ترتیب صحیح آرایش صورت-زیبایی

بعد این نقطه های کرم را به خوبی روی سطح پوست و حتی پشت پلک چشم ها مالیده و پخش کنید و بعد با استفاده از اسفنج، پوست را خوب صاف و هموار کنید تا کرم کاملا به بافت پوست نفوذ کند. دقت کنید که به هیچ عنوان از این کرم بر روی گردن و زیر چانهه نکنید. اسفنج ابزاری بسیار مناسب در آرایش به شمار می رود که برای یکدست کردن مواد مصرفی روی صورت کاربردی عالی دارد. برای اینکه به نگاه و چشمان خود عمق و جذابیت بیشتری ببخشید، بهتر است از سایه های طلایی یا مسی روی سایه پایه استفاده کنید.

از رنگ سرخ رژ گونه خود استفاده کنید تا به شما در تصمیم‌گیری در مورد استفاده از آن کمک کند. یکی از رایج ترین اشتباهات در انتخاب برنز کننده، انتخاب سایه اشتباه است. اگر عادت ندارید با برنزر کار کنید، حداکثر از سایه‌ای دو درجه تیره تر از پوست خود استفاده کنید. با استفاده از یک بورس بزرگ نرم، شروع به مالیدن یک لایه سبک در سراسر صورت خود کنید.

آموزش آرایش صورت ایرانی:

مختلفی مانند شیر پاک کن، تونر و میسلارواتر وجود دارد که در مقاله دیگری به معرفی و طرز استفاده هر کدام از آن‌ها پرداخته‌ایم.

ارائه بهترین خدمات آرایش و میکاپ

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که در هوای گرم که عرق کرده‌اید آرایش چشم شما بهم میریزد یا زیر چشم شما پخش می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از پرایمر سایه چشم استفاده کنید. روش درست برای پوشاندن سیاهی زیرچشم استفاده چند قطره بر روی استخوان زیر چشم است. کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید.

سپس کرم پودر را روی پوست بزنید تا پوست خفه به نظر نرسد و شاداب تر جلوه کند. اگر به خط چشم علاقه دارید، پس از زدن سایه می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه بکشید. این کار را می توانید با همان سایه قهوه ای تیره نیز انجام دهید و کمی چشمانتان را کشیده تر نشان دهید. اولین گام در آموزش کانتور صورت آماده مجله خبری میکاپ سازی پوست و ایجاد لایه نازک به کمک کرم پودر به عنوان زیرسازی کار شما است. با این کار شما به راحتی متوجه فضاهای خالی ابرو خود میشوید و به راحتی میتوانید قسمت های خالی ابرو خود را پر کنید. همچنین از قیچی برای مرتب کردن و یکدست کردن ابرو خود میتوانید استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری داشته باشید.

  • برای تثبیت آرایش چشم از پودر فیکس به جای اسپری فیکس استفاده نکنید؛ چراکه رنگ سایه را تغییر می دهد و آرایش چشم، کثیف به نظر می رسد.
  • برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.
  • مقداری از پودر فیکس را زیر چشم بزنید و پاک نکنید این کار باعث میشود هنگامی که شما سایه میزنید زیر چشم لکه ایجاد نشود.
  • بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد.

البته توجه داشته باشید در آموزش آرایش صورت مهم است که فرم صورت خود را بشناسید و تمام مراحل کانتورینگ و هایلایت و رژگونه را براساس فرم صورت خود انجام دهید. در ادامه بعد از آموزش رژگونه، این مرحله مهم در آموزش آرایش صورت به سبک‌ حرفه‌ای‌ها را توضیح خواهیم داد. معمولا زیر استخوان گونه‌ها روی چال گونه، دو طرف بینی و زیر خط فک کانتور می‌شوند. همچنین اگر پیشانی بزرگی دارید، می‌توانید از کانتورینگ این قسمت کمی نزدیک به محل رویش‌ موها استفاده کنید تا کوچک‌تر به نظر برسد.

صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها

خانواده ایرانی روزانه می تواند به جدیدترین محتواها از معتبرترین منابع دنیا دسترسی داشته باشد. همیشه هر فردی نقاط قوت چهره خود را در آرایش بهتر همه می شناسد پس بهتر است برای آرایش روی نقاط قوت صورتتان بیشتر از همه نقاط کار کنید تا شما جذاب ترین صورت بانو ایرانی را داشته باشید. برای داشتن ظاهری طبیعی می توانید از رنگ های مات یا رژلب های رنگی استفاده کنید. همچنین می توانید از برق لب برای برجسته کردن لب ها استفاده کنید. آرایش باید طبیعی باشد نه زیاد، زیرا فرم و صورت واقعی خود را از دست خواهید داد سعی کنید آرایش قسمت های مختلف را به صورت هماهنگ افزایش دهید. به عنوان مثال اگر مژه‌های کوتاهی دارید، از ریمل بلندکننده استفاده کنید و یا اگر تار مژه‌های شما نازک است از یک ریمل حجم دهنده کمک بگیرید.