تغییرات اساسی با کرم پودر دائم و کرم پودر دائم دکتر سارا-زیبایی

البته لازم است بدانید گاهی عوارض کرم پودر دائم با گذشت زمان و در طولانی مدت آشکار خواهند شد. حالا که می‌دانید کرم پودر دائم پوست چیست و چه مزایایی دارد، باید بگوییم این روش معایبی هم دارد که ممکن است پوستتان را دچار مشکلات جدی کند. با کمک سوزن‌های نانو (بسیار ریز) و به روش میکرونیدلینگ، رنگدانه را بدون درد، به پوست تزریق می‌کنند. میکرونیدلینگ روشی برای تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز انجام می‌شود. از آنجا که این کار روی لایه‌های سطحی صورت انجام می‌شود و وارد عمق پوست نمی‌شود، پوست صورت سالم می‌ماند.

این نوع کرم پودر را ابتدا لهستانی ها وارد بازار محصولات آرایشی کردند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. تزریق کرم پودر دائم به پوست که BB Glow یا مزووایت نیز نامیده می‌شود؛ روشی برای زیبا، روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. این روش برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ در کشور لهستان ابداع شد و سپس مورد استقبال مردم در کشورهای استرالیا، رومانی و … قرار گرفت.

کرم پودر دائم با میکرونیدلینگ

درست است که همه دوست دارند پوستی زیبا و شفاف داشته باشند، اما بهتر است از این روش های آزمایش نشده ای که آزمون خود را برای سال های طولانی پس نداده اند، استفاده نکنید. به جای استفاده از مجله خبری میکاپ، از روش های طبیعی برای جوان سازی پوست خود استفاده نمایید تا سلامتی را به پوست خود هدیه دهید. بعد این ‌که برای اولین جلسه خود برای تزریق تاتو کرم پودر دائم مراجعه کردید تا جلسه‌ی بعد نیاز به استراحت دارید که رنگ‌ها کامل نظیر پخش شود و رنگ واقعی خود را نشان دهند و زمانی‌که برای جلسه دوم تشریف می‌آورید رنگ‌ها ترمیم می‌شود تا تمام پوستتان رنگی یکدست داشته باشد.

تصاویر قبل و بعد کرم پودر دائم

روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد. نه تنها هایپرپیگمنتیشن را درمان می کند ، بلکه باعث تقویت رنگ پوست نیز می شود. این روش از همان حرکت نوسانی برای درمان پوست استفاده می کند ، اما کارتریج آن یک نوک سییکونی 81 را شامل می شود.

مراحل انجام کرم پودر دائم چیست؟

از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید . با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود. چرا که در این کرم پودر، ترکیبات سنگین بسیاری مانند آهن، سرب، فلزات و … وجود دارند که همگی برای پوست مشکل سازی شده و سبب بروز بیماری های جدی خواهند شد.

  • دوستانی که از عوارض ترکیبات کرم پودر ترس دارن، شما اگه پزشک متعهد و مرکز زیبایی معتبری رو انتخاب کنین، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد.
  • این نوع کرم‌ پودر برعکس کرم‌پودر آرایشی دارای آلبوتین، نیاسین، پلی‌آمید و … است که بدون عوارض هستند.
  • کرم پودر دائم ماتریژن بدلیل تزریق مولکول های رنگدانه و هایلایتر به پوست، اثر روشن کنندگی آنی و تدریجی را ایجاد می کند.
  • نور درمانی یه روش غیر تهاجمی و مفید هست که به بهبود گردش خون، کاهش چین و چروک ها، محو کردن کک و مک و رفع افتادگی پوست کمک می کنه.
  • این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال 2013 بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد.
  • کارتریج های یکبار مصرف سوزنی متصل به درمپن که با سرعت بالا پایین و بالا رفته تا زخم های میکرو و ریزی را روی پوست ایجاد کند .