشد. استفاده از عینک برای ناخن کار، در هر مرحله به علت پرتاب مواد کاشت یا خود ناخن ها که تیز هستند، ضروری است. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود.

در قسمت زیر می توانید عکس کاشت ناخن طبیعی را مشاهده کنید. فرمر درواقع یک نوع وسیله کاغذی است که بر روی ناخن ها قرار می گیرد و سپس مواد بر روی آن قرار داده می شود و درنهایت از ژل و پودرهای رنگی استفاده می کنند. به این صورت که یک لایه پرایمر به ناخن زده و ناخن را به صورت عمودی داخل پودر فرو می‌کنیم.

صفر تا صد اصول کاشت ناخن به همراه مدل جدید دیزاین ناخن ۲۰۲۱

این نوع از کاشت دارای دوام پایین تری نسبت به کاشت پودری بوده و برای اشخاصی که طرفدار کاشت طبیعی هستند، پیشنهاد می شود. امروزه کاشت ناخن از رایج ترین امور زیبایی است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند. این عمل به زیبایی، مرتب بودن و حتی سلامتی ناخن های شما افزوده و در مجموع باعث بیشتر شدن اعتماد به نفس و روحیه ای بهتر در بانوان می شود. جالب است بدانید کاشت ناخن این روز ها انواع و روش های مختلفی پیدا کرده است که هر کدام به نوبه ی خود دارای مزایا و معایبی هستند. در این شیوه از کاشت ناخن باید به وسیله پودر اکریلیک در قسمت فرنچ ناخن، به ایجاد خط لبخندی زیبا و همچنین فرنچی عالی پرداخته و در انتها از پودر اکریلیک کلیر برای کاور نمودن تمامی صدف ناخن استفاده نمود.

جالب است بدانید در این روش پس از مدتی لایه نازکی در بالای ناخن مصنوعی خود می‌بینید که نشان از سالم بودن و رشد طبیعی ناخن شما دارد. گاهی افراد برای رفتن به یک عروسی، ناخن‌های مصنوعی که جنس پلاستیکی دارد را از لوازم آرایش بهداشتی یا داروخانه تهیه می‌کنند و به کمک چسب ناخن، آن را بر روی انگشت خود محکم می‌کنند که معمولا کیفیت پایینی دارد و زود جدا می‌شود. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد. معمولا در این مرحله سطح ناخن از چربی ها، پوست های اضافه و مواد اضافی پاک میشود و با خراش دادن امکان چسبندگی مواد بالاتر خواهد رفت.

گاهی بانوان به صورت ارثی ناخن های زیبایی ندارند و یا در زمان افزایش بلندی ناخن ها می شکنند . تا هم بتواند باعث استحکام ناخن ها شوند و با فرم دهی در مجله خبری میکاپ موجب زیبایی ناخن هایشان شوند. مگر این که شخص غسل و وضو را به صورت جبیره انجام بدهد که در این صورت و ضو و غسلش صحیح است و کیفیت غسل و و ضو جبیره در رساله عملیه ذکر شده به آنجا مراجعه شود و چون خود ناخن جبیره است دست تر روی جبیره کشیده می‌شود.

درمان ناخن کاشت آسیب دیده

با مراجعه به نزدیکترین شعبه سالن نانا، خدمات ناخن را با ۱۵ درصد تخفیف دریافت کنید. زمانی که براش آغشته به مواد شد برای جلوگیری از برداشت اضافه، مواد را برش دهید. زمانی براش آغشته به مواد قابل استفاده است که در انتهای آن یک توپی از مواد ایجاد شده باشد.

  • کاشت ناخن به مدل های مختلفی از جمله پودری، قالبی، اکلیلی، سیلک و… تقسیم یندی می شود که در این مقاله درمورد هر یک از مدل های کاشت ناخن صحبت کرده ایم.
  • برای حل این مشکل به سراغ جینا ادواردز مانیکوریست مشهور برند رفتیم تا او به ما یاد دهد بدون هیچ آسیبی به ناخن های طبیعی چگونه کاشت ناخن های خود را از بین ببریم.
  • قالب را از قسمت ریشه ناخن روی ناخن بخوابانید و قالب را روی ناخن نگه دارید.
  • کاشت ناخن پودری برای کسانی مناسب است که حوصله و وقت کافی دارند؛ زیرا تقریباً یک ساعت و نیم وقت می گیرد.
  • هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود.