ترتیب صحیح آرایش صورت-زیبایی

این لذت زمانی با خرید لوازم آرایشی صورت ارزان دو چندان خواهد شد که خود بتوانند در خانه یک آرایش زیبا را بر روی چهره خود انجام دهند. در این سن آنها به دنبال یافتن راهایشان هستند و با یافتن جواب آنها به تصویری هندی از خود می رسند. یعنی سعی می کنند که برای خود هویت شخصی قائل شوند و در این راستا سوالات بسیاری را در مورد دین، مذهب، اجتماع و باورها می پرسندی چگونگی پاسخهای والدین به این سوالات ، همانقدر که می تواند به شکل گیری هویت او كمك كند، می تواند مخرب نیز باشد. به این صورت که در این دوران دختران نوجوان معمولا از مادرانشان وپسران نوجوان معمولا از پدرانشان الگوبرداری می کنند و این الگو به تدریج در آنها درونی می شود. با ورود نوجوان به دنیای بزرگتر و جدیدتر، او با ارزش های تازه تری از طریق همسالانش آشنا می شود و با هنجارهای جامعه مواجه می گردد.

  • با مشخص کردن محدوده لب، به راحتی می‌توانید از رژ لب استفاده کنید.
  • در این میکاپ، آرایش چشم و لب کاملاً با هم در ارتباط هستند و در واقع در صورت غلیظ بودن آرایش لب، آرایش چشم روشن و لایت انتخاب خواهد شد و برای آرایش لب ملایم نیز آرایش بیشتری برای چشم در نظر گرفته می­شود.
  • داشتن یک آرایش و میکاپ روزانه ملایم و طبیعی به گونه‌ای که هم آرایش داشته باشید و هم انگار که هیچ آرایشی ندارید یک کار هنرمندانه و نیازمند آگاهی از ترفندهای هنر ساده و طبیعی آرایش کردن است.
  • برای اینکه بدانیم سایه چشم چه رنگی خوبه به ی سری نکات بستگی دارد.
  • اگر لب‌های خشکی دارید می توانید قبل از زدن رژلب از ماسک و یا اسکراب لب استفاده کنید؛ ولی اگر زمان کافی برای اینکار را ندارید می‌توانید از بالم لب استفاده کنید، و بعد از آن از رژلب استفاده کنید.
  • اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید.
به هر حال توجه داشته باشید که پیش از هر چیز رژ لب باید با نوع آرایش هماهنگی کامل داشته و زننده و جلف نباشد. اگر لبهای درشت و قلوه ای دارید برای کاربرد رژ لب دقت بیشتری داشته باشید. درست متوجه شدید آرایش صورت مراحل مشخصی دارد و برای داشتن میکاپ بی عیب و جذاب باید به این مراحل پایبند باشید. آرایش صورت مراحل مختلف و پشت سرهمی را شامل می شود که با زیر سازی آرایش استارت می خورد. پس از اینکه ترتیب صحیح آرایش صورت را یاد بگیرید می توانید خیلی ساده تر و ماهرانه تر میکاپ خیره کننده ای خلق کنید. تیم محتوای آموزشگاه آرایشگری دترلند متشکل از نویسنده های متعدد می باشد.

اگر که از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید به کمک محصولات آرایشی چهره‌ای طبیعی داشته باشید و نقص‌های چهره‌ی خود را کمتر کنید پس حتما برای یادگیری نحوه‌ی صحیح آرایش صورت ملایم با ما همراه باشید. اکنون بورس خود را به رنگ تیره‌تر آغشته کرده و بار دیگر از آن خارج کنید. رنگ را در گوشه بیرونی چشم ، دقیقاً بالای خط مژه خود بمالید.

چند ترفند برای رنگ رژ لب که لب‌های شما را پهن تر نشان می‌دهد:

اسپری تثبیت کننده را از فاصله سانتی‌متری صورت‌تان نگه دارید و آن را 5-4 بار روی کل صورت‌تان اسپری کنید. وقت آن رسیده همه را با آرایش حرفه‌ای‌تان سورپرایز کنید.

حتما کرم پودر را به درستی بزنید و حتماً کرم پودر را به گردن و گوشه های خود بزنید تا تفاوت رنگی بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. اگر تمام مراحلی را که در این مقاله درمورد مجله خبری میکاپ به شما آموزش دادیم، انجام دهید کرم پودر به خوبی روی صورت می‌نشیند. به طور خلاصه قبل از زدن کرم پودر باید با شوینده مناسب پوست‌تان را بشویید و حتما از مرطوب کننده مخصوص استفاده کنید. همچنین پرایمر را فراموش نکنید؛ پرایمر منافذ پوست را می‌بندند و چربی پوست شما را کنترل می‌کند.

آن را با انگشت روی کل پوست بمالید سپس پوست را یکدست کنید. برای لب ها قبل از استفاده از رژ لب بهتر است اول یک مرطوب کننده لب همان چرب لب استفاده کنید و بعد روی آن یک رژ لب خیلی روشن و ملایم استفاده کنید رژ لب براق هم صورت شما را جذاب نشان می دهد. نحوه استفاده از کرم پودر روی گونه هاو پیشانی، چانه ، مقدار از آن را پخش کرده و ری کل صورت با یک پد به صورت یک دست پخش می کنیم و بعد از آن یک استراحت کوتاهی به صورت می دهیم و از پودر یا همان پنکیک استفاده می کنیم. کانسیلر را به مثلت زیر چشم، چانه، بینی و پیشانی بزنید و با یک براش آنرا در سطح صورت پخش کنید. پس از انجام این مرحله چند دقیقه‌ای صبر کنید تا مرطوب کننده به طور کامل جذب پوست شما بشود و رطوبت آن به خورد پوست برود.

بعد از پاک کردن آرایش قبلی، صورت خود را با شوینده‌های مناسب بشویید. بعد از خشک کردن صورت، حتما از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به همان دلیل که باید آرایش‌تان را پاک کنید، همواره باید صورت‌تان را شسته و تمیز نگه دارید. فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود.

۱۷ خواص و مضرات خوردن لبو در بارداری | لبو و جنسیت جنین

معمولا برآمدگی زیر ابرو را با رنگ روشن‌تر برجسته‌تر نشان می‌دهند. اگر پوست روشنی دارید، از رنگ کرم، شنی و سفید استفاده کنید. این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد. رنگ اصلی سایه نباید تا ابرو ادامه پیدا کند و نباید از پشت پلک به اطراف چشم فراتر برود مگر اینکه مدل سایه زدن خاصی مد نظرتان باشد. با توجه به فرم صورت، فرم چشم و ظاهری که در نظر دارید می‌توانید روش‌های مختلفی را برای سایه زدن انتخاب کنید.

به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید. یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید.

از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. ابرو‌های شما تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن چشم‌هایتان دارد. ابرو‌هایی با فرم طبیعی چشم‌ها را درشت‌تر و زیباتر نشان می‌دهد. ابروهای نازک باعث کشیده شدن چشم‌ها نمی‌شود و به طور کامل ظاهر شما را تغییر می‌دهد. بهتر است برای اینکه مطمئن شوید چه مدل ابرویی به صورت و چشم‌هایتان می‌آید به متخصص این حرفه مراجعه کنید. کانسیلر هلویی رنگ برای تیرگی زیر چشم، کانسیلر سبز رنگ برای پنهان کردن جای جوش و لکه و کانسیلر متمایل به زرد را برای همه نواحی صورت می‌توانید استفاده کنید.