برنامه میکاپ و آرایش صورت فتوشاپ عکس دانلود کافه بازار-زیبایی

اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید. برای این کار از یک پودر و براش برنزینگ روی کل صورت استفاده کنید تا صورت‌تان درخشش طلایی گونه‌ای پیدا کند. همچنان کرم‌پودر یا پنکیک خود را هماهنگ با پوست صورت خود انتخاب کنید، نهایتا دو یا سه درجه تیره‌تر یا روشنتر آن را استفاده کنید. چون در این صورت آرایش شما غیر طبیعی و ناهماهنگ به نظر خواهد رسید. کرم پودر یا پنکیک را با یک براش یا پد در سطح صورت خود پخش کنید.

مرحله اول : شانه ابرو به سمت بالا

ما در این مقاله سعی کرده ایم مرحله به مرحله به آموزش خود آرایی صورت پرداخته و هر کدام از انها را به صورت جزئی تر شرح دهیم. هدف از کشیدن خط لب مشخص کردن محیط لب‌هایتان نیست، هدف فرم دهی و برجسته کردن لب‌هاست. برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید. آن را روی مرز شروع شدن لب‌هایتان بکشید و آن را تا داخل لب خود ادامه دهید. هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید.

اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. مقدار کمی را روی انگشت خود بریزید تقریباً به اندازه یک سکه کوچک.

علاوه بر تمام اینها زیرسازی ماندگاری آرایش صورت شما را هم بالا می‌برد. پودر بیرنگ فیکس را با قلم موی پودر زنی به پشت چشم بزنید این کار باعث میشود که پشت چشم در موقع سایه زدن یکدست شود . با انگشت اشاره خود، لایه ای از سایه چرب و براق را پشت چشم قرار دهید.

ترتیب اجرای این مراحل و محصولاتی که استفاده می‌کنید، برای داشتن آرایش کامل و بی‌نقص، ضروری است. در این مرحله می توانید از مژه مصنوعی استفاده کنید و مژه مصنوعی بزنید. اگر هم نمی خواهید از مژه استفاده کنید، بدون چسباندن مژه به سراغ ریمل بروید. از یک قلم موی کوچک و یا یک پد آرایشی برای کم کردن اثر خطوط کشیده شده استفاده کنید و طرح خود را تکمیل کنید.

کرم پودر بزنید

پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منافذ سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما فراهم می‌آورند. برای سایه هم از یک سایه روشن و مات استفاده کنید همیشه سادگی جذاب تر از آرایش غلیظ تیره به چشم می آیید. با ترفندهایی می توانید با کمک سایه و خط چشم چشمانتان را درشت تر نشان دهید.

انواع آرایش با رژ قرمز

تصاویر و مدل های زیر مربوط به مجله خبری میکاپ های گرد می باشد که می توانید از آنها به عنوان الگو استفاده نمایید. اگر حین آرایش چشم یا رژلب زدن عجله کردید و کمی از آن پخش شد، با کمی کانسیلر می توانید به آرامی آن را ترمیم نمایید تا آرایشتان مرتب تر و تمیزتر به نظر برسد. همیشه پیش از آرایش لب توصیه می کنیم از بالم لب یا نرم کننده لب استفاده نمایید تا لب ها ترک خورده نشود. ابتدا با مداد لب هم رنگ رژ‌لب خود می توانید خط لب بکشید و فرم دلخواه را برای لب هایتان ایجاد نمایید.

  • ریمل را نیز درست از ریشه مژه تا نوک آن بکشید تا بلندتر و پرتر دیده شود.
  • یکی از لذت ­بخش­ترین کارها برای اکثر خانم­ های شیک و جذاب، آرایش کردن است.
  • بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایتsoorban.com مجاز و قانونی می باشد.
  • با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید.