حکم شرعی کاشت ناخن چیست؟ تابناک-زیبایی

بنا به سلیقه خود، می‌توانید در میان موادگذاری رنگ‌ها روی ناخن، روی بخشی از صدف ورق طلا یا پولک ناخن قرار دهید تا جلوه زیباتری داشته باشد. بنا به سلیقه خود می‌توانید یک لایه تاپ کت بزنید و خشک کنید یا از رنگ‌های متنوع لاک ژل استفاده کنید. این روزها داشتن ناخن های بلند و لاک زده، به یکی از سرگرمی های بانوان تبدیل شده است و آن ها سعی می کنند با کاشت ناخن، مانیکور کردن و لاک های فانتزی، به ناخن های زیبا و خواستنی برسند. در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود.

مرحله زیرسازی و تیپ گذاری با بقیه موارد کاشت ناخن یکسان است. دو مرحله زیر سازی و تیپ گذاری در همه موارد کاشت ناخن یکسان است. قلم را به لیکوئید آغشته کنید و سپس آن را در پودر کاشت سفید قرار دهید و یک توپ کوچک روی ناخن بگذارید. به ترتیب این کار را با رنگ‌های دیگر نیز بکنید و سپس در انتها پودرها را با هم ترکیب کنید. مواد را با قلم در وسط ناخن بگذارید و به سمت لبه آزاد ببرید.

  • اما این را از نظر نگذرانیم که حالا نه فقط برای برطرف کردن ایرادهای ناخن، بلکه برای زیبایی بیشتر و داشتن استایلی منحصر به فردتر به سراغ کاشت ناخن می‌روند.
  • قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد.
  • چرا که با استفاده از دو رنگ پودر و ایجاد سایه روشن در مواد گذاری، زیبایی خاص و منحصر بفردی به دستان شما میبخشد.
  • لذا بانوان در دوران بارداری نیز می توانند ناخن فانتزی داشته باشند.
دقت کنید که فرمر باید به صورت زاویه‌دار و کمی شیب‌دار قرار بگیرد. کمی چسب به لبه داخلی تیپ بزنید و تیپ را روی ناخنتان بچسبانید. دوباره تیپ را روی انگشتان بگذارید و سایز آن را کاملاً درست کنید. زیرا چسب ناخن بسیار قوی است و بعد از چسباندن نمی‌توانید تیپ را جابه‌جا کنید. تیپ‌ها شماره‌های گوناگونی دارند که شماره 1 بزرگ‌‌ترین سایز و شماره 10 کوچک‌ترین سایز آن محسوب می‌شود.

بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. مهم ترین روش های مراقبت از کاشت، ترمیم در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در ادامه به عواملی که در کاهش عمر کاشت ناخن تاثیر می گذارند اشاره خواهیم کرد. از انواع کاشت ناخن که دارای طرفداران زیادی در دنیاست می توان به روش میکس اشاره نمود که ترکیبی از کاشت ناخن پودری و استفاده از تاپ شاین در مرحله آخر است که درخششی فوق العاده را به ارمغان خواهد آورد.

مراحل انجام کاشت ناخن قالبی با پودر در منزل

البته دوام هر روش کاشتی به نحوه و نوع اجرای آن نیز بستگی دارد. روش کاشت ژله‌ای ناخن روش کاشت زیبایی است که در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما اگر مواد مجله خبری میکاپ مطلوب و مناسب باشد در هر هوایی تا یک ماه دوام می‌آورد. کاشت ناخن عروس و کاشت ناخن دخترانه از خدمات دیگر سالن زیبایی بیوسا می باشد. فرمر چیست؟ وسیله ای است با جنس کاغذی که بر روی ناخن شما نصب می شود و به ناخن کار اجازه میدهد مواد را بر روی آن قرار داده و به ناخن شما طرح و شکل جدیدی بدهد. بر روی فرمر ها ابعاد ئ اندازه های متفاوتی نیز مشخص شده است که باعث میشود تا ناخن کار با توجه به سلیقه شما اندازه ناخن هایتان را به راحتی تعیین کند. در این روش هم از ژل های زیبا و هم از پودر های رنگی مختلف می توان استفاده کرد.

ساختن چال گونه با آرایش به شیوه ای ساده