برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-زیبایی

هایلایت‌ها به اشکال مختلفی از جمله مایع، کرم‌ها و پودرها وارد می‌شوند. شما می‌توانید انتخاب کنید که از یکی از آن ها را استفاده کنید، یا ترکیب مورد علاقه خود را از دو یا سه تا از آنها پیدا کنید. اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید. برای این مرحله، برس خود را درون پودر قرار دهید و سپس آن را محکم به پوست فشار دهید.

تزیین کادو ولنتاین + ۴۰ ایده تزیین جذاب با آموزش تصویری

مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید. اگر پیشانی بزرگی دارید می‌توانید با کانتور کردن آن یعنی افزودن رنگ تیره‌تر به زیر موها و اطراف پیشانی، آن را کوچک‌تر نشان دهید. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقدار کمی پرایمر را روی صورت خود بزنید و آن را روی پوست بمالید. برای اینکه بدانیم سایه چشم چه رنگی خوبه به ی سری نکات بستگی دارد. مثلا می‌توانیم با توجه به رنگ و مدل لباسی که می پوشیم انتخاب کنیم.

مراحل کلی که قبل از آرایش صورت باید انجام دهید

برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید. BB کرم‌ها کرم‌های رنگی سبک با پوشش متوسط و حاوی ضد آفتاب هستند، بنابراین دیگر شما نیازی به استفاده از کرم ضد‌آفتاب مجله خبری میکاپ ندارید. BB کرم را با یک برس مناسب یا یک پد اسفنجی تخم‌مرغی روی پوست صورت بمالید. برای انتخاب BB کرم مثل کرم‌پودر از رنگی استفاده کنید که یک تا دو درجه از رنگ پوست شما تیره‌تر باشد.

پخش شدن آرایش چشم

می توانیم با رنگهای تیره این اعضا را کوچکتر و با رنگهای روشن آنها را بزرگتر نشان دهیم. اگر در این کار دقت نكيم، این لکه های تیره و روشن نه تنها زیبا نخواهند بود، بلکه چهره را زشت نیز خواهند کرد. در آرایش ترمیمی بیشتر از پودر استفاده میشود تا از کرم و مایع، زیرا پودر به راحتی روی فوندیشن پخش میشود. آرایش ترمیمی بر اثر تکرار بهتر میشود چون تکرار این آرایش باعث میشود که متوجه شویم که چگونه باید اعضای صورت را با استفاده از رنگهای متضاد کامل نشان دهیم. برای زیرسازی آرایش از کرم پودر یا پنکیکی به رنگ اصلی پوست خودتان استفاده کنید.

برای این کار می توانید برس آرایش خود را کمی مرطوب کنید. ولی بهترین راه برای آرایش ملایم دخترانه استفاده از اسفنج‌های آرایشی و یا بلندر آرایشی می‌باشد. با استفاده از بیوتی بلندرها می توان نقاط دور از دسترس مانند اطراف چشم را بخوبی پوشش داد زیرا دارای لبه می‌باشد که انجام این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند و باعث می‌شود کرم پودر به صورت یکنواخت بر روی پوست صورت پخش گردد.

برای یک آرایش طبیعی و ملایم صورت روزانه از یکرژلب با رنگ طبیعی یا صورتی ملایم براق یا مات استفاده کنید. به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. از هایلایتر مناسب روی استخوان گونه، لب بالایی، نوک بینی و گوشه داخلی چشم استفاده کنید.

  • با یک خلال دندان کمی چسب را روی نوار داخلی مژه بزنید و با احتیاط آن را روی خط مژه‌تان بچسبانید.
  • وقتی کرم پودر می‌زنید، همه صورت‌تان رنگ یکنواختی پیدا می‌کند.
  • با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید.
  • وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید.