ترتیب صحیح آرایش صورت-زیبایی

هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد. هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند. مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید. برای اینکه رژ لب، دندان‌هایتان را کثیف نکند، قسمت داخلی لب‌ها را رژ لب نزنید. حتی با انگشت می‌توانید رژ اضافه را از روی لب‌هایتان پاک کنید.

ابتدا روی دستتان قلم مو را سبک نمایید تا اضافه پودر فیکس جدا شود. سپس به پشت چشم بزنید تا کانسیلر به خوبی ثابت شود و ماندگاری آرایشتان بیشتر شود. پس از پر کردن فضاهای خالی ابرو خود، متوجه اشتباهات احتمالی خود خواهید شد. در این مرحله شما باید مجددا ابروهای خود را با کمک شانه به سمت بالا شانه کنید و اگر قسمتی خالی مانده است را مجددا پر کنید و دوباره ابروهای خود را به حالت اول بازگردانید. برای تشخیص اینکه ابرو های شما چطور شده است، میتوانید از آیینه استفاده کنید. به این صورت که از آیینه چند قدم فاصله بگیرید و از دور نواقص ابرو خود را ببینید.

بعد از اینکه لب شما تمام رطوبت را جذب کرد، لکه‌های باقی مانده روی لب ها را پاک کنید. برس ریمل را به آرامی روی ریشه‌های مژه های خود به صورت چرخشی حرکت دهید. با این کار حجم بیشتری ایجاد می‌شود، که می‌توانید تا انتهای مژه های خود آن را بکشید. اگر مژه های شما به هم چسبیده است، یک برس تمیز ریمل را بگیرید و به مژه های بکشید. اگر قسمت‌های خاصی از پوست شما وجود دارد که نیاز به پوشش بیشتری دارند (قسمت های قرمز و روغنی صورت شما به طور کلی در مرکز صورت قرار دارند)، ممکن است بخواهید کمی پودر بیشتری بمالید.

در هر نوع آرایشی، ابروها بسیار مهم هستند و باید ظاهر مرتب و طبیعی به آن­ها بخشید. با یک ابزار مناسب مانند مداد ابروبخش­ های خالی ابرو را پر کنید و ابروهای خود را مرتب و یکدست نشان دهید. حال مجله خبری میکاپ مداد ابرو را به آرامی در جهت رشد موهای ابرو بکشید تا ظاهر ابروها کاملاً طبیعی باشد. با برس آغشته به رژگونه ­ای با رنگ ملایم بر روی گونه­ ها ضربه ­های سبک بزنید تا رنگ زیبایی به خود بگیرند.

  • هرچه به داخل لب نزدیک‌تر می‌شود حرکت خط لب را آرام‌تر کنید تا حالت محو به خود بگیرد.
  • ابتدایی‌ترین راه این است که یک رنگ را روی کل پلک‌های‌تان بزنید.
  • اسپری تثبیت کننده برای چهره شماست همانطوری عمل می‌کند که اسپری مو برای حفظ مدل موهای شما و به روشی بسیار مشابه اعمال می‌شود.

ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود. بعد از چند ساعت، باعث پخش شدن و خراب شدن سایه ابرو می‌شود و ظاهر ناخوشایندی ایجاد می‌کند. وقتی سایه زدن چشم هایتان به پایان رسید، برای ماندگارتر شدن آرایش چشم در این مرحله از ترتیب صحیح آرایش صورت بهتر است از اسپری فیکس استفاده نمایید و پشت پلک ها را اسپری فیکس بزنید. برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد. سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید.

تمام تلاش ما بهره مندی شما از مطالب مفید حوزه آرایشگری است. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند. اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. قبل از اینکه از هر ماده آرایشی استفاده کنید، با پرایمر باید پوست‌تان را برای آرایش آماده کنید.

مژه ها را ریمل بزنید

بعد از اتمام پایه آرایش صورت نوبت به آرایش چشم می رسد. اگر می‌خواهید آرایشتان طبیعی به نظر برسد، پودر را خشک روی پلک بزنید، اما اگر می‌خواهید آرایشتان غلیظ‌تر و چشمگیرتر به نظر برسد، باید آن را مرطوب روی پلک بزنید. برای این کار می توانید برس آرایش خود را کمی مرطوب کنید.

برای داشتن خط چشم زیبا به یک خط صاف و بدون شکستگی نیاز دارید. برای سایه چشم زدن می توانید از یک برس کوچک یا انگشتانتان استفاده کنید. سعی کنید از رنگ های مختلف یک پالت استفاده کنید و برای گوشه های بیرونی چشم ها از رنگ های تیره تر و برای قسمت های میانی از رنگ های روشن تر استفاده کنید. شما با تمرین و تکرار کاملا تسلط پیدا میکنید و به راحتی میتوانید طرح های دلخواه خود را پیاده سازی کنید. آرایش تیره بیشتر مناسب مهمانی‌هایی می‌باشد که در شب برگزار می‌شوند. اگر شما از سایه‌های تیره استفاده می‌کنید بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.

هر قدر ارزشگذاری خانواده با ارزشگذاری اجتماع و گروه همسالان هماهنگ تر باشد، هویت یابی آسانتر خواهد بود، در صورتی که ارزش ها متضاد باشند نوجوان به تعارضی بر خورده و دچار سردرگمی در نقش می شود. این بخور علاوه بر این که باعث تمیزی و مرطوب شدن پوست می گردد باعث ضد عفونی و روشن شدن و شادابی پوست نیز می شود. شما به کمک عضلات صورت به جهات مختلف نگاه می کنید، صحبت می کنید، غذا می جوید، می خندید، اخم می کنید و شکلک در می آورید. صورت شما همچنین در معرض آسیب های عوامل محیطی، مثل نور خورشید، باد، کرم ها و لوازم آرایشی مختلف است. در صورت شما تقریبا ۱۶ عضله، تعداد زیادی استخوان و عروق خونی وجود دارد که به شما کمک می کند که کلیه این حرکات را با صورت خود انجام دهید. مانند عضلات سایر قسمت های بدن، عضلات صورت شما هم دچار خستگی و ضعف می شوند و باید آنها را تقویت کنید.

مدلهای زیبای آرایش صورت جدید April Salcedo

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار